Zdalny trening jak zdalnie prowadzić sesje Action Learning

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Budowanie marki HR zaczyna się od efektywnej odpowiedzi na wyzwania biznesu.
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Warsztat online 4 x 45min

Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!

Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.

W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji.  W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji. 

Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji. 

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.

Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.

Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.

W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji.  W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji. 

Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji. 

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.

Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.

Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.

W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji.  W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji. 

Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji. 

Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning

1. Nowa rola HR

  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
  • Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
  • Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.

2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning

  • Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
  • Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
  • Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.

3. Lidership w organizacji

  • Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
  • Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.

4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
  • Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?

5. HR menedżer jako coach i trener

  • Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
  • Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.


Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning

1. Nowa rola HR

  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
  • Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
  • Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.

2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning

  • Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
  • Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
  • Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.

3. Lidership w organizacji

  • Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
  • Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.

4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.  
  • Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?

5. HR menedżer jako coach i trener

  • Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
  • Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.


Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning

1. Nowa rola HR

  • Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
  • Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
  • Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.

2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning

  • Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
  • Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
  • Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.

3. Lidership w organizacji

  • Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
  • Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
  • Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.

4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą

  • Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
  • Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
  • Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?

5. HR menedżer jako coach i trener

  • Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
  • Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
  • Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • budowanie angażującego środowiska pracy, przy jednoczesnym tworzeniu wartości dodanej dla biznesu (potrafię połączyć cele organizacji z zadaniami dla zespołu),
  • wykorzystanie potencjału różnorodności / wewnętrznych zasobów do tworzenia i implementacji rozwiązań służących biznesowi,
  • efektywne zagospodarowanie czasu przeznaczonego na rozwój pracowników.

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • poszerzanie własnej perspektywy poznawczej w kontekście wyzwań organizacyjnych (wykorzystywanie zróżnicowanych doświadczeń i perspektyw w organizacji),
  • lepsza komunikacja (łatwość w generowaniu rozwiązań dla złożonych, ważnych i pilnych problemów w organizacji),
  • zwiększenie otwartości na wychodzenie poza schemat zarządzania sytuacjami trudnymi (skuteczniejsze docieranie do źródła problemów),
  • praktyczny rozwój kompetencji liderskich – na poziomie osobistym (w trakcie szkolenia i po nim) oraz zespołowym (przeniesienie dobrych praktyk do zespołu, w którym pracujesz),

W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwijać takie kompetencje, jak np.:

  • budowanie umiejętności optymalnego wykorzystania zasobów zespołu (budowanie  rozwiązań bazujących na różnorodności),
  • koncentracja na współdziałaniu oraz wymianie wiedzy na rzecz oczekiwanych rezultatów,
  • przełamywanie barier i oporów w kontaktach interpersonalnych,
  • realne usprawnienia poprzez zwiększoną uważność i wrażliwość na informację zwrotną

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • efektywne wykorzystanie wewnętrznych zasobów do generowania rozwiązań,
  • skuteczniejsze rozwiązywanie problemów,
  • praktyczny rozwój kompetencji liderskich,
  • ułatwienie adaptacji pracownikom w dynamicznie zmieniających się warunkach,
  • usprawnienie komunikacji i przepływu informacji,
  • wzmacnianie zaangażowania w zespole / indywidualnych pracowników.
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat online dla HR

Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Design Thinking w wersji online

Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.