„Generation Paper” to nazwa tygodnika, którego stworzenie zostało powierzone uczestnikom naszej realizacji. Kontent periodyku poświęcony wybranej tematyce (np. pokolenia X, Y,Z, współodpowiedzialność, otwartość na zmiany itp.)
Uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy, z których każda otrzyma inne zadanie związane z tematyką gazety.
Do stworzenia powyższych materiałów prasowych otrzymują narzędzia graficzne, dostęp do źródeł wiedzy oraz opiekę merytoryczną prowadzących.
Proponujemy, aby uczestnicy zostali podzieleni na mniejsze grupy, z których każda otrzyma inne zadanie związane z tematyką pokoleniową np.:
- Raport - co pokolenie Y wnosi do biznesu
- Dwugłos – rozmowa z przedstawicielami pokolenia X i Y – jakie są ich światy?
- Ogłoszenie rekrutacyjne (adresowane do pokolenia Y).
- „100 pytań do” – pytania na przemian zadawane przez przedstawiciela pokolenia X i Y (np. do prezesa)
- Poradnik – dla Y’greka – jak rozmawiać z X’em bądź odwrotnie
Do stworzenia powyższych materiałów prasowych otrzymują narzędzia graficzne, dostęp do źródeł wiedzy oraz opiekę merytoryczną prowadzących.
W rezultacie powstanie pełna gazeta, której każda ze stron zostanie zaprezentowana na forum. Trener prowadzący zamknie realizację podsumowaniem wskazującym, że powstały w ten sposób materiał stanie się rodzajem mapy drogowej pełnej wskazówek – jak współpracować i rozumieć się mogą przedstawiciele obu pokoleń.
Jako follow up do wydarzenia powstały tygodnik zostanie wydrukowany w formacie gazety w liczbie sztuk odpowiadające liczbie pracowników. Zostanie on rozdany miesiąc po szkoleniu . Dzięki temu jeszcze raz wrócą pozytywne emocje związane z wydarzeniem , a pracownicy odświeżą sobie wiedzę tak potrzebną do współpracy międzypokoleniowej. Opcjonalnie gazeta może otrzymać insert dotyczący pozostałych zagadnień – np. współodpowiedzialności.