Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Cel szkolenia:
Grupa dedykowana:
Cel szkolenia:
Grupa dedykowana:
Cel szkolenia:
Grupa dedykowana:
Decyzja na zajęcie pasa drogowego
Omówienie rodzajów decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć:
Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłaty za powierzchnie +/- 1,0 m2.
„Techniki” unikania opłat za zajęcie pasa drogowego – próby rozwiązania problemu.
Koordynacja robót budowlanych w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
„Wspólny wniosek” o zajęcie pasa drogowego złożony przez kilka podmiotów.
Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
Uwierzytelnianie dokumentów przy występowaniu o zajęcie pasa drogowego.
Zasady wzywania do uzupełniania braków,
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.
Wprowadzenie w pas drogi publicznej
Warianty zajmowania pasa drogowego – realizacja robót „w praktyce”.
Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Uznaniowy zakres wymagania zatwierdzonej organizacji ruchu na czas robót.
Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu.
Harmonogram robót drogowych (etapowość).
Analiza „modelowych” zajęć pasa drogowego.
Właściwy sposób formułowania pełnomocnictw.
Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:
Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego:
Zajęcie pasa drogowego a zatwierdzona organizacja ruchu drogowego.
Kolizje w zajęciu pasa drogowego.
Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
Zasady dokumentowania zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
Kontynuacja naprzemienne zajęć pasa drogowego za zezwolenie i bez zezwolenia.
Orzecznictwo samorządowych kolegiów odwoławczych i sądów administracyjnych.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego.
Jak prawidłowo skompletować dokumenty do wniosku? (wspólna analiza i wskazanie elementów szczegółowych)
Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Kto może awaryjnie zajmować pas drogowy?
Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Rola zarządcy drogi publicznej przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Rola organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Sposób i zasady egzekwowania prawidłowości wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
„Bierne tolerowanie” przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Łącznie „awaryjnych” zajęć pasa drogowego.
Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
Reakcje zarządu drogi w przypadku powstawania zagrożeń w bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Lokalizacja zjazdów z uwzględnieniem nowych warunków technicznych dla dróg obowiązujących od 13 września 2019 roku – wpływ na decyzje lokalizacyjne i decyzje na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć zjazdu „istniejącego” i „projektowanego”.
Nowa klasyfikacja i definicje:
Przypadki stosowania nowych przepisów warunków technicznych dla dróg obowiązujących od 13 września 2019 roku.
Zjazdy publiczne i zjazdy indywidualne w sytuacji usunięcia terminu „linii rozgraniczających drogę publiczną”.
Zjazd publiczny i zjazd indywidualny w pojęciu „granic pasa drogi publicznej”.
Zjazdy publiczne i indywidualne – drogi publiczne,
Zjazdy publiczne i indywidualne – drogi wewnętrzne.
Zajęcia pasa drogowego na budowę zjazdów indywidualnych i publicznych.
Decyzja na zajęcie pasa drogowego
Omówienie rodzajów decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć:
Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłaty za powierzchnie +/- 1,0 m2.
„Techniki” unikania opłat za zajęcie pasa drogowego – próby rozwiązania problemu.
Koordynacja robót budowlanych w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
„Wspólny wniosek” o zajęcie pasa drogowego złożony przez kilka podmiotów.
Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
Uwierzytelnianie dokumentów przy występowaniu o zajęcie pasa drogowego.
Zasady wzywania do uzupełniania braków,
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.
Wprowadzenie w pas drogi publicznej
Warianty zajmowania pasa drogowego – realizacja robót „w praktyce”.
Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Uznaniowy zakres wymagania zatwierdzonej organizacji ruchu na czas robót.
Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu.
Harmonogram robót drogowych (etapowość).
Analiza „modelowych” zajęć pasa drogowego.
Właściwy sposób formułowania pełnomocnictw.
Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:
Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego:
Zajęcie pasa drogowego a zatwierdzona organizacja ruchu drogowego.
Kolizje w zajęciu pasa drogowego.
Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
Zasady dokumentowania zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
Kontynuacja naprzemienne zajęć pasa drogowego za zezwolenie i bez zezwolenia.
Orzecznictwo samorządowych kolegiów odwoławczych i sądów administracyjnych.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego.
Jak prawidłowo skompletować dokumenty do wniosku? (wspólna analiza i wskazanie elementów szczegółowych)
Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Kto może awaryjnie zajmować pas drogowy?
Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Rola zarządcy drogi publicznej przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Rola organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Sposób i zasady egzekwowania prawidłowości wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
„Bierne tolerowanie” przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Łącznie „awaryjnych” zajęć pasa drogowego.
Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
Reakcje zarządu drogi w przypadku powstawania zagrożeń w bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Lokalizacja zjazdów z uwzględnieniem nowych warunków technicznych dla dróg obowiązujących od 13 września 2019 roku – wpływ na decyzje lokalizacyjne i decyzje na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć zjazdu „istniejącego” i „projektowanego”.
Nowa klasyfikacja i definicje:
Przypadki stosowania nowych przepisów warunków technicznych dla dróg obowiązujących od 13 września 2019 roku.
Zjazdy publiczne i zjazdy indywidualne w sytuacji usunięcia terminu „linii rozgraniczających drogę publiczną”.
Zjazd publiczny i zjazd indywidualny w pojęciu „granic pasa drogi publicznej”.
Zjazdy publiczne i indywidualne – drogi publiczne,
Zjazdy publiczne i indywidualne – drogi wewnętrzne.
Zajęcia pasa drogowego na budowę zjazdów indywidualnych i publicznych.
