Excellent Manager - sztuka delegowania i motywowania zespołu (online)

Szkolenia menedżerskie onlineotwartezamkniete
Delegowanie pracy się sprawdza, nadzorowanie osoby delegującej pracę, sprawdza się jeszcze bardziej
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarządzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje im satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie zarządzanie zespołem to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim. W pracy zdalnej poczucie sensu, wpływu i autonomii jest bardzo ważne. Warto uwzględniać te potrzeby podczas codziennych działań menedżerskich.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Motywowanie pracowników szkolenie – Celem jest podniesienie efektywności zarządzania zespołem. Efektywność rozumiemy jako:

  • możliwość celowego regulowania jakości i ilości wykonywanej pracy
  • optymalny podział czasu na zarządzanie zespołem i inne obowiązki (wobec Klientów, Firmy itp.)
  • uzyskiwanie efektywności przy jak najmniejszych kosztach osobistych osoby zarządzającej (zarządzanie czasem)
  • dobieranie narzędzi menedżerskich do sytuacji, w której jest pracownik (poziom zaangażowania, motywacji, kompetencji, emocjonalność)

Proponujemy, aby ta efektywność bazowała na następujących obszarach:

  • Planowanie pracy własnej i podwładnych – podstawą planowania jest nadawanie priorytetów.  Samo nadawanie priorytetów to obszar zarządzania czasem (np. matryca Eisenhowera). Na szkoleniu skoncentrujemy się na tym, w jaki sposób komunikować priorytety tak, aby praca zespołu koncentrowała się na najważniejszych zadaniach.
  • Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie – rozumiane jako podział zadań na te, którymi kierownik powinien zająć się sam oraz przyporządkowanie do pozostałych zadań odpowiedniej osoby oraz metody delegowania czynności. Sięgamy tu do metodologii Kena Blancharda oraz zarządzania czasem przez zadania i cele.
  • Motywowanie i zaangażowanie pracowników – uczestnicy szkolenia zarządzanie zespołem dowiedzą się jakie znaczenie w motywowaniu odgrywają potrzeby psychologiczne, nauczą się dopasowywać wzmacnianie pracownika do jego dojrzałości i poziomu zaangażowania, stosować prezentowane na szkoleniu techniki w pracy, podczas prowadzenia rozmów.
  • Prowadzenie rozmów pracowniczych – podsumowujących, udzielających informacji zwrotnej, mobilizujących przy wykorzystaniu nowoczesnych metodologii – model Pinka motywacji 3.0, FUO, metody Z, uwzględniając specyfikę pokoleniową (X,Y,Z)

Wszystkie powyższe moduły szkolenia z zarządzania bazują na jednym wspólnym mianowniku – zadaniowego, efektywnego  podejścia do wykonywania obowiązków – zarówno na poziomie osobistym jak również zespołowym. W taki sposób możemy również zdefiniować cel szkolenia. Klucz do sukcesu to zarządzanie zespołem, czyli  sztuka motywowania i delegowania pracowników.

Program szkolenia zawiera opcjonalny moduł  – „espresso online” – jeżeli grupa szkoleniowa wyrazi życzenie to trener przedstawi zestaw narzędzi pomocnych w zarządzaniu zdalnym zespołem.

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności zarządzania zespołem. Efektywność rozumiemy jako:

  • możliwość celowego regulowania jakości i ilości wykonywanej pracy
  • optymalny podział czasu na zarządzanie zespołem i inne obowiązki (wobec Klientów, Firmy itp.)
  • uzyskiwanie efektywności przy jak najmniejszych kosztach osobistych osoby zarządzającej (zarządzanie czasem)
  • dobieranie narzędzi menedżerskich do sytuacji, w której jest pracownik (poziom zaangażowania, motywacji, kompetencji, emocjonalność)

Proponujemy, aby ta efektywność bazowała na następujących obszarach:

