Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich  w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności

Zarządzanie i przywództwo

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, intensywnie poszukiwane są najskuteczniejsze metody zarządzania. Na sukces firmy składają się głównie kompetencje i  zaangażowanie pracowników, systemy zarządzania oraz procesy organizacyjne.

Na przestrzeni czasu, rola i oczekiwania wobec osób zarządzających zespołami i firmami, zmieniła się. Od stylu autokratycznego, coraz więcej organizacji zwracająca się w ku rozwiązaniom, gdzie rola managera ma charakter służebny bądź schodzi na dalszy plan, na korzyść tworzenia samoorganizujących się zespołów oraz budowania i świadomego, głębokiego wykorzystywania kompetencji zespołu.

Nasze rozwiązania są odpowiedzią na zmieniającą się dynamicznie rzeczywistość biznesową i wynikające z niej zmiany, w tym wzrost oczekiwań wobec metod zarządzania i rozwijania kompetencji managerskich.

Rozwiązania:

  • Przygotowanie do awansu i roli menedżerskiej
  • Zarządzanie procesami rozwoju kompetencji managerskich od analizy potrzeb do ewaluacji efektów
  • Analiza czynników sukcesu zawodowego managera
  • Zastosowanie narzędzi badania kompetencji managerskich
  • Metody analizy kryteriów sukcesu, stylów działania i wartości managerskich oraz ich wpływu na funkcjonowanie i rezultaty zespołu
  • Budowanie kompetencji managerskich wobec oczekiwań świata VUCA
  • Procesy coachingowe w oparciu o standardy ICC oraz ICF
  • Wzmacnianie pozycji menedżerskiej i efektywności zespołów poprzez coaching zespołowy
  • Pocesy mentoringowe i przygotowanie mentorów do roli edukacyjnej
  • Projekty wdrażania Integralnego Przywództwo w firmach
  • Wspieranie managerów w tworzeniu wizji i planów operacyjnych
  • Tworzenie kultury feedbacku
  • Zarządzanie retencją pracowników
  • Identyfikowanie barier we współpracy i osiąganiu celów zespołowych i firmowych
  • Tworzenie samoorganizujących się zespołów
  • Przygotowanie kadry managerskiej do zarządzania różnorodnymi zespołami (pokoleniowo i kulturowo).

Rezultaty:

  • Szybko i adekwatnie reagujący managerowie na oczekiwania klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zmiany w otoczeniu biznesowym
  • Postawa współuczestnictwa managera i członków zespołu
  • Branie odpowiedzialności za realizację wspólnych celów zespołowych i organizacyjnych - budowanie atmosfery zaangażowania
  • Rozumienie wartości organizacyjnych, odnoszenie się do nich w decyzjach
  • Obniżenie retencji pracowników poprzez identyfikowanie potrzeb i oczekiwań pracowników oraz rozumienie przyczyn retencji
  • Adekwatne budowanie kompetencji managerskich
  • Przekazywanie wiedzy w organizacji oraz umacnianie i aktualizowanie know how
  • Angażowanie się pracowników w projekty innowacyjne
  • Podnoszenie efektywności zespołów i osiągania wyników biznesowych

Zobacz w dziale:

Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Wierzymy, że kapitał ludzki może być największą przewagą bądź najważniejszą przeszkodą w rozwoju organizacji. Wspieramy HR w kształtowaniu wartości, kultury wzmacniającej współodpowiedzialność i zaangażowanie pracowników. To jedyna droga do wyższej efektywności organizacji.

Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich  w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, intensywnie poszukiwane są najskuteczniejsze metody zarządzania. Na sukces firmy składają się głównie kompetencje i  zaangażowanie pracowników, systemy zarządzania oraz procesy organizacyjne.

Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać

Wierzymy i wiemy, że to w jaki sposób realizujemy projekty istotnie wpływa na efektywność i rozwój organizacji. Wspieramy tworzenie kultury pro projektowej, kształtujemy i doskonalimy kompetencje kadry zaangażowanej w realizację projektów.

Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting).

Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania

Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

Mieliśmy przyjemność

PRACOWAĆ ONLINE DLA:

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.