Digital Mindset

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete

Digital Mindset (dosł. „cyfrowa postawa”, „cyfrowy sposób myślenia”) to postawa charakteryzująca się otwartością na nowe technologie, empatią, zwinnością i nastawieniem na rozwój.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Digital Mindset liderów organizacji sprzyja nie tylko transformacji cyfrowej i postępowi technologicznemu. Wysoko rozwinięta otwartość na nowe technologie minimalizuje strach przed nowymi i niejednoznacznymi sytuacjami, pomaga budować kulturę organizacji z poszanowaniem różnorodności — również tej kompetencyjnej, digitalowej.

W świetle kryzysowego przejścia na pracę zdalną mogliśmy zauważyć ogromną lukę cyfrową, tzw. digital gap, której jedni dopatrują się między pokoleniami (jak np. Prenski, amerykański popularyzator rozwiązań cyfrowych w edukacji), a inni w braku właściwego wykształcenia lub doświadczenia.

Szkolenie „Digital Mindset” ma na celu obalenie mitów dotyczących pracy z nowymi technologiami i w nowych technologiach oraz — poprzez połączenie kompetencji miękkich i twardych — pogłębienie wiedzy na temat narzędzi, metod i postaw umożliwiających efektywny start w świecie online.

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • Zarządzanie nowymi technologiami
  • Zarządzanie różnorodnością w organizacji
  • Projektowanie procesów z myślą o użytkowniku (UX design)
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Innowacyjność
  • Kreatywność

Czas trwania: 2 x 4h

Digital Mindset liderów organizacji sprzyja nie tylko transformacji cyfrowej i postępowi technologicznemu. Wysoko rozwinięta otwartość na nowe technologie minimalizuje strach przed nowymi i niejednoznacznymi sytuacjami, pomaga budować kulturę organizacji z poszanowaniem różnorodności — również tej kompetencyjnej, digitalowej.

W świetle kryzysowego przejścia na pracę zdalną mogliśmy zauważyć ogromną lukę cyfrową, tzw. digital gap, której jedni dopatrują się między pokoleniami (jak np. Prenski, amerykański popularyzator rozwiązań cyfrowych w edukacji), a inni w braku właściwego wykształcenia lub doświadczenia.

Szkolenie „Digital Mindset” ma na celu obalenie mitów dotyczących pracy z nowymi technologiami i w nowych technologiach oraz — poprzez połączenie kompetencji miękkich i twardych — pogłębienie wiedzy na temat narzędzi, metod i postaw umożliwiających efektywny start w świecie online.

Szkolenie rozwija następujące kompetencje:

  • Zarządzanie nowymi technologiami
  • Zarządzanie różnorodnością w organizacji
  • Projektowanie procesów z myślą o użytkowniku (UX design)
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie stresem
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Innowacyjność
  • Kreatywność

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Część 1 (4h)

1. Wprowadzenie

  • Idea wdrażania nowych technologii w organizacji w nowej rzeczywistości.
  • W jaki sposób dobór aplikacji i narzędzi online może wpłynąć na jakość pracy w Twojej organizacji?

2. Digital native i digital immigrant

  • Dlaczego teoria Prenskiego o świecie cyfrowym nabrała nowego znaczenia w 2020?
  • Środowisko online jako kultura.

3. Komunikacja w środowisku online

  • Wyzwania komunikacji online w młodych zespołach rozproszonych.
  • Model piramidy komunikacji zdalnej według Nozbe.
  • Protokół komunikacji online w organizacji.

4. Zaufanie i potrzeba kontroli w środowisku online

  • Wpływ uwarunkowań kulturowych na relacje i budowanie zaufania w pracy zdalnej.
  • Dobre i złe praktyki: jak stworzyć przyjazne środowisko pracy ponad różnicami kompetencyjnymi?
  • Protokół komunikacji kryzysowej w organizacji.
  • Case studies: czego możesz nauczyć się od Buffera, Toggla, MeetEdgar, Asany i Zapier?

