Uprzejmie informujemy, że firma Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. j. zrealizowała dla nas następujące Szkolenia:
- 09-10.10.2015 Szkolenie dla KAM – Rola i zadania KAM (16h)
- 22-23.01.2016 Szkolenie dla KAM – Efektywna współpraca z klientem (16h)
- 22-23.01.2016 Szkolenie dla PM – Menadżer produktu – rola i zadania (16h)
- 06.04.2016 i 14.05.2016 Szkolenie dla KAM – Relacje – jak obsłużyć Klienta” (16h)
Usługa została zrealizowana bez zastrzeżeń, profesjonalnie i rzetelnie, dlatego polecamy firmę Gamma do realizacji projektów Szkoleniowych,
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.