Sztuka wystąpień i prezentacji on-line

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Do dwugodzinnej przemowy potrzebuję 5 minut przygotowania, do 5 minutowej – dwóch godzin
Niezależnie od tego jak „ładna” jest prezentacja ludzie niewiele z niej zapamiętują. Nie mogą więc przekazać tych informacji innym. Odbiorcy prezentacji rzadko są jedynymi decydentami, użytkownikami. Warto by stali się ambasadorami tego, do czego przekonujemy. Nasze szkolenie z technik prezentacji tego uczy.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.

Wszyscy wiemy, że na wartość produktu i ważność idei wpływa „opakowanie” – czyli to w jaki sposób przekaz jest podany. W wystąpieniach i prezentacjach online tym sposobem podania jest ewentualna prezentacja i tzw. awatar – wirtualny obraz prawdziwego człowieka.

Od tego jak będzie postrzegany zależy wiarygodność przekazu, zaspokojenie potrzeb bezpieczeństwa, prestiżu i jak szybko powstanie fundament zaufania, który jest niezbędny do tego aby odbiorcy uczciwie odpowiadali na pytania i w pełni angażowali się w narrację prezentującego.

Zbudowanie awatara to dobór odpowiednich środków technicznych (tło, perspektywa, światło, kadr) oraz komunikacja niewerbalna, która wymaga innych wzorców niż ta tradycyjna podczas spotkać face-to-face.

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie  / sympatię / zbudował autorytet.  Lubię go lub/i wierzę mu.  W online tu rolę ogrywa sposób prezentowania treści, stworzenie awatara  (awatar, prezentacja, tło, perspektywa, światło, kadr)

Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoje zdanie, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.

Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie zainteresować/przekonać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Skuteczna prezentacja Online musi być krótsza. Postulat Jobsa – Less is More dziś tylko zyskuje na aktualności!

Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2  chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji  przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych. Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam najbardziej zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunki wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

Szkolenie na następujących założeniach:

  • Odbiorca prezentacji nie jest jedynym decydentem – często funkcjonuje w tzw. kręgu decyzyjnym, musi przekonać innych bądź obronić swoją decyzję w relacji z innymi.
  • Długie prezentacje nie działają  – ludzie mają ograniczone możliwości przyswajania informacji, gdy dostaną ich za dużo, „wyłączają się” i tracimy ich uwagę.
  • Dobre wrażenie to za mało – odpowiednia mowa ciała realizuje tylko jeden z 3 celów skutecznej prezentacji. Pozwala zyskać sympatię bądź zaufanie – to ważny krok, ale jedynie pierwszy na drodze to skutecznej prezentacji

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

  • Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie  / sympatię / zbudował autorytet.  Lubię go lub/i wierzę mu.  Efekt uzyskujemy przez zarządzanie wizerunkiem oraz mowę ciała.
  • Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoją decyzję, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.
  • Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie przekonywać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2  chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji  przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych.

Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc efektywną prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunk’i wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

Szkolenie na następujących założeniach:

  • Odbiorca prezentacji nie jest jedynym decydentem – często funkcjonuje w tzw. kręgu decyzyjnym, musi przekonać innych bądź obronić swoją decyzję w relacji z innymi.
  • Długie prezentacje nie działają – ludzie mają ograniczone możliwości przyswajania informacji, gdy dostaną ich za dużo, „wyłączają się” i tracimy ich uwagę.
  • Dobre wrażenie to za mało – odpowiednia mowa ciała realizuje tylko jeden z 3 celów skutecznej prezentacji. Pozwala zyskać sympatię bądź zaufanie – to ważny krok, ale jedynie pierwszy na drodze to skutecznej prezentacji

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

  • Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie / sympatię / zbudował autorytet. Lubię go lub/i wierzę mu. Efekt uzyskujemy przez zarządzanie wizerunkiem oraz mowę ciała.
  • Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoją decyzję, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.
  • Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie przekonywać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2 chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych.

Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc efektywną prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunk’i wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Autoprezentacja w wersji online

  • Dlaczego nawyki prezentacyjne ze „świata stacjonarnego” nie są skuteczne w Online?
  • „Opakowanie” w Online ma większe znaczenie niż stacjonarnie
    • Percepcja ceny i ważności produktów i idei w kontekście autoprezentacji
    • Autoprezentacja jako kluczowy element skuteczności emocjonalnej prezentacji
  • Awatar – cyfrowy obraz rzeczywistego człowieka
    • Tło, perspektywa, światło, kadr
    • Komunikacja niewerbalna
    • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. Jak o nie zadbać w prezentacji online?
  • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji online
    • Deklaracja kompetencji
    • Inscenizacja kompetencji
    • Rekwizyty kompetencji
    • Narzędzia aktywizujące uczestników online
    • Tajniki osób zajmujących się zawodowo pracą z kamerą

2. Techniki chunkingu – „Less is More” w prezentacji i PPT

  • ­    Budowanie struktury przekazu
  • ­    Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
  • Tworzenie efektywnej prezentacji w PPT
    • Zasady umieszczania grafik i zdjęć w prezentacji.
    • Zasada dwóch czcionek i trzech kolorów.
    • Używanie dźwięku i wideo w prezentacji.
    • Świadome dobieranie wskaźników.
    • Najczęstsze błędy podczas przygotowywania prezentacji.

3. W Online można więcej! – techniki skupiania uwagi i angażowani uczestników

  • Dodatkowe narzędzia i techniki angażowania uczestników
    • Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Quizlet
    • Generator liczb, kolorów, imion
    • Przerzucanie inicjatywy na grupę poprzez instancję nieformalnego lidera
    • Wirtualny spacer i metafora jako metody zaproszenia uczestników do interakcji.
  • Techniki skupiania uwagi
    • Poczucie humoru
    • Charyzma
    • Głęboka analiza
    • Metafora
    • Storytelling
    • Materiały wideo
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w wystąpieniach online.
    • Brak reakcji (wyłączona kamera, mikrofon)
    • Zalew pytań vs. brak pytań vs. pytania tzw. „do czapy 😉 ”
    • Reagowanie na problemy techniczne

4. Techniki pracy ze stresem i budowania pewności przekazu

  • Techniki obniżania stresu doraźnego
  • Kotryzol, norepinerfyna, dopamina i DHEA, czyli koktajl chemiczny wywołujący i hamujący reakcję stresową.
    • Jak działa układ limbiczny
    • Czym jest reakcja stresowa
    • Jakie są skutki stresu na poziomie umysłu
  • Metody błyskawicznego obniżania stresu.
    • Jak w 3 minuty zmniejszyć wydzielanie kortyzolu nawet o 60%
    • Oddechy przeponowe
    • Pozycje mocy
    • Kotwiczenie pozytywnych stanów umysłu
    • Techniki wizualizacji obniżającej stres
    • Przygotowanie do spotkania online

5. Metaprogramy

  • Pięć podstawowych metaprogramów
  • Dopasowanie prezentacji do typu odbiorców
  • Umiejętność budowania więzi z odbiorcami
  • Prezentacja jako pierwszy etap procesu sprzedaży

6. Prezentacje i feedback

  • Prezentacje uczestników.
  • Trójpoziomowa informacja zwrotna

7. Stworzenie skryptu vs. potęga checklisty

  • Uniwersalne zasady, których chcemy przestrzegać podczas wystąpień online

Indywidualne sesje warsztatowe.
W zależności od potrzeb, uzupełnieniem warsztatu mogą być indywidualne sesje warsztatowo-mentoringowe ze wszystkimi bądź z wybranymi uczestnikami. Skupiamy się wówczas na indywidualnych potrzebach uczestników, wzmacniamy mocne strony i szlifujemy obszary wymagające ulepszenia.

1. Rozpoczęcie szkolenia

  • Przedstawienie trenera i celów szkolenia
  • Prezentacja zasad organizacyjnych szkolenia
  • Prezentacja programu szkolenia
  • Prezentacje uczestników

2. Przygotowanie prezentacji

  • Rezultaty prezentacji
    • Co odbiorca ma wiedzieć?
    • Co odbiorca ma czuć?
    • Co Odbiorca ma robić?
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji
    • Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?, Gdzie?
  • ­Różne cele dla różnych uczestników (pracownicy na spotkaniach wewnętrznych, klienci na spotkaniach sprzedażowych, konferencje etc.)

3. Przygotowanie planu prezentacji

  • Ustalenie planu prezentacji
  • Zdefiniowanie głównych obszarów prezentacji
    • Do jakich wniosków powinno dojść audytorium?
    • Jak do tego doprowadzić?
    • Jak je udokumentować?

4. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób

  • Budowanie struktury przekazu
  • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
    • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych

5. Struktura prezentacji

  • Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego
    • i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • Faza środkowa
    • Wybór energiser’ów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

6. Wykorzystaj mocne strony

  • Koncepcja „bądź najlepszą wersją samego siebie”
    • Praca na deficytach vs. praca na mocnych stronach – podejście Gallupa
    • Jak być autentycznym, a jednocześnie zarządzać swoją prezentacją?
  • Jakie są moje mocne strony jako mówcy
    • Co stanowi moją przewagę konkurencyjną?
    • Kiedy czuję się swobodnie?
    • W jakich sytuacjach mam największą pewność siebie?
    • Jakie są głębokie fundamenty mojego poczucia własnej wartości?
  • Techniki skupiania uwagi
    • Poczucie humoru
    • Charyzma
    • Głęboka analiza
    • Metafora
    • Storytelling

7. Budowanie efektywności prezentacji

  • Poziom emocjonalny
  • Poziom informacyjny
  • Poziom motywacyjny

8. Efektywność prezentacji

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Analiza nawyków prezentacyjnych  i autoprezentacyjnych
    • Poziom werbalny
    • Poziom niewerbalny
  • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
    • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
    • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie/audytorium
    • Mimika
    • Gestykulacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Ruch ciała
    • Postawa ciała
    • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
  • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji
    • Deklaracja kompetencji
    • Inscenizacja kompetencji
    • Rekwizyty kompetencji

9. Prezentacje, wystąpienia nagrywane na kamerę video

  • Szkoła przetrwania – czyli co zrobić aby trudni uczestnicy i trudne sytuacje nie były „zmorą”, a jedynie ważnym elementem zajęć
  • Jak pokonać stres, radzenie sobie z tremą
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami, wątpliwościami
  • Dokonywanie zmian w ostatniej chwili i na bieżąco

10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

1. Rozpoczęcie szkolenia

  • Przedstawienie trenera i celów szkolenia
  • Prezentacja zasad organizacyjnych szkolenia
  • Prezentacja programu szkolenia
  • Prezentacje uczestników

2. Przygotowanie prezentacji

  • Rezultaty prezentacji
    • Co odbiorca ma wiedzieć?
    • Co odbiorca ma czuć?
    • Co Odbiorca ma robić?
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji
    • Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?, Gdzie?
  • ­Różne cele dla różnych uczestników (pracownicy na spotkaniach wewnętrznych, klienci na spotkaniach sprzedażowych, konferencje etc.)

3. Przygotowanie planu prezentacji

  • Ustalenie planu prezentacji
  • Zdefiniowanie głównych obszarów prezentacji
    • Do jakich wniosków powinno dojść audytorium?
    • Jak do tego doprowadzić?
    • Jak je udokumentować?

4. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób

  • Budowanie struktury przekazu
  • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
    • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych

5. Struktura prezentacji

  • Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego
    • i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • Faza środkowa
    • Wybór energiser’ów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

6. Wykorzystaj mocne strony

  • Koncepcja „bądź najlepszą wersją samego siebie”
    • Praca na deficytach vs. praca na mocnych stronach – podejście Gallupa
    • Jak być autentycznym, a jednocześnie zarządzać swoją prezentacją?
  • Jakie są moje mocne strony jako mówcy
    • Co stanowi moją przewagę konkurencyjną?
    • Kiedy czuję się swobodnie?
    • W jakich sytuacjach mam największą pewność siebie?
    • Jakie są głębokie fundamenty mojego poczucia własnej wartości?
  • Techniki skupiania uwagi
    • Poczucie humoru
    • Charyzma
    • Głęboka analiza
    • Metafora
    • Storytelling

7. Budowanie efektywności prezentacji

  • Poziom emocjonalny
  • Poziom informacyjny
  • Poziom motywacyjny

8. Efektywność prezentacji

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
    • Poziom werbalny
    • Poziom niewerbalny
  • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
    • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
    • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie/audytorium
    • Mimika
    • Gestykulacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Ruch ciała
    • Postawa ciała
    • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
  • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji
    • Deklaracja kompetencji
    • Inscenizacja kompetencji
    • Rekwizyty kompetencji

9. Prezentacje, wystąpienia nagrywane na kamerę video

  • Szkoła przetrwania – czyli co zrobić aby trudni uczestnicy i trudne sytuacje nie były „zmorą”, a jedynie ważnym elementem zajęć
  • Jak pokonać stres, radzenie sobie z tremą
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami, wątpliwościami
  • Dokonywanie zmian w ostatniej chwili i na bieżąco

10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badania, przeprowadzonego przez Uniwersytet Stanforda, aż 86% ludzi przyznaje się do odczuwania tremy przed wystąpieniem publicznym.

Szkolenie związane z:
  • efektywna prezentacja
  • profesjonalne prezentacje szkolenie
  • szkolenie z tworzenia prezentacji

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania kompetencji społecznych w życiu zawodowym i osobistym. Zapraszamy na szkolenie efektywność osobista MBTI® i zarządzanie czasem własnym.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.