Wczoraj kolega, dziś przełożony – różne aspekty budowania autorytetu w zespole zdalnym, hybrydowym, tradycyjnym

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete
Awans wewnętrzny to wyzwanie zarówno dla menedżera jak i jego zespołu
Awans ze specjalisty na menedżera nie udaje się w 40% przypadków. Zestaw wyzwań, narzędzi i rekomendacji na taką sytuację jest na szczęście dobrze znany.  Zarządzanie zespołem zdalnym w tej sytuacji dodaje nowych trudności – warto się na nie przygotować.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Około 40% osób nowo mianowanej kadry menedżerskiej, poprzednio nie pracujących na stanowiskach związanych z kierowaniem pracą innych, ponosi niepowodzenie w ciągu pierwszego półtora roku po awansie, a co czwarta z nich dobrowolnie składa rezygnację.

W wielu organizacjach kierownicy samodzielnie budują swój autorytet – metodą prób i błędów – odbywa się do kosztem efektywności pracy zespołu oraz frustracji samych zarządzających. Warto ich wesprzeć odpowiednim szkoleniem  – zwłaszcza teraz kiedy część zespołów pracuje zdalnie bądź w modelu hybrydowym.

W tak funkcjonującym zespole mniej sytuacji na linii menedżer – pracownik, menedżer – zespół może odbywać się intuicyjnie, a więcej trzeba planować i konsekwentnie realizować.

Kto z nas tego nie zna – z doświadczenia lub z obserwacji? Zgrany zespół, jego członkowie są świadomi swoich ról i obowiązków, funkcjonują w określonych konfiguracja oraz wchodzą w znane interakcje, wszystko działa niemal jak w zegarku. Jednym słowem – stabilizacja. W pewnym momencie następuje nagły zwrot akcji – w wyniku splotu różnych okoliczności odchodzi dotychczasowy szef lub pojawia się pomysł postawienia na czele zespołu osoby, która będzie zarządzała. Los (po przeprowadzeniu Assesment Centre lub w inny wyrafinowany sposób) wyłania jako kandydata jednego z pracowników – z racji doświadczenia, zaangażowania, umiejętności, wieku etc – ma miejsce awans w pracy, w zespole. I tak z dnia na dzień (albo w nieco dłuższej perspektywie czasowej) zmienia się nasza dotychczasowa rzeczywistość. Ktoś z kolegi staje się Szefem, koledzy zostają kolegami ale już w innej konfiguracji. Coś się kończy, coś zaczyna.

Jakie zachodzą procesy w transformującej grupie, jak wpływają na jakość pracy zespołu i organizacji? Jak przeprowadzić zespół przez zmianę i nie tracić dobrych relacji z członkami zespołu lub nie zepsuć ich bardziej? Jak przebiega budowanie autorytetu? Jakie są zadania kierownika czy role menedżera? Jakie są odczucia i emocje osób, które będą nam teraz podlegały i czy mamy na nie wpływ – zarządzanie zespołem pracowników nie tylko na poziomie zadań, ale również atmosfery  i emocji? Jak ustalić swoje relacje z członkami innych zespołów? Jak wydawać polecenia, rozliczać, udzielać informacji zwrotnej i chodzić na squash? Poza umiejętnościami uczestnicy otrzymają też rozsądną dawkę wiedzy, dzięki której autorytet szefa i kierowanie ludźmi przestanie być intuicyjne a będzie planowane: jakie są typy liderów,  jakie są zadania menedżera z różnych perspektyw czy też jak style kierowania należy dopasowywać do sytuacji w firmie i w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedawno awansowali
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedługo awansują
  • Menadżerów oraz Kierowników Projektów
  • Osób odpowiedzialnych za nominacje i awanse
  • HR Menedżerów i Specjalistów Rozwoju
Kto z nas tego nie zna – z doświadczenia lub z obserwacji? Zgrany zespół, jego członkowie są świadomi swoich ról i obowiązków, funkcjonują w określonych konfiguracja oraz wchodzą w znane interakcje, wszystko działa niemal jak w zegarku. Jednym słowem – stabilizacja. W pewnym momencie następuje nagły zwrot akcji – w wyniku splotu różnych okoliczności odchodzi dotychczasowy szef lub pojawia się pomysł postawienia na czele zespołu osoby, która będzie zarządzała. Los (po przeprowadzeniu Assesment Centre lub w inny wyrafinowany sposób) wyłania jako kandydata jednego z pracowników – z racji doświadczenia, zaangażowania, umiejętności, wieku etc – ma miejsce awans w pracy, w zespole. I tak z dnia na dzień (albo w nieco dłuższej perspektywie czasowej) zmienia się nasza dotychczasowa rzeczywistość. Ktoś z kolegi staje się Szefem, koledzy zostają kolegami ale już w innej konfiguracji. Coś się kończy, coś zaczyna.

