Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Sprzedaż

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting).

Dostarczamy rozwiązania, które pozwalają zwiększyć liczbę skutecznych działań huntingowych w organizacji przy jednoczesnej akceptacji tej zmiany przez handlowców.

Wiemy, że wprowadzanie zmian w dziale sprzedaży powinno mieć charakter ewolucyjny i powinno uwzględniać interesy samych handlowców. Pracowników sprzedaży, poza treścią pracy, motywuje sukces i gratyfikacja finansowa. Nasze wdrożenia pozwalają uzyskać jedno i drugie czyniąc ze sprzedawców zwolenników zmiany.

Zmiana kultury sprzedażowej na aktywną, zorientowaną na zdobywanie wymaga pełnego poparcia, zaangażowania oraz współuczestnictwa wyższej i średniej kadry menedżerskiej działu sprzedaży. Dla każdego szczebla przygotowujemy rekomendacje – jakimi działaniami mogą wspierać, monitorować i egzekwować zmianę.

Nasze rozwiązania  to połączenie wiedzy na temat oczekiwań współczesnego klienta oraz wiedzy na temat specyfiki rynku. W rezultacie szkolenia mają charakter treningów rozwiązań – trener przedstawia gotowe do wdrożenia rozwiązania ćwicząc z uczestnikami biegłość w posługiwaniu się nimi.

Rozwiązania:

  • Pełne wdrożenie aktywnej kultury sprzedaży (huntingu) w działach sprzedaży
  • Seek & Sale Training – zwiększenie liczby jakościowych lead’ów z decydentami
  • Modern Sales Techniques – zwiększenie konwersji ze spotkań handlowch
  • Ospały zespół sprzedażowy – przesuwanie akcentów z farmingu w hunting
  • Kultura działu sprzedaży zorientowana na zdobywanie – uzyskanie trwałej zmiany w myśleniu i działaniu na temat sprzedaży – z orientacją na zdobywanie nowych klientów
  • Power Speech dla zewnętrznych sieci sprzedaży – z orientacją na przekonanie ich do większej aktywności sprzedażowej

Rezultaty:

  • Wyższa konwersja  z akcji generowania lead’ów, wyższa konwersja ze spotkań sprzedażowych
  • Zmiana kultury działu sprzedaży z farmingowego na huntingowy
  • Każdy handlowiec generuje samodzielnie lead’y
  • Handlowiec postrzega swój czas jako najważniejszy zasób i tak go inwestuje, aby generować najwyższy przychód / marżę
  • Walec sprzedaży zamiast lejka sprzedaży – odsiewanie nisko rokujących lead’ów i klientów
  • Mierzenie konwersji każdej czynności sprzedażowej i ich optymalizacji
  • Zarządzanie wynikiem sprzedaży – nie tylko ważny jest cel, ale i środki (jaki procent sprzedaży na nowych klientach / upsellingu / cross sellingu / przedłużeniach)
  • Obniżenie retencji w dziale sprzedaży
  • Przygotowanie działu sprzedaży na trudniejsze czasy

Zobacz w dziale:

Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Wierzymy, że kapitał ludzki może być największą przewagą bądź najważniejszą przeszkodą w rozwoju organizacji. Wspieramy HR w kształtowaniu wartości, kultury wzmacniającej współodpowiedzialność i zaangażowanie pracowników. To jedyna droga do wyższej efektywności organizacji.

Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich  w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, intensywnie poszukiwane są najskuteczniejsze metody zarządzania. Na sukces firmy składają się głównie kompetencje i  zaangażowanie pracowników, systemy zarządzania oraz procesy organizacyjne.

Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać

Wierzymy i wiemy, że to w jaki sposób realizujemy projekty istotnie wpływa na efektywność i rozwój organizacji. Wspieramy tworzenie kultury pro projektowej, kształtujemy i doskonalimy kompetencje kadry zaangażowanej w realizację projektów.

Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting).

Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania

Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

Mieliśmy przyjemność

PRACOWAĆ ONLINE DLA:

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.