Wczoraj kolega, dziś skuteczny menedżer – trudne sytuacje menedżerskie w online, hybrydzie, zespole stacjonarnym

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete
Ludzie nie opuszczają złych firm, tylko złych managerów
Zwykle menedżerowie nie mają złych intencji – brakuje im po prostu doświadczeń i technik zarządczych.  Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony”

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie jest propozycją dla wszystkich tych, którzy uczestniczyli w szkoleniu (online czy wcześniej stacjonarnym) „Wczoraj kolega dziś przełożony” . Jest kontynuacją wsparcia szkoleniowego dla rozwoju umiejętności menedżerskich.

Jeśli jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych to najlepszy moment kolejny krok.

Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Szkolenie jest wzbogacone o moduł trudnych sytuacji uwzględniających specyfikę pracy  zespołów zdalnych i hybrydowych.

 

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

Zapewne masz coraz większe doświadczenie na stanowisku menedżerskim, a co za tym idzie – refleksje i potrzeby. Może to już czas na nabycie nowych umiejętności?

Jesteś po swoim expose, znasz swój styl zarządzania, umiesz udzielać feedbacku i coraz mniej boisz się swoich podwładnych.

To najlepszy moment na uzupełnienie wiedzy. Podczas drugiej części szkolenia dla menedżerów nauczysz się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach z pracownikami, rozwiązywać konflikty, zmieniać „buty” w rozmowach, lepiej docierać do współpracowników, a także dowiesz się, jak unikać pułapek podczas prowadzenia rozmów motywujących i dyscyplinujących.

Zapraszamy po kolejną porcję wiedzy i umiejętności, których zdobycie zapewniają szkolenia menedżerskie!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Podczas dwóch 4-godzinnych warsztatów poznasz następujące obszary i tematy:

1. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

2. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na konflikt.
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

3. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 3.0
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

4. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

5. Poligon trudnych sytuacji

  • Głosowanie grupy – ile sytuacji trudnych z zespołów zdalnych ile stacjonarnych do przećwiczenia
  • Pakiet startowy trudnych sytuacji
    • Obniżenie zaangażowania / produktywności na pracy zdalnej
    • Poczucie nierównego traktowania pomiędzy pracownikami
    • Emocje, które wpływają na pracę danej osoby lub/i całego zespołu
    • Bierność / brak inicjatywy ze strony pracownika
    • Strach, lęk o przyszłość
    • Poczucie izolacji, braku wpływu
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
    • Przygotowanie do rozmowy
    • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
    • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
    • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7.  Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji   – analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji  – analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

1. Jak zarządzać „z głową” czyli menedżerska superwizja

  • „Case study” – co się działo od naszego ostatniego spotkania. Jakie wyzwania i trudności się pojawiły? Jakie techniki zostały wykorzystane, które z nich są efektywne a które mniej. Analiza przyczyn pojawiających się trudności.
  • „Crash-meeting”, czyli „co bym zrobił, gdyby coś takiego mi się przytrafiło”

2. Psychologia menedżerska – analiza transakcyjna w relacjach z pracownikami

  • Co to jest analiza transakcyjna
  • Dziecko, Rodzic czy Dorosły – rola przełożonego
  • Błędy komunikacyjne w poszczególnych rolach
  • Jak doprowadzić do pozycji Dorosłego? (warstwa merytoryczna komunikacji)
  • Aby wejść w inne buty trzeba najpierw zdjąć swoje – czyli jak zmienić poziomy komunikacji

3. Konflikt czy mediacje – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami

  • Style rozwiązywania konfliktów według Thomasa Kilmanna
  • Rodzaje, źródła i dynamika konfliktu
  • Postawy i style reagowania na Konflikt.
  • Demaskowanie i przeciwdziałanie manipulacjom w zespole
  • Role w konflikcie – trójkąt dramatyczny
  • Konflikt jako źródło pozytywnych zmian
  • Pułapki konfliktu
  • Asertywność w biznesie czyli jak reagować w trudnych sytuacjach
  • Wyrażanie niezgody i sprzeciwu
  • Reagowanie na agresywne postawy i zachowania

4. Motywacja i motywowanie. Wspieranie w rozwoju.

  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Motywacja 2.0 Pinka
    • Mistrzostwo (rozwój)
    • Autonomia
    • Poczucie sensu
  • Dwuczynnikowa Teoria Herzberga
    • Czynniki wpływające na satysfakcję z pracy (motywatory wewnętrzne) [Motywacja]
    • Czynniki powodujące niezadowolenie z pracy (czynniki higieny) [Demotywacja]
  • Rozpoznawanie indywidualnych czynników motywujących
    • Mapa motywacji zespołu
  • Typy pracowników i dobrane do ich potrzeb motywatory
  • Czy zespół bez motywacji może funkcjonować?

