To założenie jest kamieniem węgielnym Gammy, to wokół niego budujemy zespół trenerów, konsultantów zorientowanych na dostarczanie realnej pozytywnej zmiany – na poziomie wskaźników biznesowych, wyników badań, bądź też obserwowalnej różnicy w postępowaniu odbiorców naszych rozwiązań.
Fundamenty naszej skuteczności:
Bierzemy odpowiedzialność za rezultaty – nasza misja i wartość, która wokół siebie gromadzi nas wszystkich pracujących w Gammie. Satysfakcję, poczucie sensu daje nam praca zorientowana na rezultat. Kiedy myślimy o szkoleniu, wdrożeniu – myślimy ZMIANA. Bierzemy odpowiedzialność za pozytywne zmiany jako rezultat naszej pracy.
Proces, a nie projekt – rekomendujemy, aby szkolenie było elementem procesu, na który składa się rozpoznawanie oczekiwań HR, uczestników i ich przełożonych, definiowanie celów oraz działania pozwalające wdrożyć nowe kompetencje w praktykę zawodową.
Przestrzeń szkoleniowa rozszerzona poza salę szkoleniową – szkolenie skuteczniej realizuje cele jeżeli jest poprzedzone pre-workiem, wsparte działaniami follow-up, wymianą doświadczeń między uczestnikami peer-2-peer czy mentoringiem.
Dysponujemy szerokim portofolio działań okołoszkoleniowych budujących efektywność poprzez wzrost motywacji, mobilizacji do wdrożenia nowych umiejętności, poszerzenia wiedzy poruszanej na szkoleniu.
Online
Doświadczenie w formatach online zdobywaliśmy jeszcze przed pandemią. Na zlecenie naszych polskich klientów prowadziliśmy webinary i warsztaty online dla oddziałów, przedstawicielstw czy siostrzanych spółek za granicą.
Od zawsze eksperymentowaliśmy z formami rozwojowymi (edutainment, essence learning, blended learning, trening mentalny, Open Space Technology etc.) .
Wiemy i rozumiemy, że każdy format ma swoje blaski i cienie. Staramy się uwydatniać i wykorzystywać blaski zdalnych form rozwojowych, a poprzez dobrze zaprojektowany proces niwelować cienie i słabe punkty.
Nic dla biznesu, bez biznesu
Wierzymy, że zaangażowany przełożony uczestników jeżeli będzie monitorował, wzmacniał i egzekwował wprowadzane na szkoleniach zmiany znacząco podniesie efektywność procesu.
Employer branding
Wierzymy, że forma ma znaczenie. Percepcja projektu, który jest komunikowany poprzez dedykowane logo, video zaproszenia, event marketing czy pomysłowe treści w intranecie jest wyższa, a to się przekłada na motywacyjną funkcję rozwoju w organizacji.
Rezultaty
Przed rozpoczęciem projektu zadajemy sobie i klientom pytanie: Po czym poznać, że uzyskaliśmy zamierzone efekty? Rekomendujemy definiowanie celów w taki sposób, aby potem HR mógł z czystym sumieniem i satysfakcją przedstawiać wyniki projektu.