Biuro do spraw Substancji Chemicznych z siedzibą w Łodzi, potwierdza, że firma Gamma zrealizowała dla Pracowników Biura szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” w dniu 7.04.2017 r.
Program szkolenia zawierał takie zagadnienia jak:
- Pojęcie i cele profesjonalnej obsługi klienta Główne zasady profesjonalnej obsługi klienta Istota profesjonalnej obsługi klienta – kontakt z ludźmi Obsługa klienta jako proces komunikacji interpersonalnej
- Określenie możliwych sposobów budowania relacji w procesie obsługi klienta
- Zmiana dotychczasowego podejścia do obsługi klienta
- Trzy modele obsługowe
- Nastawienie - klucz do zmiany podejścia obsługowego
- Budowa relacji z klientem w komunikacji interpersonalnej
- Definicja i znaczenie komunikacji
- Aspekty werbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
- Aspekty niewerbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
- Znaczenie efektu pierwszego wrażenia w budowaniu relacji
- Profesjonalna obsługa klienta krok po kroku
- Pierwszy kontakt z klientem
- Autoprezentacja – rodzaje, techniki, znaczenie
- Sposoby uzyskiwania i przekazywania niezbędnych informacji – rozpoznawanie potrzeb klientów Sztuka wywierania wpływu na ludzi - 6 zasad prof. Cialdiniego w praktyce
- Cechy i kompetencje idealnego pracownika obsługi klienta – rys postaci
- Analiza SWOT umiejętności profesjonalnej obsługi klienta urzędu
Szkolenie zostało przygotowane oraz zrealizowane w sposób profesjonalny. Zawartość merytoryczna szkolenia była dostosowana do potrzeb i oczekiwań uczestników szkolenia. Jednocześnie, uczestnicy szkolenia bardzo wysoko ocenili pracę oraz wiedzę trenera prowadzącego szkolenie - Pani Beaty Jurasz, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny w ankietach ewaluacyjnych powyższego szkolenia.
Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.