Decyzja na zajęcie pasa drogowego
Omówienie rodzajów decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć:
Podmioty objęte zwolnieniem z opłat za zajęcie pasa drogowego.
Zasady naliczania opłaty za powierzchnie +/- 1,0 m2.
„Techniki” unikania opłat za zajęcie pasa drogowego – próby rozwiązania problemu.
Koordynacja robót budowlanych w trybie wspierania usług i sieci telekomunikacyjnych.
„Wspólny wniosek” o zajęcie pasa drogowego złożony przez kilka podmiotów.
Zajęcie pasa drogowego a decyzje zezwalające na realizację inwestycji drogowych (ZRID).
Decyzje ostateczne na zajęcie pasa drogowego, a decyzje prawomocne na zajęcie pasa drogowego,
Uwierzytelnianie dokumentów przy występowaniu o zajęcie pasa drogowego.
Zasady wzywania do uzupełniania braków,
Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w ciągach dróg położonych na gruntach niebędących własnością zarządcy drogi publicznej.
Wprowadzenie w pas drogi publicznej
Warianty zajmowania pasa drogowego – realizacja robót „w praktyce”.
Konsekwencje niewłaściwego wprowadzenia w pas drogowy:
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Egzekwowanie oznakowania robót drogowych:
Elementy kluczowe decyzji na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęcia „planu sytuacyjnego z zaznaczeniem granic i wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego”,
Uznaniowy zakres wymagania zatwierdzonej organizacji ruchu na czas robót.
Zajęcie pasa drogowego bez zatwierdzonej organizacji ruchu.
Harmonogram robót drogowych (etapowość).
Analiza „modelowych” zajęć pasa drogowego.
Właściwy sposób formułowania pełnomocnictw.
Stosowanie specjalnych trybów w sprawach zajęcia pasa drogowego:
Wpływ innych postępowań na sprawy dotyczące zajęcia pasa drogowego:
Zajęcie pasa drogowego a zatwierdzona organizacja ruchu drogowego.
Kolizje w zajęciu pasa drogowego.
Zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia (art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych).
Zasady dokumentowania zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Tryb i sposób wydawania decyzji za zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia.
Kontynuacja naprzemienne zajęć pasa drogowego za zezwolenie i bez zezwolenia.
Orzecznictwo samorządowych kolegiów odwoławczych i sądów administracyjnych.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego.
Jak prawidłowo skompletować dokumenty do wniosku? (wspólna analiza i wskazanie elementów szczegółowych)
Roboty kwalifikujące się do awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Kto może awaryjnie zajmować pas drogowy?
Problematyka uznaniowości zarządcy drogi publicznej w toku akceptacji awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Rola zarządcy drogi publicznej przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Rola organu zarządzającego ruchem na drodze przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Sposób i zasady egzekwowania prawidłowości wykonywania robót przy awaryjnym zajęciu pasa drogowego.
Awaryjne zajęcie pasa drogowego w obszarze objętym gwarancją wykonawcy robót drogowych.
Weryfikacja prawidłowości pomiaru obszaru drogi publicznej wykorzystywanego na awaryjne zajęcie pasa drogowego.
„Bierne tolerowanie” przez zarządcę drogi publicznej awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Łącznie „awaryjnych” zajęć pasa drogowego.
Wpływ awaryjnego zajęcia pasa drogowego na ruch drogowych i zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Przekwalifikowanie „awaryjnego zajęcia pasa drogowego” w zajęcie pasa drogowego poprzedzone zezwoleniem.
Reakcje zarządu drogi w przypadku powstawania zagrożeń w bezpieczeństwie ruchu drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie zajęcia pasa drogowego bez zezwolenia.
Orzecznictwo sądów administracyjnych w sprawie awaryjnego zajęcia pasa drogowego.
Lokalizacja zjazdów z uwzględnieniem nowych warunków technicznych dla dróg obowiązujących od 13 września 2019 roku – wpływ na decyzje lokalizacyjne i decyzje na zajęcie pasa drogowego.
Rozumienie pojęć zjazdu „istniejącego” i „projektowanego”.
Nowa klasyfikacja i definicje:
Przypadki stosowania nowych przepisów warunków technicznych dla dróg obowiązujących od 13 września 2019 roku.
Zjazdy publiczne i zjazdy indywidualne w sytuacji usunięcia terminu „linii rozgraniczających drogę publiczną”.
Zjazd publiczny i zjazd indywidualny w pojęciu „granic pasa drogi publicznej”.
Zjazdy publiczne i indywidualne – drogi publiczne,
Zjazdy publiczne i indywidualne – drogi wewnętrzne.
Zajęcia pasa drogowego na budowę zjazdów indywidualnych i publicznych.
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Szkolenie ma na celu przede wszystkim omówienie problemów i kontrowersji powstających przy zajmowaniu pasa drogowego.
Postępowanie w sprawie zmiany organizacji ruchu, projekty organizacji ruchu w systemie zarządzania ruchem, ewidencjonowanie projektów organizacji ruchu. Spotkanie bazuje na praktycznych przykładach. Zapraszamy na szkolenie Procedury zmiany organizacji ruchu .Stała i czasowa organizacja ruchu. Prawo teoria i praktyka.
Granice zarządzania ruchem na drogach, decyzja na zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, podmioty uprawnione, postepowanie w sprawie zmiany czasowej organizacji ruchu. Zapraszamy na szkolenie Organizacja robót w pasie drogi publicznej.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.