5. Informacja zwrotna jako motywator

  • Właściwa komunikacja w technikach udzielania informacji zwrotnych
  • Feedback i feedforward
  • Techniki udzielania informacji zwrotnej:
    • FUKO
    • Model Z
    • Model Pendletona
    • Kanapka
    • Kwadrat
  • Pułapki przy udzielaniu informacji zwrotnej
  • Efekt Halo i spółka…
  • Reakcje pracowników na feedback
  • Jak radzić sobie z oporem na feedback

6. Trudne rozmowy z pracownikami

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

7. Podejmowanie decyzji w trakcie trudnych rozmów

  • Co jest niezbędne do podejmowanie trafnych decyzji?
  • Dlaczego zwlekamy z podejmowaniem decyzji?
  • Dlaczego niepodjęcie decyzji jest podjęciem decyzji – analiza video case.
  • Emocje pozytywne oraz negatywne i ich wpływ na podejmowanie decyzji – analiza video case.

8. Mętlik w głowie – jak się ogarnąć?

  • Otwarta i jasna komunikacja w rozmowach z pracownikami
  • Zasady prowadzenia tzw. trudnych rozmów
  • Przygotowanie do rozmowy
  • Precyzyjne określanie celu i własnych intencji
  • Jak pozbyć się założeń i otworzyć na komunikację
  • Znajdź potrzebę rozmówcy czyli „dostrzeż człowieka w człowieku”
  • Docieranie do sedna
  • Aktywne słuchanie oraz techniki coachingowe w prowadzeniu rozmów

9. Ćwiczenia w prowadzeniu trudnych rozmów

  • Pracownik dyskutujący z szefem
  • Pracownik podważający autorytet szefa
  • Pracownik skłócony z resztą zespołu
  • Inne sytuacje zaproponowane przez uczestników warsztatu

10. Inteligencje Emocjonalna na stanowisku lidera

  • Świadomość własnych emocji
  • Kontrola stresu jako kluczowy element radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Jak zadbać o swój komfort emocjonalny w pracy
  • Techniki radzenia sobie ze stresem

11. Podsumowanie szkolenia

  • Formuła SSK
    • Start (jakie techniki zacznę stosować)
    • Stop (jakie zachowania przestanę stosować)
    • Kontynuacja (jakie dobre praktyki będę kontynuował)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • menedżer szkolenie
  • szkolenia menedżerskie
  • szkolenie młody menedżer
  • szkolenia dla menedżerów

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Umożliwienie pracownikom sprawnego zarządzania zespołami
  • Usprawnienie procesu asymilacja osoby na wyższym stanowisku
  • Dostęp pracowników do nowych technik i narzędzi
  • Poprawa jakości relacji pomiędzy nowym szefem a zespołem
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku jako organizacji nowoczesnej i troskliwej
  • Możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Pogłębianie autorytetu świadomego lidera
  • Zbudowanie trwałych i autentycznych relacji z pracownikami
  • Nabycie umiejętności zarządzania konfliktem
  • Pogłębienie i udoskonalenie technik komunikacji
  • Nabycie umiejętności zmiany perspektywy w trudnych sytuacjach z pracownikami
  • Poznanie narzędzi pozwalających unikanie błędów komunikacyjnych
  • Lepsze zarządzanie zespołem i osiąganie coraz to lepszych rezultatów

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Zbudowanie poczucia zaufania i otwartości
  • Zbudowanie wizerunku firmy nowoczesnej, podążającej za trendami
  • Poprawa procesów wewnątrz organizacji
  • Poprawa jakości relacji poprzez eliminację elementów stresu
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Wersja online: Turkus – sposób pracy dla zespołów zdalnych, rozproszonych i hybrydowych
Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. Zapraszamy na szkolenie turkusowe przywództwo. Turkus nie musi oznaczać rewolucji w firmie tylko ewolucję w Twoim dziale.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?

Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Vision, Understanding, Clarity, Agility – jak ćwiczyć VUCA PRIME w obecnych czasach

Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako "świat VUCA". VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność).  Szkolenie dostarcza szeregu dobrych praktyk, narzędzi pozwalających sprawniej funkcjonować zespołowi w kontekście nieustających zmian.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.