Radio od zawsze było medium rozbudzającym wyobraźnię. Jest to jednocześnie środek przekazu bardzo wymagający – stanowiący wyzwanie dla uczestników realizacji. Trzymanie się ustalonej konwencji, stworzenie sugestywnej narracji, lekkość wypowiedzi – między innymi takie kryteria będzie musiała spełnił audycja radiowa stacji Radio FM.
Ważna informacja
Projekt może być realizowany w dwóch wariantach:
- Wariant ekonomiczny – koncentruje się głównie na walorach integracyjnych i komunikacyjnych projektu. Uczestnicy otrzymują instrukcje, zawierające ramy, w których muszą się poruszać. Część nagraniowa nie będzie tu stanowi widowiska. Ten wariant koncentruje się na radości tworzenia, nagrywania i prezentowania audycji radiowej
- Wariant gold – jest to propozycja wzbogacona o oprawę radiową. Uczestnicy biorą udział w szkoleniu prowadzonym przez prawdziwego radiowca. Szkolenie będzie dotyczyło pracy głosem oraz korzystania z oprzyrządowania studia radiowego (filtr głosowy). Studio nagrań będzie wyposażone w odpowiednie rekwizyty radiowe, które pozwolą uczestnikom zanurzyć się proponowaną konwencję.
Zadaniem poszczególnych zespołów radiowych będzie nagranie jednej lub dwóch elementów profesjonalnej audycji na zamówienie Klienta.
Przykładowe tematy audycji:
- „Dzień na planecie naszej firmy”
- Nasza firma w roku 2050
W wyznaczonym czasie „radiowcy” zaprojektują i nagrają swoje części składowe audycji.
Audycja może zawierać następujące elementóy:
- Jingiel autoreklamowy
- Reportaż
- Wywiad
- Przegląd prasy
- Audycja w konwencji „za a nawet przeciw”
- Blok reklamowy
- Prognoza pogody
- Top Lista Największych Hitów
W zależności od przyjętej konwencji – poziom autoironii, satyry i humory może być modyfikowalny – dopasowany do specyfiki i kultury organizacyjnej firmy i uczestników.