Jakie zachodzą procesy w transformującej grupie, jak wpływają na jakość pracy zespołu i organizacji? Jak przeprowadzić zespół przez zmianę i nie tracić dobrych relacji z członkami zespołu lub nie zepsuć ich bardziej? Jak przebiega budowanie autorytetu? Jakie są zadania kierownika czy role menedżera? Jakie są odczucia i emocje osób, które będą nam teraz podlegały i czy mamy na nie wpływ – zarządzanie zespołem pracowników nie tylko na poziomie zadań, ale również atmosfery  i emocji? Jak ustalić swoje relacje z członkami innych zespołów? Jak wydawać polecenia, rozliczać, udzielać informacji zwrotnej i chodzić na squash? Poza umiejętnościami uczestnicy otrzymają też rozsądną dawkę wiedzy, dzięki której autorytet szefa i kierowanie ludźmi przestanie być intuicyjne a będzie planowane: jakie są typy liderów,  jakie są zadania menedżera z różnych perspektyw czy też jak style kierowania należy dopasowywać do sytuacji w firmie i w zespole.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedawno awansowali
  • Menedżerów, Kierowników i Liderów, którzy niedługo awansują
  • Menadżerów oraz Kierowników Projektów
  • Osób odpowiedzialnych za nominacje i awanse
  • HR Menedżerów i Specjalistów Rozwoju

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jak przygotować się do awansu

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu (poznasz Cykl Zmiany)
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Właściwa komunikacja dotycząca awansu
  • Fazy Rozwoju Zespołu – czego mogę się spodziewać?

2. Poznasz model ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
  • Rules – Expose Szefa – (zasady):
  • Team (zespół):
  • Equilibrium (równowaga)

3. Poznasz podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Dowiesz się, jak postępować w relacji Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Delegowanie – jak właściwie przekazywać zadania
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno, a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

5. Nauczysz się podstaw właściwej komunikacji

  • Komunikacja „bez przemocy” czyli jak mówić, aby ludzie nas słuchali
  • Fakty vs Hipotezy – wprowadzenie do metody FUKO
  • Feedback – informacja zwrotna jako podstawowe narzędzie wspierania
  • Kwadrat Von Thuna – kanały komunikacji

6. Kształtowanie autorytetu w zespole zdalnym vs. hybrydowym vs. tradycyjnym

  • Przejawy autorytetu
    • Dostęp i dzielenie się informacją (wszystkie typu zespołów tego potrzebują, ale zdalne bardziej niż tradycyjne)
    • Sprawność menedżerska w organizowaniu pracy zespołu (w pracy zdalnej są to rutyny menedżerskie online)
    • Relacje i uznanie (potrzebne we wszystkich typach zespołów – inaczej udzielane i okazywane online, inaczej stacjonarnie)
  • Otwartość na informację zwrotną
    • W zespołach stacjonarnych inf. zwrotna może mieć nawet charakter niewerbalny, spontaniczny
    • W zespołach online ma charakter bardziej uporządkowany, trzeba tworzyć okazje do uzuskiwania informacji zwrotnej
  • Skuteczność nie równa się efektywność
    • W pracy zdalnej trudniej zauważać, że zespół źle funkcjonuje pomimo wysokiej skuteczności (frustracja, wypalenie, silne negatywne emocje)
    • W pracy stacjonarnej menedżer ma każdego dnia „fotografię pracy zespołu”