Część 2 (4h)

1. Zarządzanie projektami

  • Charakterystyka pracy projektowej w zespole rozproszonym.
  • Aplikacje do zarządzania projektami.

2. UX design — wprowadzenie

  • Czym jest UX (design) i dlaczego termin ten nie odnosi się wyłącznie do branży IT?
  • Prawa UX.
  • Jak w organizacji realizować UX design?

3. UX design w praktyce

  • Projektowanie procesów w firmie.
  • Jak właściwie dobrać nowe technologie do a) ludzi; b) rodzaju wykonywanej pracy?
  • Kiedy dobierać narzędzie do ludzi, a kiedy ludzi do narzędzi?
  • W jaki sposób zły UX wpływa na brak zaangażowania i rotację w organizacji?
  • Case studies: dobry i zły UX design.

Część 1 (4h)

1. Wprowadzenie

  • Idea wdrażania nowych technologii w organizacji w nowej rzeczywistości.
  • W jaki sposób dobór aplikacji i narzędzi online może wpłynąć na jakość pracy w Twojej organizacji?

2. Digital native i digital immigrant

  • Dlaczego teoria Prenskiego o świecie cyfrowym nabrała nowego znaczenia w 2020?
  • Środowisko online jako kultura.

3. Komunikacja w środowisku online

  • Wyzwania komunikacji online w młodych zespołach rozproszonych.
  • Model piramidy komunikacji zdalnej według Nozbe.
  • Protokół komunikacji online w organizacji.

4. Zaufanie i potrzeba kontroli w środowisku online

  • Wpływ uwarunkowań kulturowych na relacje i budowanie zaufania w pracy zdalnej.
  • Dobre i złe praktyki: jak stworzyć przyjazne środowisko pracy ponad różnicami kompetencyjnymi?
  • Protokół komunikacji kryzysowej w organizacji.
  • Case studies: czego możesz nauczyć się od Buffera, Toggla, MeetEdgar, Asany i Zapier?

Część 2 (4h)

1. Zarządzanie projektami

  • Charakterystyka pracy projektowej w zespole rozproszonym.
  • Aplikacje do zarządzania projektami.

2. UX design — wprowadzenie

  • Czym jest UX (design) i dlaczego termin ten nie odnosi się wyłącznie do branży IT?
  • Prawa UX.
  • Jak w organizacji realizować UX design?

3. UX design w praktyce

  • Projektowanie procesów w firmie.
  • Jak właściwie dobrać nowe technologie do a) ludzi; b) rodzaju wykonywanej pracy?
  • Kiedy dobierać narzędzie do ludzi, a kiedy ludzi do narzędzi?
  • W jaki sposób zły UX wpływa na brak zaangażowania i rotację w organizacji?
  • Case studies: dobry i zły UX design.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badana The Energy Project mówią, że większość badanych menedżerów (81 proc.) stwierdza, że spędza najwięcej czasu na reagowaniu na pojawiające się potrzeby (pilne), zamiast koncentrować się na zadaniach, które są priorytetowe w długoterminowej perspektywie (ważne).

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • pozyskanie wiedzy i narzędzi umożliwiających usystematyzowanie pracy zdalnej
  • możliwość stworzenia wewnętrznego protokołu komunikacji zdalnej i protokołu komunikacji w zespołach rozproszonych
  • zwiększenie efektywności biznesowej firmy
  • wzrost konkurencyjności organizacji na rynku pracy

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność realizacji codziennych zadań w środowisku ukierunkowanym na umiejętności i potrzeby
  • wzrost zaangażowania
  • świadomość celu realizowanych zadań
  • zwiększenie poczucia bezpieczeństwa
  • jasne umiejscowienie w protokole komunikacyjnym

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • budowanie kultury organizacji w środowisku online
  • wzrost zaangażowania pracowników w realizowanie codziennych zadań
  • umiejętność zachowania higieny pracy zdalnej
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.