Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Według raportu Deloitte Global Human Capital Trends z 2018 roku, 84% badanych organizacji uważa za niezwykle ważne wdrożenie strategii wellbeingowych w swojej firmie. Jak wynika z danych zawartych w tym badaniu wellbeing ma szansę stać się najbardziej wartościowym i dającym wymierne korzyści elementem zarządzania współczesnymi organizacjami. A właściwie wdrożony wellbeing będzie stanowił o wygranej pracowników, organizacji, rynku i społeczeństwa.
Kluczowym celem szkolenia jest pomóc organizacjom poznać istotę wellbeingu i sprawić, aby wdrożenie jej w kulturę organizacyjną stało się nie tylko skuteczne, ale też w sposób naturalny, niewymuszony wygenerowało wartość dodaną dla wszystkich jej członków.
Firma, która rozumie, że jej największym kapitałem są ludzie jednocześnie powinna na co dzień dbać o ich dobre samopoczucie. Zadowolony pracownik, który ma poczucie sensu, czuje się zadbany i ma możliwość samodzielnego realizowania swoich wartości życiowych pracuje lepiej, chętniej przychodzi do pracy i daje z siebie więcej. Jak wskazuje Deloitte w swym raporcie 43% badanych organizacji wierzy, że wellbeing wzmacnia ich misję i wizję, 60% wykazuje poprawienie retencji pracowników, a 61% ocenia wzrost produktywności, a co za tym idzie i wyników biznesowych.
Szczęśliwy pracownik funkcjonujący w zdrowej społeczności i w przyjaznym środowisku, świadomy swoich potrzeb i potrafiący je zaspokajać i równoważyć, nie tylko pracuje wydajniej i chce tworzyć coraz lepiej i coraz więcej, ale także tworzy silniejsze więzi z pracodawcą, rozumie i szanuje misje organizacji i chce ją po partnersku realizować. W ten sposób buduje również równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, gdzie jedno i drugie wzajemnie i bezkonfliktowo się przenika.
Wellbeing zakłada, że nasze zdrowie ma wiele wymiarów i jego ostateczny stan będzie zależał od umiejętnego ich dostrzeżenia i zadbania o każdy z nich.
Zatem zadaniem dla organizacji deklarującej dbałość o pracownika jest wyniesienie wellbeingu do miana jednej z kluczowych wartości i skutecznego wzbogacenia o niego swojej kultury organizacyjnej. Żeby korzyści były zgodne z oczekiwaniami, wellbeing nie może być ładnym opakowaniem organizacji, ale musi stać się jej naturą, cechą, przeniknąć, aż do kości i zostać z nią już na zawsze.
Według raportu Deloitte Global Human Capital Trends z 2018 roku, 84% badanych organizacji uważa za niezwykle ważne wdrożenie strategii wellbeingowych w swojej firmie. Jak wynika z danych zawartych w tym badaniu wellbeing ma szansę stać się najbardziej wartościowym i dającym wymierne korzyści elementem zarządzania współczesnymi organizacjami. A właściwie wdrożony wellbeing będzie stanowił o wygranej pracowników, organizacji, rynku i społeczeństwa.
Kluczowym celem szkolenia jest pomóc organizacjom poznać istotę wellbeingu i sprawić, aby wdrożenie jej w kulturę organizacyjną stało się nie tylko skuteczne, ale też w sposób naturalny, niewymuszony wygenerowało wartość dodaną dla wszystkich jej członków.
Firma, która rozumie, że jej największym kapitałem są ludzie jednocześnie powinna na co dzień dbać o ich dobre samopoczucie. Zadowolony pracownik, który ma poczucie sensu, czuje się zadbany i ma możliwość samodzielnego realizowania swoich wartości życiowych pracuje lepiej, chętniej przychodzi do pracy i daje z siebie więcej. Jak wskazuje Deloitte w swym raporcie 43% badanych organizacji wierzy, że wellbeing wzmacnia ich misję i wizję, 60% wykazuje poprawienie retencji pracowników, a 61% ocenia wzrost produktywności, a co za tym idzie i wyników biznesowych.
Szczęśliwy pracownik funkcjonujący w zdrowej społeczności i w przyjaznym środowisku, świadomy swoich potrzeb i potrafiący je zaspokajać i równoważyć, nie tylko pracuje wydajniej i chce tworzyć coraz lepiej i coraz więcej, ale także tworzy silniejsze więzi z pracodawcą, rozumie i szanuje misje organizacji i chce ją po partnersku realizować. W ten sposób buduje również równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, gdzie jedno i drugie wzajemnie i bezkonfliktowo się przenika.
Wellbeing zakłada, że nasze zdrowie ma wiele wymiarów i jego ostateczny stan będzie zależał od umiejętnego ich dostrzeżenia i zadbania o każdy z nich.