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Budowanie autorytetu szefa – dlaczego wszyscy o to pytają ?
  • Właściwa komunikacja

2. ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
    • Pewność siebie
    • Wiarygodność
    • Stałość
    • Wysokie umiejętności organizacyjne
    • Dystans do siebie i swoich ograniczeń
  • Rules – Expose Szefa – (zasady):
    • Temat spotkania i towarzyszące mu intencje
    • Wyznaczenie celów, do realizacji, do których będziecie wspólnie dążyć.
    • Wyznaczenie ram waszych interakcji (praktyczna strona relacji)
    • Priorytetowe zadania i idealna postawa
    • Pozytywny akcent na zakończenie
  • Team (zespół):
    • Przewidywalność (zasady oraz harmonogram pracy)
    • Zrozumienie sytuacji (powody, dla których podejmujemy konkretne decyzje)
    • Poczucie kontroli nad wydarzeniami (przestrzeń na podejmowanie decyzji)
    • Współczucie
  • Equilibrium (równowaga)

3. Podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Rola przełożonego na linii Zarząd – pracownicy

  • Role menedżera, zadania menedżera
  • Najczęściej popełniane błędy
    • Przyjmowanie perspektywy pracownika
    • Strategia wspólnego wroga
    • Reagowanie atakiem na trudną sytuację
  • Przyjmowanie osobistej odpowiedzialności
  • Odwołanie do własnych potrzeb i emocji

5. Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Co dziś znaczy kierowanie ludźmi ?
  • Jak zmienić kryteria myślenia z pasażera na kierowcę
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

6. Przywództwo, model przywództwa w tej sytuacji

  • Zachowania przywódcze
  • Style Kierowania
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Komunikacja – czyli skąd wiadomo czy ludziom coś pasuje
  • Misja, wizja, wartości – dokąd zmierzamy i czy to nasza wspólna droga
  • Informacja zwrotna – słuchaj, wspieraj, mów…czyli nowa „metoda kanapki”
  • Motywowanie – jak dodać skrzydeł
  • Samotność przełożonego – kto wróg, a kto przyjaciel

7. Lider vs Przełożony

  • Ustalanie nowych zasad współpracy
  • Komunikacja – czyli jak rozmawiać
  • Świadome budowanie relacji
  • Hierarchia – nowy układ sił
  • Zarządzanie zespołem pracowników

8. Wespół w Zespół

  • Fazy procesu grupowego i ich wpływ na pracę zespołu i relacje – co się dzieje, dlaczego i co z tym mogę zrobić
  • Cykl zmiany – cykl żalu – czyli kiedy można wziąć się do pracy?
  • Drugie życie informacji – unikanie pułapek głuchego telefonu
  • Osadzenie się w nowej rzeczywistości – i do dzieła 🙂

9. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

1. Wprowadzenie do szkolenia

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy
  • Budowanie autorytetu szefa – dlaczego wszyscy o to pytają ?
  • Właściwa komunikacja

2. ARTE – Model zarządzania zespołem złożonym z dawnych kolegów lub pracowników:

  • Authority (autorytet):
    • Pewność siebie
    • Wiarygodność
    • Stałość
    • Wysokie umiejętności organizacyjne
    • Dystans do siebie i swoich ograniczeń
  • Rules – Expose Szefa – (zasady):
    • Temat spotkania i towarzyszące mu intencje
    • Wyznaczenie celów, do realizacji, do których będziecie wspólnie dążyć.
    • Wyznaczenie ram waszych interakcji (praktyczna strona relacji)
    • Priorytetowe zadania i idealna postawa
    • Pozytywny akcent na zakończenie
  • Team (zespół):
    • Przewidywalność (zasady oraz harmonogram pracy)
    • Zrozumienie sytuacji (powody, dla których podejmujemy konkretne decyzje)
    • Poczucie kontroli nad wydarzeniami (przestrzeń na podejmowanie decyzji)
    • Współczucie
  • Equilibrium (równowaga)

3. Podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

  • Formalna
  • Oparta na charyzmie
  • Ekspercka
  • Karania i nagradzania
  • Relacyjna

4. Rola przełożonego na linii Zarząd – pracownicy

  • Role menedżera, zadania menedżera
  • Najczęściej popełniane błędy
    • Przyjmowanie perspektywy pracownika
    • Strategia wspólnego wroga
    • Reagowanie atakiem na trudną sytuację
  • Przyjmowanie osobistej odpowiedzialności
  • Odwołanie do własnych potrzeb i emocji

5. Lider vs Pracownicy

  • Typy liderów
  • Co dziś znaczy kierowanie ludźmi ?
  • Jak zmienić kryteria myślenia z pasażera na kierowcę
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina
  • Świadome budowanie relacji – co wolno a czego unikać
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

6. Przywództwo, model przywództwa w tej sytuacji

  • Zachowania przywódcze
  • Style Kierowania
  • Przywództwo sytuacyjne
  • Komunikacja – czyli skąd wiadomo czy ludziom coś pasuje
  • Misja, wizja, wartości – dokąd zmierzamy i czy to nasza wspólna droga
  • Informacja zwrotna – słuchaj, wspieraj, mów…czyli nowa „metoda kanapki”
  • Motywowanie – jak dodać skrzydeł
  • Samotność przełożonego – kto wróg, a kto przyjaciel

7. Lider vs Przełożony

  • Ustalanie nowych zasad współpracy
  • Komunikacja – czyli jak rozmawiać
  • Świadome budowanie relacji
  • Hierarchia – nowy układ sił
  • Zarządzanie zespołem pracowników

8. Wespół w Zespół

  • Fazy procesu grupowego i ich wpływ na pracę zespołu i relacje – co się dzieje, dlaczego i co z tym mogę zrobić
  • Cykl zmiany – cykl żalu – czyli kiedy można wziąć się do pracy?
  • Drugie życie informacji – unikanie pułapek głuchego telefonu
  • Osadzenie się w nowej rzeczywistości – i do dzieła 🙂

9. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • budowanie autorytetu
  • autorytet szefa
  • kierowanie zespołem szkolenie
  • awans

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Możliwość wywierania pozytywnego wpływu na kreowanie wzorców pracy zespołowej
  • Usprawnienie procesu wdrażania osoby na wyższym stanowisku
  • Stworzenie nowoczesnego i nowatorskiego systemu wdrażania osób na stanowiska wyższe
  • Większe zadowolenie i satysfakcja członków zespołu
  • Minimalizowanie niezadowolenia członków zespołu w związku z wprowadzeniem zmiany
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Budowanie autorytetu lidera wykorzystując własne talenty, zasoby, autentycznosć
  • Zbudowanie swojego wizerunku jako menadżera
  • Zbudowanie autorytetu bez negatywnego wpływu na dotychczasowe relacje
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania mocnych stron współpracowników
  • Osadzenie się w nowej roli i wypracowanie pozytywnych nawyków
  • Nabycie przydatnej wiedzy na temat procesów grupowych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie lepszych rezultatów
  • Świadome kreowanie swojego wizerunku szefa
  • Wywieranie wpływu na zespół poprzez budowanie autorytetu lidera grupy (nie tylko na fundamencie formalnym)

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Poprawa jakości pracy w zespołach zarządzanych przez osobę z awansu
  • Zbudowanie wizerunku firmy elastycznej i otwartej
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Unikanie trudności i zmniejszenia jakości pracy zespołu
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Turkus – sposób pracy dla zespołów zdalnych, rozproszonych i hybrydowych
Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. Zapraszamy na szkolenie turkusowe przywództwo. Turkus nie musi oznaczać rewolucji w firmie tylko ewolucję w Twoim dziale.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?

Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.