Prowadzenie działalności gospodarczej w sposób zdalny

W oparciu o podpis kwalifikowany, podpis zaufany oraz komunikację elektroniczną

Szkolenia - prawo onlineotwartezamkniete

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy w zakresie możliwości prowadzenia działalności gospodarczej w sposób zdalny.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Adresatem szkolenia są podmioty, które z uwagi na występującą pandemię koronawirusa zmuszone zostały do ograniczenia aktywności w zakresie komunikacji bezpośredniej oraz komunikacji opartej na dokumentacji papierowej.

SZKOLENIE ONLINE:

  • Godz.: 10:00 – 14:00
  • Cena: 490 zł/os.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Adresatem szkolenia są podmioty, które z uwagi na występującą pandemię koronawirusa zmuszone zostały do ograniczenia aktywności w zakresie komunikacji bezpośredniej oraz komunikacji opartej na dokumentacji papierowej.

SZKOLENIE ONLINE:

  • Godz.: 10:00 – 14:00
  • Cena: 490 zł/os.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. podstawy prawne podpisu kwalifikowanego oraz profilu zaufanego

2. certyfikaty i ich zastosowanie, ePUAP jako alternatywny mechanizm podpisu

3. praktyczne sposoby składania podpisów, wiele podpisów na jednym dokumencie a kontrasygnata, możliwości usuwania podpisów

4. formaty podpisów elektronicznych i możliwości w zakresie ich wizualizacji

5. różnice i możliwości przy podpisywaniu plików PDF, Word, Excel i innych

6. weryfikacja prawidłowości różnych typów podpisów w popularnych i darmowych narzędziach, narzędzia do porównywania wersji podpisanych plików po stwierdzeniu ich nieoryginalności

7. zasada pisemności w Kodeksie postępowania administracyjnego a dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym

8. dokumentowanie czynności postępowania administracyjnego dokonywane w postaci elektronicznej:

  • czynności przyjmującego pismo
  • czynności prowadzącego postępowanie

9. decyzja administracyjna w postaci elektronicznej, postanowienie w postaci elektronicznej:

10. podanie w postaci elektronicznej:

  • składanie podania
  • braki formalne podania
  • usuwanie braków podania

11. obowiązek doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych: decyzje, postanowienia, zaświadczenia, inne,

12. kopia dokumentu elektronicznego, uwierzytelnianie kopii

13. inne czynności postępowania dokumentowane w postaci elektronicznej:

  • metryka sprawy
  • protokół
  • wezwanie na rozprawę administracyjną
  • zaświadczenie

14. prowadzenie postępowań administracyjnych na przykładzie wniosków taryfowych i koncesyjnych

15. składanie ofert oraz oświadczeń woli w formie elektronicznej

16. zawieranie umów w formie elektronicznej

17. praktyczne aspekty współpracy zdalnej w ramach zespołów oraz pomiędzy zespołami

  • przykładowe narzędzia wspomagające pracę zdalną zespołów
  • rozwiązania przykładowych problemów z podpisami

1. podstawy prawne podpisu kwalifikowanego oraz profilu zaufanego

2. certyfikaty i ich zastosowanie, ePUAP jako alternatywny mechanizm podpisu

3. praktyczne sposoby składania podpisów, wiele podpisów na jednym dokumencie a kontrasygnata, możliwości usuwania podpisów

4. formaty podpisów elektronicznych i możliwości w zakresie ich wizualizacji

5. różnice i możliwości przy podpisywaniu plików PDF, Word, Excel i innych

6. weryfikacja prawidłowości różnych typów podpisów w popularnych i darmowych narzędziach, narzędzia do porównywania wersji podpisanych plików po stwierdzeniu ich nieoryginalności

7. zasada pisemności w Kodeksie postępowania administracyjnego a dokument elektroniczny w postępowaniu administracyjnym

8. dokumentowanie czynności postępowania administracyjnego dokonywane w postaci elektronicznej:

  • czynności przyjmującego pismo
  • czynności prowadzącego postępowanie

9. decyzja administracyjna w postaci elektronicznej, postanowienie w postaci elektronicznej:

10. podanie w postaci elektronicznej:

  • składanie podania
  • braki formalne podania
  • usuwanie braków podania

11. obowiązek doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych: decyzje, postanowienia, zaświadczenia, inne,

12. kopia dokumentu elektronicznego, uwierzytelnianie kopii

13. inne czynności postępowania dokumentowane w postaci elektronicznej:

  • metryka sprawy
  • protokół
  • wezwanie na rozprawę administracyjną
  • zaświadczenie

14. prowadzenie postępowań administracyjnych na przykładzie wniosków taryfowych i koncesyjnych

15. składanie ofert oraz oświadczeń woli w formie elektronicznej

16. zawieranie umów w formie elektronicznej

17. praktyczne aspekty współpracy zdalnej w ramach zespołów oraz pomiędzy zespołami

  • przykładowe narzędzia wspomagające pracę zdalną zespołów
  • rozwiązania przykładowych problemów z podpisami

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - prawo

HR BUSINESS PARTNER oprócz wiedzy HR-owej musi się także dobrze poruszać w obszarze przepisów prawa pracy, gdyż w wielu działaniach prowadzonych przez HR BP nie da się od nich uciec. HR BP uczestniczy w procesach podwyżkowych, nakładaniu kar porządkowych, czy działaniach mających na celu przeciwdziałanie dyskryminacji oraz mobbingowi, a tu także nie da się uciec od przepisów prawa pracy.

Termin szkolenia online wkrótce.

Z inicjatywy uczestników naszych szkoleń powstał autorski, unikalny warsztat podczas którego omówione zostaną procedury wywłaszczania oraz ograniczania praw do nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii formalnych postępowań oraz wycen nieruchomości.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy w zakresie nowych instrumentów, jakie pracodawcy mogą wykorzystać w celu optymalizacji kosztów zatrudnienia. Instrumenty te dotyczą tak redukcji zatrudnienia (zwolnień), jak też obniżenia wysokości wynagrodzeń pracowników.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.