W tym projekcie zespoły, na jakie zostaną podzieleni uczestnicy, mają za zadanie wygenerować jak największą ilość pieniędzy, współpracując w ramach jednej organizacji. Pieniądze generuje się poprzez wykonanie przy pomocy aparatów cyfrowych zdjęć różnych miejsc, osób i sytuacji, podanych na specjalnej liście, opracowanej przez organizatorów.
Na wykonanie zadania wszystkie zespoły dysponują dokładnie takim samym czasem oraz budżetem (prawdziwymi pieniędzmi). Podczas wykonywania tego zadania wszystkie chwyty są dozwolone, o ile tylko nie wchodzą w kolizję z prawem. Ujęcia oraz fotografie, jakie będą mieli uczestnicy projektu do wykonania w dużym stopniu nawiązywać będą do głównego tematu spotkania, jakim jest podsumowanie mijającego roku. Ponadto wiele z zamówionych fotografii wymagać będzie od uczestników współpracy, zaangażowania oraz wygenerowania wspólnymi siłami scenografii, kostiumów etc.
PRZYKŁADOWE UJĘCIA I FOTOGRAFIE ZNAJDUJĄCE SIĘ NA LIŚCIE ZAMÓWIEŃ:
- Seria pt.: „Kluczowe wartości”.
- Mistrzowie drugiego planu, czy jak zepsuć komuś „selfie”.
- Pasja w wydaniu kobiecym.
- Trafna metafora współpracy.
- Kobiece frustracje – małe i duże.
- Przyłapani na gorącym uczynku.
- Biurowa codzienność podejrzana z ukrycia.
- Ulubione ciastko szefa „Tyraj Misiu” itp.
Weryfikacja wyników wszystkich zespołów odbywa się poprzez wspólne oglądanie zrealizowanych zdjęć (Wieczorna gala po kolacji). Projekcji tej towarzyszą salwy śmiechu, gromkie brawa oraz wyrazy uznania za wzajemne dokonania.
Kluczem do sukcesu w powyższym projekcie jest szeroko rozumiana współpraca pomiędzy osobami pracującymi projektowo – od pomocy przy ujęciu, poprzez wymianę informacji, rekwizytów aż do tworzenia wspólnego budżetu.
KONKURS:
W celu podniesienia jakości generowanych fotografii pomiędzy zespołami ogłoszony zostanie konkurs. Podczas finalnej fazy projektu ogłoszone zostaną wyniki konkursu oraz zwycięzcy w następujących kategoriach:
- Najlepiej zinterpretowana wartość.
- Najlepsza zdjęcie zespołowe.
- Niezapomniana twarz.
- Najlepiej uchwycona emocja.
- Najlepsze wykorzystanie rekwizytów