Spotkania biznesowe on-line

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete

Efektywne spotkania biznesowe online – szkolenie poświęcone jest efektywności spotkań w modelu online lub hybrydowym (cześć uczestników stacjonarnie, część online). Kiedy coraz więcej pracowników pracuje online, zmieniła się również forma spotkań. Za tym pojawiły się też wyzwania i problemy, które adresują pracownicy: od ogromnej ilości spotkań, której nie sposób sprostać, po ich skrajną nieefektywność.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.

W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.

Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).

Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie.

– Forbes

Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:

  • potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
  • zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
  • dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
  • nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.

Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:

  • potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
  • świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
  • poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
  • poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.

Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:

  • poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.

Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:

  • poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
  • potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
  • potrafi ocenić efektywność spotkania,
  • wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.

Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.

W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co 2 osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co 2 nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.

Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).

Eliminując pracownikom tylko jedno spotkanie tygodniowo i skracając długość pozostałych zaledwie o 4,5 minuty (5 proc.), organizacja rocznie oszczędza ponad 195 tys. zł. Nie licząc nawet wartości pracy, którą wykonają w zaoszczędzonym czasie.

– Forbes

Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:

  • potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
  • zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
  • dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
  • nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.

Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:

  • potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
  • świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
  • poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
  • poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.

Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:

  • poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.

Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:

  • poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
  • potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
  • potrafi ocenić efektywność spotkania,
  • wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?

  • Banalnie prosta strategia mistrzów
  • 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
  • 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
    • Prowadź spotkanie (!)
    • Rozpocznij punktualnie
    • Powitaj uczestników i przedstaw cel
    • Kontakt i kontrakt
    • Wprowadź w kontekst
    • Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
    • Angażuj uczestników
  • 4 kroki na zamknięcie

2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?

  • Efektywność spotkań w liczbach
  • Uwaga i koncentracja
  • Podział ról i zadań
  • Czy wszyscy są w temacie?
  • A czas płynie… – daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
  • Dbałość o rezultaty
  • Zestaw dobrych praktyk

3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?

  • Stymulowanie zaangażowania uczestników – co to znaczy?
  • Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
  • Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?

4. Profesjonalizm w trybie online

 

1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?

  • Banalnie prosta strategia mistrzów
  • 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
  • 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
    • Prowadź spotkanie (!)
    • Rozpocznij punktualnie
    • Powitaj uczestników i przedstaw cel
    • Kontakt i kontrakt
    • Wprowadź w kontekst
    • Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
    • Angażuj uczestników
  • 4 kroki na zamknięcie

2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?

  • Efektywność spotkań w liczbach
  • Uwaga i koncentracja
  • Podział ról i zadań
  • Czy wszyscy są w temacie?
  • A czas płynie… – daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
  • Dbałość o rezultaty
  • Zestaw dobrych praktyk

3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?

  • Stymulowanie zaangażowania uczestników – co to znaczy?
  • Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
  • Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?

4. Profesjonalizm w trybie online

 

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • spotkania on-line
  • webinary
  • wartościowe i efektywne spotkania
  • metoda 3P
  • spotkania biznesowe

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.

2024-04-14
14 kwietnia 2024
2024-04-14
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Turkus – sposób pracy dla zespołów zdalnych, rozproszonych i hybrydowych
Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. Zapraszamy na szkolenie turkusowe przywództwo. Turkus nie musi oznaczać rewolucji w firmie tylko ewolucję w Twoim dziale.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?

Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.