Zatem zadaniem dla organizacji deklarującej dbałość o pracownika jest wyniesienie wellbeingu do miana jednej z kluczowych wartości i skutecznego wzbogacenia o niego swojej kultury organizacyjnej. Żeby korzyści były zgodne z oczekiwaniami, wellbeing nie może być ładnym opakowaniem organizacji, ale musi stać się jej naturą, cechą, przeniknąć, aż do kości i zostać z nią już na zawsze.
Według raportu Deloitte Global Human Capital Trends z 2018 roku, 84% badanych organizacji uważa za niezwykle ważne wdrożenie strategii wellbeingowych w swojej firmie. Jak wynika z danych zawartych w tym badaniu wellbeing ma szansę stać się najbardziej wartościowym i dającym wymierne korzyści elementem zarządzania współczesnymi organizacjami. A właściwie wdrożony wellbeing będzie stanowił o wygranej pracowników, organizacji, rynku i społeczeństwa.
Kluczowym celem szkolenia jest pomóc organizacjom poznać istotę wellbeingu i sprawić, aby wdrożenie jej w kulturę organizacyjną stało się nie tylko skuteczne, ale też w sposób naturalny, niewymuszony wygenerowało wartość dodaną dla wszystkich jej członków.
Firma, która rozumie, że jej największym kapitałem są ludzie jednocześnie powinna na co dzień dbać o ich dobre samopoczucie. Zadowolony pracownik, który ma poczucie sensu, czuje się zadbany i ma możliwość samodzielnego realizowania swoich wartości życiowych pracuje lepiej, chętniej przychodzi do pracy i daje z siebie więcej. Jak wskazuje Deloitte w swym raporcie 43% badanych organizacji wierzy, że wellbeing wzmacnia ich misję i wizję, 60% wykazuje poprawienie retencji pracowników, a 61% ocenia wzrost produktywności, a co za tym idzie i wyników biznesowych.
Szczęśliwy pracownik funkcjonujący w zdrowej społeczności i w przyjaznym środowisku, świadomy swoich potrzeb i potrafiący je zaspokajać i równoważyć, nie tylko pracuje wydajniej i chce tworzyć coraz lepiej i coraz więcej, ale także tworzy silniejsze więzi z pracodawcą, rozumie i szanuje misje organizacji i chce ją po partnersku realizować. W ten sposób buduje również równowagę pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, gdzie jedno i drugie wzajemnie i bezkonfliktowo się przenika.
Wellbeing zakłada, że nasze zdrowie ma wiele wymiarów i jego ostateczny stan będzie zależał od umiejętnego ich dostrzeżenia i zadbania o każdy z nich.
Zatem zadaniem dla organizacji deklarującej dbałość o pracownika jest wyniesienie wellbeingu do miana jednej z kluczowych wartości i skutecznego wzbogacenia o niego swojej kultury organizacyjnej. Żeby korzyści były zgodne z oczekiwaniami, wellbeing nie może być ładnym opakowaniem organizacji, ale musi stać się jej naturą, cechą, przeniknąć, aż do kości i zostać z nią już na zawsze.
1. Idea wellbeingu, czyli czym jest wellbeing?
2. Wellbeing w organizacji:
1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:
2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku
3. Well – being w mojej Organizacji:
4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:
1. Idea wellbeingu, czyli czym jest wellbeing?
2. Wellbeing w organizacji:
1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:
2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku
3. Well – being w mojej Organizacji:
4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:
1. Idea wellbeingu, czyli czym jest wellbeing?
2. Wellbeing w organizacji:
1. Zastosowanie MODELU WELLBEINGOWEGO w organizacji:
2. Jak poprawić wellbeing w organizacji? Budowanie strategii krok po kroku
3. Well – being w mojej Organizacji:
4. Well – being w praktyce, czyli dobre i mniej dobre praktyki wdrażania do organizacji:
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Według badań Wynhurst Group, w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22 proc. rotacja pracowników.
Dyrektor zarządzająca Wellbeing Institute, audytor i doradca. Na co dzień dba o realizację strategii instytutu, tworzy programy i procesy dla klientów. Trener biznesu, doradca i praktyk, który towarzyszy ludziom i organizacjom od ponad 15 lat. W tym czasie zdobyła doświadczenie w pracy z małymi przedsiębiorcami i korporacjami. Od lat pomaga w zakresie maksymalizacji osobistego potencjału w zgodzie ze sobą opierając się na psychologii pozytywnej, mindfulnessie i metodzie Kaizen. Jej pasją stało się wspieranie biznesu w zakresie budowania kultury organizacyjnej opartej o wartości, ze szczególnym naciskiem na poczucie dobrostanu ludzi, którzy te organizacje tworzą. Wierzy, że nadszedł najwyższy czas, aby organizacje postawiły w centrum człowieka. Specjalizuje się w tworzeniu programów wellbeingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów wellbeingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę opartą o wartości.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.
Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.