IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością. Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.
Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizują podejście firmy do ludzi, umacniają naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacniają nasz autorytet.
Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.
Czy wiesz:
- Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
- Jak obdarzać milczącym autorytetem?
- Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
- Jak zyskać serca i umysły klientów?
Grupa docelowa
- Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
- Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz
Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.
Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.
Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością. Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.
Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.
Czy wiesz:
- Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
- Jak obdarzać milczącym autorytetem?
- Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
- Jak zyskać serca i umysły klientów?
Grupa docelowa
- Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
- Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz
Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.
Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.
Dzisiejszy biznes jest bardzo wymagający i bywa agresywny a dobra marka jest koniecznością. Umiejętność tworzenia atmosfery i przestrzeni dla różnego rodzaju współpracy, budowanie relacji opartych na szacunku, pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której oferta, techniki sprzedaży i obsługa są podobne do naszych.
Jakość, etykieta i elegancja dają nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście firmy do ludzi, umacnia naszą markę osobistą oraz markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Połączenie merytoryki z treningiem oraz potężną dawką inspiracji, czyni szkolenie business savoir vivre wyjątkowym. To użyteczna wiedza i praktyczne wskazówki ważne w tworzeniu obrazu profesjonalnego i wiarygodnego partnera na arenie krajowej i międzynarodowej.
Czy wiesz:
- Jak wygląda „wielka piątka” cech, które budują nasz wizerunek?
- Jak obdarzać milczącym autorytetem?
- Po czym poznać profesjonalistę przy stole?
- Jak zyskać serca i umysły klientów?
Grupa docelowa
- Menadżerowie średniego i wyższego szczebla
- Osoby reprezentujące firmę na zewnątrz
Podczas spotkania wykorzystujemy metody warsztatowe, treningowe i coachingowe. Proponowany kurs savoir vivre ma charakter interaktywny, wielowymiarowy. Jest inspiracją do doskonalenia siebie w różnych obszarach kompetencji.
Zajęcia prowadzone będą z udziałem całej grupy z wykorzystaniem filmu, metafory, w formie, ćwiczeń, quizu, dyskusji, mini wykładu, przykładów praktycznych uczestników oraz inspiracji.
PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
1. Marka osobista vs savoir vivre i etykieta, czyli elegancja w myśleniu, elegancja w działaniu i elegancja w ubraniu – „Zrób tak abym poczuł się ważny” – jak tworzyć atmosferę i przestrzeń do różnego rodzaju współpracy.
2 .Protokół sanitarny COVID 19 w naszej organizacji vs postawy pracowników
3. Spotkania a praktyka etykiety i protokołu biznesowego
- Relacje towarzyskie i zawodowe vs etykieta.
- Precedencja i tytułowanie –powitania w czasie pandemii okazywanie uwagi, precedencja podczas powitania, tytułowanie w rozmowie i mailu, prezentacja gości, zachowania w miejscach publicznych.
- Small talk na spotkaniach face to face oraz on- line
- Zachowanie na spotkaniach biznesowych – sesja pytań od uczestników.
- Etykieta w dobie „koronawirusa”- co się zmieniło i jak sobie z tym poradzić.
4. Wizerunek menadżera – aparycja i powierzchowność
- Kreowanie wizerunku oraz kultury wyglądu w organizacji poprzez wygląd i strój.
- Zasady etykiety biznesowej dotyczące wyglądu i stroju w zmieniających się warunkach pracy w systemie hybrydowym (elegancja i wygoda)
- Wartości kultury obecne w wyglądzie: PIEKNO, DOBRO, PRAWDA.
- Wygląd i strój vs marka osobista menadżera
5. Kultura gestu i słowa – etykieta mowy ciała oraz słowa pisanego i mówionego.
- Rozmowy telefoniczne i spotkania on line vs mowa ciała.
- Kultura słowa – język potoczny vs profesjonalny
- Częste gafy i faux pas
6. Netykieta, czyli Etykieta XXI wieku
- Korespondencja mailowa – zasady pisania i odpowiadania na maile dla menadżerów. Prawidłowe tytułowanie, zwroty grzecznościowe w korespondencji mailowej.
- Komunikatory XXI wieku. (czat, twitter, messenger)
- Wizerunek w mediach społecznościowych
7. Inspiracje i wnioski uczestników – podsumowanie, ankiety
- Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta – wprowadzenie
- Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników
- Autoprezentacja
- powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
- przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
- wizytówkowa komunikacja,
- trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.
- Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
- Zachowania w miejscach publicznych – spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja
- Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.
- Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę
- Aparycja i powierzchowność – etykieta w wyglądzie oraz stroju
- Dress code – gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
- Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
- Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
- Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera
- Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe
- Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)
- Wpływać przez prestiż i autorytet, czyli marka osobista, kultura vs savoir vivre i etykieta – wprowadzenie
- Zachowania nietaktowne w odczuciu uczestników
- Autoprezentacja
- powitania – powitania w różnych sytuacjach, powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią, 8 najgorszych uścisków dłoni,
- przedstawienie siebie oraz prezentacja innych osób w sytuacjach zawodowych,
- wizytówkowa komunikacja,
- trudna sztuka odmawiania – przechodzenie na TY i inne sytuacje.
- Precedencja – zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
- Zachowania w miejscach publicznych – spotkania służbowe, korytarz, schody, winda, samochód, samolot, wagon, konferencja, restauracja
- Tytułowanie – podział tytułów (zawodowe, naukowe, kurtuazyjne), zasady tytułowania w różnych sytuacjach zawodowych, tytułowanie w mailach, pismach, rozmowach.
- Komunikacja niewerbalna: kultura gestu, właściwe postawy stojące i siedzące, odpowiedni kontakt wzrokowy, cztery kroki okazywania uwagi oraz zachowania otwierające rozmówcę
- Aparycja i powierzchowność – etykieta w wyglądzie oraz stroju
- Dress code – gradacja strojów w biznesie oraz zasady komponowania ubioru na poszczególnych szczeblach dress code.
- Postawa, sposób chodzenia, przechylenie głowy, rodzaje uśmiechu – znaczenie poszczególnych elementów w odbiorze osoby
- Quiz z wyglądu i stroju – zasady biznesowe
- Gafy i faux pas w wyglądzie coacha i trenera
- Maile i telefony – ważne wskazówki grzecznościowe
- Negocjacje (brudne chwyty w negocjacjach i jak się przed nimi bronić, miejsca przy stole- jak usiąść gdzie i dlaczego)