Poczty Polskiej S.A. cykl 2-dniowych szkoleń z zakresu oceniania i motywowania pracowników. Szkolenia realizowane były w okresie: listopad 2011 – marzec 2012 roku w 10 miastach. W Polsce.
Celem szkoleń było dostarczenie uczestnikom praktycznej wiedzy na temat oceny pracowniczej i jej znaczenia w zarządzaniu zespołem, zasad przeprowadzania rozmowy oceniającej oraz skutecznego motywowania pracowników do efektywnego działania.
W ramach projektu przeszkolono łącznie 755 przedstawicieli kadry kierowniczej PP S.A. w podziale na 37 grup szkoleniowych.
Uczestnicy wysoko ocenili jakość i efektywność zrealizowanych zajęć, podkreślając jednocześnie, że wiedza pozyskana w trakcie szkolenia będzie miała praktyczne zastosowanie w miejscu pracy.
Trenerzy prowadzący zajęcia byli bardzo dobrze przygotowani merytorycznie, prezentowali wysoki poziom profesjonalizmu oraz umiejętności dydaktycznych.
Dlatego też z pełnym przekonaniem możemy polecić usługi szkoleniowe spółki GAMMA.