Synergia i wyjątkowy efekt team buildingowy dzięki połączeniu wielu formatów grywalizacji, warsztatów i event’ów

Gry kompozytowe

Gry scenariuszowe, team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Storytelling, improwizacja, gry scenariuszowe, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie gry scenariuszowe i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść. Akcja może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym jak i dowolnym fikcyjnym – historycznym, fantasy, sci-fi, steam punk. Scenariusz jest pisany w taki sposób, aby zachęcać uczestników do wskazanych zachowań bądź uwidaczniać określone zjawiska, a jednocześnie dostarczać mnóstwo zabawy.

Gry kompozytowe powstają z wielu różnych warstw i komponentów. Ich mechanika łączy wiele formatów grywalizacji, aktywności szkoleniowych i eventów w spójną i atrakcyjną całość. Uczestnicy zanurzeni w zaprojektowany świat znakomicie się bawią, współpracują, rywalizują, odkrywają granice swoich i …. naszych możliwości. Gry kompozytowe świetnie nadają się do wydarzeń team buildingowych,  zarówno takich, które mają wyłącznie bawić, jak również takich, które mają cele rozwojowe. Gry są elastyczne pod kątem czasu i skalowalne pod kątem liczby uczestników.

Jak powstają gry kompozytowe w Gamma Discover? Korzystamy z bogatego dorobku psychologii społecznej i socjologii w tym: podejścia Huizinga’a do zabawy i gry, Cyklu Kolba oraz teorii zmiany. Jednocześnie włączamy autorskie rozwiązania IT– oprogramowanie oparte na Unity - w działania miękkie.

Zakładają one:
  • różnorodny próg wejścia wśród potencjalnych uczestników,
  • brak dokładnego wyobrażenia co w trakcie gry się wydarzy.


Nasze założenia:

  • Udział w grze powinien być dobrowolny.
  • Przed grą realizujemy wewnętrzną kampanię promocyjną.
  • Dobieramy doświadczonych animatorów i aktorów, którzy potrafią elastycznie reagować na różnorodne potrzeby uczestników.
  • Trenerzy czuwają nad całością procesu.
  • Dbamy o intuicyjny interfejs aplikacji wspierających przebieg gier.

Propozycje gier kompozytowych Gamma Discover


Reakcja Obronna

Gracze stają się pracownikami międzynarodowej korporacji, która posiada w Polsce mały ośrodek badawczy. Niestety od kilku dni nie można z nim nawiązać kontaktu. Zadaniem uczestników będzie ustalenie, co się tam wydarzyło. Szybko okazuje się, że ośrodek badawczy był tak naprawdę tajnym laboratorium epidemiologicznym, w którym zespół naukowców pracował nad nowoczesną bronią biologiczną. Jeden z eksperymentów zakończył się sukcesem - stworzono śmiercionośny i szybko rozprzestrzeniający się wirus. Gracze będą musieli powstrzymać wybuch epidemii.

Cechy gry:

  • różnorodne zadania koordynacyjne, logiczne, zespołowe i komunikacyjne,
  • wykorzystanie interaktywnych, autorskich rekwizytów,
  • gra o charakterze kooperacyjnym (na poziomie całej grupy i drużyn),
  • intrygująca i wciągająca fabuła,
  • zmienny i dostosowywany w trakcie gry poziom trudności zadań,
  • elementy szkoleniowe zintegrowane ze strukturą gry,
  • otwarty charakter świata gry,
  • spektakularny finał.


Eskadra

W trakcie rutynowych manewrów jeden z okrętów podwodnych znika nagle z sonarów. Na jego poszukiwania wyrusza GD 22 – potężny, atomowy okręt podwodny, na którym zaokrętowani są gracze. Wspólnie z animatorami muszą przygotować się do obsługi wszystkich stanowisk jednostki i odszukać zaginionych sojuszników. Efekty poszukiwań wskazują na to, że nie była to zwykła awaria…

Cechy gry:

  • wykorzystanie symulatorów komputerowych,
  • autorskie, interaktywne rekwizyty szkoleniowe,
  • wielopoziomowa, angażująca gra,
  • różnorodne zadania koordynacyjne, logiczne, zespołowe i komunikacyjne,
  • gra o charakterze kooperacyjnym (na poziomie całej grupy i drużyn),
  • zmierzenie się z sytuacjami kryzysowymi, złożonymi problemami,
  • stopniowalny poziom trudności,
  • elementy szkoleniowe zintegrowane ze strukturą gry,
  • fabuła gry oparta na interakcji z animatorami, scenografii i treściach.