  • Planowanie pracy własnej i podwładnych – podstawą planowania jest nadawanie priorytetów.  Samo nadawanie priorytetów to obszar zarządzania czasem (np. matryca Eisenhowera). Na szkoleniu skoncentrujemy się na tym, w jaki sposób komunikować priorytety tak, aby praca zespołu koncentrowała się na najważniejszych zadaniach.
  • Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie – rozumiane jako podział zadań na te, którymi kierownik powinien zająć się sam oraz przyporządkowanie do pozostałych zadań odpowiedniej osoby oraz metody delegowania czynności. Sięgamy tu do metodologii Kena Blancharda oraz zarządzania czasem przez zadania i cele.
  • Motywowanie i zaangażowanie pracowników – uczestnicy szkolenia zarządzanie zespołem dowiedzą się jakie znaczenie w motywowaniu odgrywają potrzeby psychologiczne, nauczą się dopasowywać wzmacnianie pracownika do jego dojrzałości i poziomu zaangażowania, stosować prezentowane na szkoleniu techniki w pracy, podczas prowadzenia rozmów.
  • Prowadzenie rozmów pracowniczych – podsumowujących, udzielających informacji zwrotnej, mobilizujących przy wykorzystaniu nowoczesnych metodologii – model Pinka motywacji 3.0, FUO, metody Z, uwzględniając specyfikę pokoleniową (X,Y,Z)

Wszystkie powyższe moduły szkolenia z zarządzania bazują na jednym wspólnym mianowniku – zadaniowego, efektywnego  podejścia do wykonywania obowiązków – zarówno na poziomie osobistym jak również zespołowym. W taki sposób możemy również zdefiniować cel szkolenia. Klucz do sukcesu to zarządzanie zespołem, czyli  sztuka motywowania i delegowania pracowników.

 

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności zarządzania zespołem. Efektywność rozumiemy jako:
  • możliwość celowego regulowania jakości i ilości wykonywanej pracy
  • optymalny podział czasu na zarządzanie zespołem i inne obowiązki (wobec Klientów, firmy itp.)
  • uzyskiwanie efektywności przy jak najmniejszych kosztach osobistych osoby zarządzającej

Proponujemy, aby ta efektywność bazowała na następujących obszarach:

  • planowanie pracy własnej i podwładnych
  • delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie
  • rozwiązywanie konfliktów
  • prowadzenie zebrań
  • motywowanie pracowników

Wszystkie powyższe moduły bazują na jednym wspólnym mianowniku – zadaniowego, efektywnego  podejścia do wykonywania obowiązków – zarówno na poziomie osobistym, jak również zespołowym. W taki sposób możemy również zdefiniować cel szkolenia.

Grupa docelowa:
Szkolenie jest skierowane dla menedżerów, osób zarządzających projektami w organizacjach oraz osób dedykowanych w przyszłości na stanowiska kierownicze.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

PRE WORK: Przed sesją Uczestnicy otrzymają do rozwiązania test autodiagnostyczny. Kwestionariusz dotyczy preferowanego stylu zarządzania. Wypełnienie testu będzie punktem wyjścia szkolenia.

Dzień I (4h)

1. Preferowany styl zarządzania

  • Omówienie wypełnionego kwestnionariusza i diagnoza preferowanego stylu kierowania
  • Mocne strony preferowanego stylu
  • Potencjalne słabe strony i zagrożenia stylu
  • Przywództwo sytuacyjne K. Blancharda:
    • etapy „gotowości” pracownika do realizacji powierzonych zadań
    • dobór metod zarządzania do pracowników i zarządzanego zespołu
    • zarządzanie rozwojem pracowników: w jaki sposób kierować pracownikami o różnym/zmiennym poziomie kompetencji i motywacji.

2. Delegowanie zadań

  • Czym jest proces delegowania i jakie warunki należy spełnić, aby efektywnie delegować.
  • Przegląd modeli/technik delegowania
    • przez instruktaż
    • przez cele
    • poprzez wizję
  • Usamodzielnianie pracowników podczas delegowania: co zrobić z brakiem samodzielności bądź symulowaniem braku samodzielności?

3. Monitorowanie zadań

  • Przegląd modeli monitoringu
  • Kontrola najlepszą formą zaufania? Fakty i mity.

