Profesjonalne przeprowadzenie szkoleń, a w szczególności ciekawy i interaktywny sposób prowadzenia warsztatów przez trenerów firmy „Gamma” spowodowały, że w 100% udało się osiągnąć założone cele.
W latach 2016 i 2017 firma „Gamma" przeprowadziła dla pracowników działu obsługi klienta DÖHLER Polska Sp. zoo dwa szkolenia:
Szkolenia miały na celu poprawę komunikacji i współpracy w zespole, a także nabycie umiejętności obsługi klienta w trudnych sytuacjach m.in. poprzez wzrost poziomu asertywności.
Profesjonalne przeprowadzenie szkoleń, a w szczególności ciekawy i interaktywny sposób prowadzenia warsztatów przez trenerów firmy „Gamma" spowodowały, że w 100% udało się osiągnąć założone cele. Na podstawie przeprowadzonych ankiet poszkoleniowych z przyjemnością stwierdzamy, że zdobyte umiejętności mają zastosowanie w codziennej pracy naszego zespołu.
Bardzo dobra współpraca z firmą „Gamma" oraz wysoki poziom świadczonych usług sprawia, że możemy ją polecić jako rzetelną firmę szkoleniową. Usługa szkoleniowa została wykonana z należytą starannością, w sposób satysfakcjonujący jego uczestników. Trener prowadzący zajęcia wykazał się praktyczną znajomością tematu oraz umiejętnościami w zakresie przekazywanej wiedzy.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.