Szkoła Agentów

Na pozór zwykły wyjazd integracyjny, szkoleniowy lub sprawozdawczy staje się zaawansowanym zgrywalizowanym wydarzeniem. Gracze stają się uczestnikami kursu na agentów wywiadu. Nie jest to jednak zwykły kurs – jego elementy zostały sprytnie ukryte w programie spotkania. Pracownicy będą musieli bardzo uważnie brać udział w kolejnych wykładach, spotkaniach i szkoleniach. Bez tego mogą stracić punkty i cenne informacje. Wszystko komplikuje się jeszcze bardziej gdy w pewnym momencie dochodzi do morderstwa. Początkujący agenci muszą wyjaśnić sprawę.

Cechy gry:

  • zadania i treści gry zintegrowane z programem wydarzenia,
  • radykalne zwiększenie motywacji uczestników do aktywnego udziału w wydarzeniu,
  • autorskie, interaktywne rekwizyty szkoleniowe,
  • połączenie rywalizacji i kooperacji,
  • elastyczny próg wejścia i poziom trudności,
  • aplikacja mobilna wspierająca grę,
  • wysoka integracja uczestników,
  • uzupełnienie cyklu szkoleniowego.

Vabank

Gracze otrzymują ciekawą propozycję. Na terenie obiektu znajduje się sejf z ukrytym w środku wielkim skarbem. Jak poradzić sobie ze skomplikowanym mechanizmem zabezpieczeń i dostać się do środka? Niezbędne będzie rozwikłanie wszystkich zagadek i zadań. Gra utrzymana w konwencji znanego filmu o kasiarzu Kwinto łączy w sobie nowoczesną technologię, gry szkoleniowe i elementy wydarzenia scenicznego. Będzie to świetne przełamanie statycznej sytuacji konferencyjnej.

Cechy gry:

  • nowoczesne, autorskie rekwizyty,
  • krótka i angażująca gra konferencyjna,
  • zadania angażujące wszystkich uczestników w trakcie całej gry,
  • gra o charakterze kooperacyjnym (na poziomie całej grupy i drużyn), wsparcie konferansjera,
  • zaskakujące odkrycia i zmiany w dynamice gry.

Mieliśmy przyjemność

PRACOWAĆ ONLINE DLA:

Portfolio naszych realizacji:

Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Spółka Jawna od kwietnia 2014 r. realizuje projekt „Kompetencje ECDL szansą na lepszą przyszłość” (POKL.09.06.02-14-239/14) współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.6. Upowszechnienie uczenia się dorosłych 9.6.2 Podwyższanie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomość języków obcych).

Celem projektu jest poprawa funkcjonowania 34 firm z sektora MMSP poprzez podniesienie kompetencji 345 menedżerów w zakresie efektywnego zarządzania firmą i zasobami ludzkimi w trudnych warunkach rynkowych.

POIG.08.02.00-14-606/14

Firma Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski sp. jawna z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Mysłowickiej 15, realizuje na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POIG.08.02.00-14-606/14-00 z dnia 30.06.2014 zawartą z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości projekt pt. ”Wdrożenie systemu informatycznego klasy B2B automatyzującego proces przygotowywania ofert i realizacji usług szkoleniowych”.
Projekt ma na celu poprawę pozycji konkurencyjnej firm sektora MSP prowadzących działalność w zakresie zaopatrzenia rolnictwa poprzez podniesienie kompetencji menedżerów w zakresie efektywnego zarządzania firmą i jej pracownikami.
 
Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw działających w branży rolniczo-ogrodniczej na terenie całej Polski.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.