IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Nawet zdarzenie najdramatyczniejsze w skutkach może mieć aspekt pozytywny. W przypadku obecnej pandemii jest nią niewątpliwe uruchomienie komunikacji cyfrowej na niespotykaną do tej pory skalę.
Jest to zupełnie inna forma ekspresji samego siebie oraz treści, które chcemy przekazać swojemu otoczeniu. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.
Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.
- Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
- Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
- Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.
Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.
Adresaci:
6 godzin warsztatu online
Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.
Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.
- Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
- Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
- Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.
Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.
Adresaci:
Dzisiejsza arena zawodowa jest bardzo wymagająca i bywa agresywna. W świecie, gdzie decyzje trzeba podejmować bardzo szybko marka osobista jest koniecznością.
Dzisiaj na rynku liczą się ludzie, którzy mogą pochwalić się pomysłem na siebie, wartościowym życiorysem oraz rekomendacjami, które otrzymują od ważnych dla siebie ludzi za bycie przyzwoitym człowiekiem.
- Jeśli chcesz zarządzać innymi zacznij zarządzać sobą, swoją marką, reputacją i zaufaniem
- Ludzie chcą pracować w organizacjach z dobrą reputacją i zatrudniać ludzi o dobrej reputacji wnoszących konkretne wartości do biznesu.
- Kluczowe dla sukcesu marki są komunikacja i jej efekty
Marka jest połączeniem naszego obrazu i reputacji. Zbudowana na solidnych fundamentach sztuki dyplomacji, daje nam przewagę konkurencyjną, sygnalizuje podejście organizacji do zasad, umacnia markę organizacji, w której pracujemy i wzmacnia nasz autorytet.
Zapraszamy na warsztat z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestnicy poznają tajniki budowania marki oraz poszerzą wiedzę o zasadach protokołu biznesowego.
To interaktywne zajęcia, które poza merytoryką dają inspiracje, refleksje i są zaproszeniem do dialogu.
Twoja wizytówka – uczestnicy otrzymają od trenera informację zwrotną na temat swoich umiejętności autoprezentacyjnych oraz innych wybranych przez nich samych.
Adresaci:
PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz
- Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
- Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
- Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki
2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko
- Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
- Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
- Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski
3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki
- Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
- Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
- Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym
4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność
- Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
- Słowo pisane – netykieta menadżera
- 6 zasad pisania maili
5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach
- Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
- Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
- Linked In
- facebook
- Instagram
- Twitter
- Snapchat
- Tumblr
- Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych
6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
- Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
- Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
- Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki
1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz
- Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
- Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
- Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki
2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko
- Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
- Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
- Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski
3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki
- Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
- Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
- Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym
4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność
- Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
- Słowo pisane – netykieta menadżera
- 6 zasad pisania maili
5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach
- Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
- Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
- Linked In
- facebook
- Instagram
- Twitter
- Snapchat
- Tumblr
- Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych
6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
- Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
- Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
- Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki
1. Marka osobista menadżera – odważ się być tym kim chcesz
- Diagnoza osobowości marki wg „Wielkiej piątki”
- Kim jestem i jak mogę być odbierany – wrodzone predyspozycje temperamentalne
- Cztery wyznaczniki – etapy budowania marki
2. Zaufanie menadżera – pierwiastek, który zmienia wszystko
- Umiejętność / cnota/ wartość / – czym jest zaufanie
- Moja osobista wiarygodność – autodiagnoza uczestników
- Zaufanie jako twardy wskaźnik ekonomiczny w biznesie, czyli jak zaufanie wpływa na szybkość działania w biznesie oraz koszty i zyski
3. Zasady protokołu biznesowego wpływające na wizerunek marki
- Protokół biznesowy w relacjach służbowych (precedencja stanowisk w Polsce, zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc)
- Tytułowanie o tytulatura w różnych sytuacjach służbowych
- Mowa ciała w pracy – jak być spójnym i wiarygodnym
4. Komunikacja marki menadżera – zbuduj własny wpływ i zaznacz swoją obecność
- Słowo mówione – język profesjonalny i potoczny vs marka osobista
- Słowo pisane – netykieta menadżera
- 6 zasad pisania maili
5. Jak brzmi Twójcyfrowy głos – marka w social mediach
- Oddzielenie wizerunku prywatnego od osobistego
- Serwisy społecznościowa i celowa obecność na nich
- Linked In
- facebook
- Instagram
- Twitter
- Snapchat
- Tumblr
- Rola ambasadora firmy w mediach społecznościowych
6. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji
- Dress code menadżera w sytuacjach oficjalnych oraz w codziennej pracy
- Psychologia koloru – znaczenie kolorów w biznesie
- Atrybuty sukcesu i władzy vs marka osobista – o manipulacji słów kilka.
7. Podsumowanie – Indywidualne plany budowania marki