4. Podsumowanie 1. Dnia sesji i zadanie wdrożeniowe do II. Części spotkania.

 

Dzień II (4h)

1. Rozpoczęscie sesji od omówienia i podsumowania zadania wdrożeniowego z 1. Dnia.

2. Motywowanie pracowników:

  • Model motywacji 1.0
  • Motywacja 2.0
  • Motywacja 3.0: co się zmieniło na przestrzeni ostatnich 10 lat i na czym dziś bazują nowoczesne metodologie?
  • Motywowanie rożnych generacji pracowników. Czy te same motywatory i demotywatory zadziałają na BB, X, Y, Z?

3. Egzekwowanie zadań

  • Dobre praktyki w zakresie egzekwowania
  • Rola i funkcje procesu egzekwowania
  • Modele egzekwowania:
    • model „Z”
    • model FUKO|
    • model SBI
    • model NVC
  • Praktyka w zakresie egzekwowania.

4. Trudne sytuacje menedżerskie

  • Trudne sytuacje w procesie egzekwowania
  • Trudne rozmowy z pracownikami
  • Korygowanie powielających się błędów / postaw / zachowań
  • Radzenie sobie z tzw. Trudnym pracownikiem
  • Radzenie sobie z oporem pracownika przed przyjęciem informacji zwrotnych

5. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.

 

Opcjonalny moduł

Espresso Online – rutyny menedżerskie w zespole zdalnym

  • Komunikacja sieciowa
  • Narzędzie z metodyk zwinnych (sprint, retrospekcja ,eksperyment)
  • Pulsometr zespołu

1. Style kierowania (kierowanie zespołem pod względem orientacji na cel i atmosferę)

  • Rozpoznanie własnego preferowanego stylu zarządzania (test indywidualny)
    • Styl liberalny
    • Styl motywujący
    • Styl zintegrowany
    • Styl zadaniowy
  • Poznanie zagrożeń związanych z nadużywaniem poszczególnych stylów zarządzania

2. Planowanie pracy własnej i podwładnych (Kierowanie zespołem pracowników ma zawsze fundament planistyczny)

  • Analiza porównawcza
    • Ocena pracy z perspektywy przełożonego
    • Ocena pracy z perspektywy podwładnego
    • Wyciąganie wniosków
  • Komunikowanie priorytetów
    • W formie expose vs. indywidualnie
    • Unikanie zniekształceń i barier komunikacyjnych

3. Rozpoznanie dojrzałości pracownika

  • 4 poziomy dojrzałości pracownika wg Blancharda
    • R1 – entuzjastyczny debiutant
    • R2 – rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny ekspert
  • Dopasowanie narzędzi rozwoju do poszczególnych poziomów dojrzałości pracownika

4. Polecenia służbowe – delegowanie zadań na bieżąco

  • 3 kroki polecenia służbowego – jak delegować zadania ?
    • Otwarte i konkretne wypowiedzenie, co zlecasz + proszę
    • Pokazanie rozmówcy, że jest to dla Ciebie ważne
    • Krótkie podsumowanie/podziękowanie
  • Zasady szybkiego zlecenia zadań
    • Zadanie nie może  być karą
    • Jasna komunikacja
    • Zlecenie powinno być krótkie i czytelne (żeby nie zajmowało więcej czasu niż wykonanie zadania)

5. Planowanie, organizowanie, delegowanie zadań, odpowiedzialności , nadawanie uprawnień i monitoring – kluczowe kompetencje modelu Blancharda

  • R1 – zarządzanie przez zadania
    • Zakomunikowanie zadania
    • Sprawdzenie czy jest zrozumiałe
    • Podanie scenariusza na wypadek kłopotów
    • Ustalenie sposobu kontroli wykonania zadania
  • R2, R3 – ZPC – zarządzanie przez cele
    • Podanie celu
    • Pytanie o pomysł na realizację (jeśli zadanie wymaga nowych rozwiązań)
    • Akceptacja bądź zmiana
    • Sprawdzenie wyniku
  • R4 – ZPW – zarządzanie przez wizję (i autonomię)
    • Empowerment
    • Określenie założeń zadania
    • Akceptacja rozwiązań inne niż własne ze strony przełożonego
    • Efekt szkła powiększającego

