Sodexo Polska potwierdza, że firma Gamma od 1 czerwca 2011 do 30 września 2012 roku zrealizowała cykl szkoleń oraz sesji doradczych w ramach projektu „Doskonalenie kompetencji pracowników kluczem do realizacji celów strategii rozwoju Sodexo”.
W ramach projektu zostały zrealizowane następujące szkolenia:
- Zarządzanie zespołem menedżerów (2 grupy): 27-28.06.2011, 27-28.10.2011
- Zaawansowane techniki sprzedaży: 11-12.07.2011 Trudne sytuacje w obsłudze klienta: 11-12.07.2011
- Budowanie zespołu: 18.-19.07.2011
- Komunikacyjne narzędzia informatyczne (2 grupy): 21-22.07.2011, 15-16.12.2011
- Przywództwo w organizacji: 12-13.09.2011
- Profesjonalne Prezentacje: 10-11.10.2011
- Negocjacje kupieckie: 24-25.10.2011
- Efektywna komunikacja i budowanie relacji z klientem: 28-29.11.2011
- Zarządzanie ludźmi w aspekcie różnorodności: 12-13.12.2011
- Zarządzanie strategiczne w sytuacjach kryzysowych (2 grupy): 27-28.02.2012, 20-21.08.2012
- Wywieranie wpływu i asertywność: 19-20.03.2012
- Radzenie sobie ze stresem (4 grupy):22-23.03.2012, 08-09.05.2012, 21-22.05.2012, 19-20.06.2012
- Warsztaty trenerskie (3 grupy): 27-28.03.2012, 11-12.09.2012, 25-26.09.2012
- Zarządzanie wiekiem (2 grupy): 15.05.2012, 26.06.2012
- Sprzedaż B2B: 11-12.06.2012
- Prezentacja i budowanie wizerunku: 09-10.07.2012
Ponadto w ramach projektu zostały zrealizowane następujące sesje doradztwa:
- Indywidualne doradztwo w zakresie systemu budowy, rozwoju i weryfikacji kompetencji pracowników (40 osób, 80 h): 2002–30.03.2012
- Grupowe doradztwo w zakresie planowania rozwoju pracowników (5 osób, 16h):20-22.02.2012
- Indywidualne doradztwo w zakresie zarządzania wiekiem (38 osób, 76h): 1607–18.09.2012
- Grupowe doradztwo mające na celu opracowanie dokumentu strategii – zarządzanie wiekiem w organizacji (5 osób, 16h): 17-18.09.2012
- Indywidualne doradztwo trenerskie dla osób w wieku 45+: (37 osób, 111 h), 21.03–5.04.2012
Trenerzy prowadzący szkolenia oraz doradztwo wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy i umiejętności w testach wiedzy i arkuszach analizy kompetencji (powyżej 70%).
Potwierdzamy, że zarówno szkolenia jak i doradztwo zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.