Reklama produktów leczniczych wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete
POZNAJ WYMAGANIA PRAWNE DOTYCZĄCE REKLAM PRODUKTÓW LECZNICZYCH
Wymagania prawa farmaceutycznego pod kątem reklamy. Szkolenie warsztatowe bazujące na przykładach z realnych firm. Zapraszamy na szkolenie reklama produktów leczniczych wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

W trakcie warsztatów omówiona zostanie tematyka związana z zakazem reklamy, treścią reklamy oraz wymaganiami prawnymi dotyczącymi prowadzenia reklamy produktów leczniczych i wymaganiami zawartymi w Prawie Farmaceutycznym.

Celem warsztatów jest usystematyzowanie wiadomości na temat reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety. Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.

Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych, którzy w swojej codziennej pracy mają do czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych, wyrobów medycznych czy suplementów diety.

Zapraszamy na warsztaty reklama produktów leczniczych!

Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej, w szczególności:

  • Kadrę Menedżerską
  • Dyrektorów Działów Marketingu / Specjalistów ds. marketingu,
  • Product Managerów i Przedstawicieli Medycznych firm farmaceutycznych (produkty lecznicze, suplementy diety, kosmetyki apteczne, wyroby medyczne),
  • Kierowników i pracowników działów rejestracji
  • Pracowników działu ds. informacji naukowej
  • Osób odpowiedzialnych za strategiczne decyzje odnośnie produktów
  • Pracowników odpowiedzialnych za planowanie działań PR dotyczących produktów i marek

W trakcie warsztatów omówiona zostanie tematyka związana z zakazem reklamy, treścią reklamy oraz wymaganiami prawnymi dotyczącymi prowadzenia reklamy produktów leczniczych i wymaganiami zawartymi w Prawie Farmaceutycznym.

Celem warsztatów jest usystematyzowanie wiadomości na temat reklamy produktów leczniczych, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety. Proponowane warsztaty zakładają formę dyskusji oraz case studies, będzie to również doskonała okazja do wymiany doświadczeń.

Warsztaty są dedykowane przede wszystkim dla tych, którzy w swojej codziennej pracy mają do czynienia z działaniami marketingowymi i reklamowymi produktów leczniczych, wyrobów medycznych czy suplementów diety.

Zapraszamy na warsztaty reklama produktów leczniczych!

Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli firmy z branży farmaceutycznej, w szczególności:

  • Kadrę Menedżerską
  • Dyrektorów Działów Marketingu / Specjalistów ds. marketingu,
  • Product Managerów i Przedstawicieli Medycznych firm farmaceutycznych (produkty lecznicze, suplementy diety, kosmetyki apteczne, wyroby medyczne),
  • Kierowników i pracowników działów rejestracji
  • Pracowników działu ds. informacji naukowej
  • Osób odpowiedzialnych za strategiczne decyzje odnośnie produktów
  • Pracowników odpowiedzialnych za planowanie działań PR dotyczących produktów i marek

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Reklama leków – zagadnienia podstawowe

  • Pojęcie i zakres reklamy
  • Reklama produktów leczniczych a reklama suplementów diety, kosmetyków, wyrobów medycznych
  • Reklama łączona
  • Reklama a informacja
  • Reklama a sponsoring
  • Wyłączenia z pojęcia reklamy

2. Reklama leków Rx

  • Zakaz reklamy do publicznej wiadomości
  • Reklama pośrednia i przemycana
  • Reklama kierowana do profesjonalistów
  • Zmiany w rozporządzeniu w sprawie reklamy
  • Ograniczenia w wizytach przedstawicieli
  • Próbki leków
  • Najnowsze decyzje GIF

3. Reklama kierowana do publicznej wiadomości

  • Zakres i ograniczenia w reklamie
  • Reklama wprowadzająca w błąd
  • Reklama a ChPL
  • Ostrzeżenia
  • Sponsoring
  • Inne formy reklamy
  • Najnowsze decyzje GIF

1. Reklama leków – zagadnienia podstawowe

  • Pojęcie i zakres reklamy
  • Reklama produktów leczniczych a reklama suplementów diety, kosmetyków, wyrobów medycznych
  • Reklama łączona
  • Reklama a informacja
  • Reklama a sponsoring
  • Wyłączenia z pojęcia reklamy

2. Reklama leków Rx

  • Zakaz reklamy do publicznej wiadomości
  • Reklama pośrednia i przemycana
  • Reklama kierowana do profesjonalistów
  • Zmiany w rozporządzeniu w sprawie reklamy
  • Ograniczenia w wizytach przedstawicieli
  • Próbki leków
  • Najnowsze decyzje GIF

3. Reklama kierowana do publicznej wiadomości

  • Zakres i ograniczenia w reklamie
  • Reklama wprowadzająca w błąd
  • Reklama a ChPL
  • Ostrzeżenia
  • Sponsoring
  • Inne formy reklamy
  • Najnowsze decyzje GIF

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Celem warsztatów jest poszerzenie wiedzy z zakresu walidacji procesu pakowania produktów leczniczych, a także przedstawienie aktualnych wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania dotyczących podejścia do walidacji zgodnie z Aneksem 15.

Termin szkolenia online wkrótce.

Opracowanie Głównego Planu Walidacji. Organizacja prac walidacyjnych i współpraca z Wydziałem Produkcji oraz z Zapewnieniem Jakości. Analiza ryzyka. Bracketing – rozsądne podejście do procesu walidacji.

Termin szkolenia online wkrótce.

Prawo żywnościowe w zakresie przechowywania żywności i tworzenia odpowiednich zapisów. Dobra Praktyka Magazynowa. System HACCP – strażnik jakości żywności. Analiza zagrożeń zasady jej przeprowadzenia i dokumentowania.

Termin szkolenia online wkrótce.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.