6. Dopasowanie metod motywowania i delegowania do sytuacji pracowniczej

  • Sposoby motywowania pracowników przykłady
  • Jak rozpoznać zadowolenie i identyfikację z firmą u pracowników?
  • Matryca zadowolenia i identyfikacji  pracowników
    • Najemnicy (niskie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Zakładnicy  (niskie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
    • Wyłączeni (wysokie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Apostołowie (wysokie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
  • Jak radzić sobie z każdym z typów pracowników?
  • Cele rozmowy motywującej i delegującej z każdym z typów

7. Potrzeby pracownicze w motywowaniu

  • Piramida Maslowa
    • Hierarchiczność potrzeb
    • Wynikowość potrzeb
  • Potrzeby finansowe vs. niefinansowe pracowników
  • Formuła Herzberga
    • Czynniki higieny – ich brak obniża motywację
    • Motywatory – ich obecność podnosi motywację
  • Motywacja 3.0 – teoria Pinka
    • Autonomia, Mistrzostwo, Cel – motywatory współczesne
    • Pokolenia X, Y, Z w odniesieniu do motywatorów współczesnych
    • Narzędziowo – jak rozpoznać intensywność poszczególnych potrzeb i jak je rozpoznać

8. Prowadzenie rozmowy motywującej

  • Co motywuje pracownika do efektywnego działania?
  • Kiedy należy prowadzić rozmowę motywującą?
  • O czym powinien pamiętać szef zanim zacznie rozmowę motywującą?
  • Jakie zachowania podwładnego należy przewidzieć przygotowując się do rozmowy?
  • Etapy rozmowy motywującej
  • Jakich pytań unikać w kontakcie z pracownikami?
    • Etap 1 – cel spotkania
    • Etap 2 – właściwy feedback
    • Etap 3 – poznanie perspektywy pracownika
    • Etap 4 – program naprawczy
    • Etap 5 – termin realizacji
    • Etap 6 – kontrakt psychologiczny
  • Motywowaniena poziomie codziennych rozmów
    • Funkcja informacji zwrotnej w procesie komunikacji
    • Właściwe dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy (komunikowanie oczekiwań)
    • Właściwa reakcja na informację zwrotną
    • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną

9. Sposoby udzielania informacji zwrotnej

  • FUO
    • Fakty
    • Ustosunkowanie
    • Opinie
  • Model  Z
    • Pozytywne aspekty zachowania
    • Co wpłynęło na pozytywną ocenę
    • Negatywne aspekty zachowania
    • Szczegółowy poziom feedbacku
    • Jakie zachowania zmienić a jakie kontynuować
  • Coachingowa Informacja Zwrotna
    • Zadaj pytania o pozytywy
    • Zadaj pytanie o obszary do rozwoju
    • Zapytaj o planowane działania

10. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc – kierowanie zespołem vs. kierowanie samym sobą
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

1. Style kierowania (kierowanie zespołem pod względem orientacji na cel i atmosferę)

  • Rozpoznanie własnego preferowanego stylu zarządzania (test indywidualny)
    • Styl liberalny
    • Styl motywujący
    • Styl zintegrowany
    • Styl zadaniowy
  • Poznanie zagrożeń związanych z nadużywaniem poszczególnych stylów zarządzania

2. Planowanie pracy własnej i podwładnych (Kierowanie zespołem pracowników ma zawsze fundament planistyczny)

  • Analiza porównawcza
    • Ocena pracy z perspektywy przełożonego
    • Ocena pracy z perspektywy podwładnego
    • Wyciąganie wniosków
  • Komunikowanie priorytetów
    • W formie expose vs. indywidualnie
    • Unikanie zniekształceń i barier komunikacyjnych

3. Rozpoznanie dojrzałości pracownika

  • 4 poziomy dojrzałości pracownika wg Blancharda
    • R1 – entuzjastyczny debiutant
    • R2 – rozczarowany adept
    • R3 – kompetentny lecz ostrożny praktyk
    • R4 – samodzielny ekspert
  • Dopasowanie narzędzi rozwoju do poszczególnych poziomów dojrzałości pracownika

4. Polecenia służbowe – delegowanie zadań na bieżąco

  • 3 kroki polecenia służbowego – jak delegować zadania ?
    • Otwarte i konkretne wypowiedzenie, co zlecasz + proszę
    • Pokazanie rozmówcy, że jest to dla Ciebie ważne
    • Krótkie podsumowanie/podziękowanie
  • Zasady szybkiego zlecenia zadań
    • Zadanie nie może  być karą
    • Jasna komunikacja
    • Zlecenie powinno być krótkie i czytelne (żeby nie zajmowało więcej czasu niż wykonanie zadania)

5. Planowanie, organizowanie, delegowanie zadań, odpowiedzialności , nadawanie uprawnień i monitoring – kluczowe kompetencje modelu Blancharda

  • R1 – zarządzanie przez zadania
    • Zakomunikowanie zadania
    • Sprawdzenie czy jest zrozumiałe
    • Podanie scenariusza na wypadek kłopotów
    • Ustalenie sposobu kontroli wykonania zadania
  • R2, R3 – ZPC – zarządzanie przez cele
    • Podanie celu
    • Pytanie o pomysł na realizację (jeśli zadanie wymaga nowych rozwiązań)
    • Akceptacja bądź zmiana
    • Sprawdzenie wyniku
  • R4 – ZPW – zarządzanie przez wizję (i autonomię)
    • Empowerment
    • Określenie założeń zadania
    • Akceptacja rozwiązań inne niż własne ze strony przełożonego
    • Efekt szkła powiększającego

6. Dopasowanie metod motywowania i delegowania do sytuacji pracowniczej

  • Sposoby motywowania pracowników przykłady
  • Jak rozpoznać zadowolenie i identyfikację z firmą u pracowników?
  • Matryca zadowolenia i identyfikacji  pracowników
    • Najemnicy (niskie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Zakładnicy  (niskie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
    • Wyłączeni (wysokie zadowolenie, niska identyfikacja)
    • Apostołowie (wysokie zadowolenie, wysoka identyfikacja)
  • Jak radzić sobie z każdym z typów pracowników?
  • Cele rozmowy motywującej i delegującej z każdym z typów

7. Potrzeby pracownicze w motywowaniu

  • Piramida Maslowa
    • Hierarchiczność potrzeb
    • Wynikowość potrzeb
  • Potrzeby finansowe vs. niefinansowe pracowników
  • Formuła Herzberga
    • Czynniki higieny – ich brak obniża motywację
    • Motywatory – ich obecność podnosi motywację
  • Motywacja 3.0 – teoria Pinka
    • Autonomia, Mistrzostwo, Cel – motywatory współczesne
    • Pokolenia X, Y, Z w odniesieniu do motywatorów współczesnych
    • Narzędziowo – jak rozpoznać intensywność poszczególnych potrzeb i jak je rozpoznać

8. Prowadzenie rozmowy motywującej

  • Co motywuje pracownika do efektywnego działania?
  • Kiedy należy prowadzić rozmowę motywującą?
  • O czym powinien pamiętać szef zanim zacznie rozmowę motywującą?
  • Jakie zachowania podwładnego należy przewidzieć przygotowując się do rozmowy?
  • Etapy rozmowy motywującej
  • Jakich pytań unikać w kontakcie z pracownikami?
    • Etap 1 – cel spotkania
    • Etap 2 – właściwy feedback
    • Etap 3 – poznanie perspektywy pracownika
    • Etap 4 – program naprawczy
    • Etap 5 – termin realizacji
    • Etap 6 – kontrakt psychologiczny
  • Motywowaniena poziomie codziennych rozmów
    • Funkcja informacji zwrotnej w procesie komunikacji
    • Właściwe dopasowanie metody informacji zwrotnej do odbiorcy (komunikowanie oczekiwań)
    • Właściwa reakcja na informację zwrotną
    • Radzenie sobie z oporem na informację zwrotną

9. Sposoby udzielania informacji zwrotnej

  • FUO
    • Fakty
    • Ustosunkowanie
    • Opinie
  • Model  Z
    • Pozytywne aspekty zachowania
    • Co wpłynęło na pozytywną ocenę
    • Negatywne aspekty zachowania
    • Szczegółowy poziom feedbacku
    • Jakie zachowania zmienić a jakie kontynuować
  • Coachingowa Informacja Zwrotna
    • Zadaj pytania o pozytywy
    • Zadaj pytanie o obszary do rozwoju
    • Zapytaj o planowane działania

10. Podsumowanie szkolenia

  • Karta ssc – kierowanie zespołem vs. kierowanie samym sobą
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie zespołowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • szkolenie managerskie
  • delegowanie zadań
  • motywowanie zespołu
  • rozmowy pracownicze
  • szkolenia z zarządzania
  • zarządzanie zespołem

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • spójny, efektywny system motywacyjny
  • zarządzanie przez cele i zadania na każdym poziomie struktury organizacji – wymierne rezultaty
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • przywiązanie pracowników do organizacji – korzystniejsza fluktuacja (oszczędności)
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy)
  • kształtowanie kultury organizacyjnej

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • świadomość swoich mocnych stron jako motywującego menedżera oraz obszarów do rozwoju
  • zwiększone szanse na awans, jako efekt skutecznego, długofalowego motywowania pracowników
  • wyższa wydajność przy mniejszym koszcie energetycznym:
    • komfort pracy,
    • efektywność osobista (poczucie sprawczości)
  • budowanie i utrzymywanie własnego autorytetu jako menedżera

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost umiejętności komunikowania priorytetów – dot. współpracy, pracy zespołu, kaskadowanych z poziomu Zarządu
  • świadomość silnych stron pracowników na poziomie menedżerskim oraz organizacyjnym
  • łatwiejsze szacowanie zasobów przed realizacją nowych zadań na poziomie operacyjnym jak i strategicznym
  • umiejętność dopasowania sposobu delegowania do dojrzałości pracownika
  • korzystniejsza atmosfera pracy (lepsze relacje z otoczeniem zawodowym)
  • rozpoznawanie dojrzałości pracownika na skalach motywacji i kompetencji
  • optymalizacja czasu pracy własnego i podwładnych – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia menedżerskie

Proponowane szkolenie strukturalizuje zarządzanie rozwojem pracowników bazując na 3 głównych metodologiach stosowanych w zarządzaniu i rozwoju pracowników w XXI wieku w trendzie Leadership & Management 3.0: Zarządzaniu Sytuacyjnym Kena Blancharda, Learning Agility Korn Ferry, 5 poziomach przywództwa dr Johna C. Maxwella.

2024-04-14
14 kwietnia 2024
2024-04-14
Warszawa Warszawa
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Turkus – sposób pracy dla zespołów zdalnych, rozproszonych i hybrydowych
Turkus wyzwala pełnię talentów i potencjału pracowników, obszary niczyje zastępuje postawą współodpowiedzialności, wprowadza zarządzanie zaufaniem, łączy cele strategiczne z pracowniczymi nadając pracy sens. Zapraszamy na szkolenie turkusowe przywództwo. Turkus nie musi oznaczać rewolucji w firmie tylko ewolucję w Twoim dziale.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Mentoring - jak skutecznie przekazać swoje doświadczenie korzystając z tradycyjnych i nowoczesnych technologii?

Organizacja to ludzie – a ludzie to zbiór unikalnych doświadczeń i kompetencji. Mentoring pozwala na pełne korzystanie z tego skarbu w postaci przekazywania najlepszych doświadczeń i nauk od ekspertów firmowych do tych, którzy tego najbardziej potrzebują. W sytuacji niespotykanych wyzwań są w firmie osoby, które wypracowały optymalne sposoby radzenia sobie z sytuacją warto transferować te know-how właśnie poprzez mentoring.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.