Challanger sales – trening sprzedaży prowokatywnej online

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Działaj tak, żeby spotkanie z Tobą było wartością dla Klienta
Klienci myślą: „dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego”. Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w relację z nami. Szkolenie Challanger Sale to zestaw narzędzi i technik skutecznej sprzedazy mocno ukierunkowanych na praktykę i stosowanie w rozmowach z klientami.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach, według których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego. Sprzedaż typu Challanger jest sprawdzoną metodyką pracy w kryzysie, załamaniu rynku czy okresie niepokoju. Zwykle pozwala na nowe podejście do klienta, poznanie jego biznesu bardziej wnikliwie i zaproponowaniu rozwiązań, które będą dla niego bardziej korzystne niż konkurencyjne.

Szkolenie online przyjmie format bardzo treningowy. Uczestnicy będą mieli możliwość interakcji ze sobą, prowadzenia symulacji rozmów z trenerem, w dwójkach, trójkach oraz pracy grupowej w break out roomach.

Trzy fundamenty Challanger Sales:

  • Teaching
    Sprzedawca prowokatywny jako „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.
  • Tailoring
    Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do metaprogramu klienta. Używa psycholingwistycznych technik komunikacji, dbający, by każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.
  • Taking control
    Sprzedawca prowokatywny bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.Współcześnie sprzedawca zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest model Challenger Sale, charakteryzujący się znacznie lepszymi (ponad dwukrotne!) rezultatami i wynikami sprzedażowymi względem pozostałych koncepcji sprzedaży.
  • Przede wszystkim praktyka
    Warsztaty przedstawiające techniki skutecznej sprzedaży są przeprowadzane zgodnie z dewizą praca-zabawa-wyzwanie. 90% czasu zajmą zadania praktyczne, wyzwania, scenki, gry, prezentacje uczestników i symulacje pracy.
  • Wysoka intensywność
    Zajęcia będą prowadzone z dużą intensywnością i zmiennością proponowanych ćwiczeń.
  • Flow Online
    Zaprojektowane zadania, wyzwania i ćwiczenia będą dostosowane do formatu online. Przeprowadzane w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, nie mniej jednak ich realizacja będzie pozostawać w zasięgu możliwości uczestników. Innymi słowy stopień trudności zadań i ćwiczeń będzie dostosowywany do poziomu kompetencji uczestników, tak, aby uniknąć sytuacji zbyt łatwych zadań, których efektem jest szybkie znużenie lub zadań zbyt trudnych powodujących frustrację.

Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach, według których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:

  • Teaching
    Sprzedawca prowokatywny jako „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.
  • Tailoring
    Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do metaprogramu klienta. Używa psycholingwistycznych technik komunikacji, dbający, by każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.
  • Taking control
    Sprzedawca prowokatywny bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.
    Współcześnie sprzedawca zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest model Challenger Sale, charakteryzujący się znacznie lepszymi (ponad dwukrotne!) rezultatami i wynikami sprzedażowymi względem pozostałych koncepcji sprzedaży.
  • Przede wszystkim praktyka.
    Warsztaty przedstawiające techniki skutecznej sprzedaży są przeprowadzane zgodnie z dewizą praca-zabawa-wyzwanie. 90% czasu zajmą zadania praktyczne, wyzwania, scenki, gry, prezentacje uczestników i symulacje pracy.
  • Wysoka intensywność.
    Zajęcia będą prowadzone z dużą intensywnością i zmiennością proponowanych ćwiczeń.
  • Flow
    Zaprojektowane zadania, wyzwania i ćwiczenia będę przeprowadzane w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, nie mniej jednak ich realizacja będzie pozostawać w zasięgu możliwości uczestników. Innymi słowy stopień trudności zadań i ćwiczeń będzie dostosowywany do poziomu kompetencji uczestników, tak, aby uniknąć sytuacji zbyt łatwych zadań, których efektem jest szybkie znużenie lub zadań zbyt trudnych powodujących frustrację.

Challenger, czyli sprzedaż prowokatywna opiera się na trzech założeniach, według których dochodzi do zwiększenia skuteczności podczas procesu sprzedażowego:

  • Teaching
    Sprzedawca prowokatywny jako „prowokator i nauczyciel” pokazuje swojemu klientowi jego własny biznes z nowej perspektywy, kształci klienta, objaśnia procedury i wskazuje przestrzeń do rozwoju, bądź oszczędności.
  • Tailoring
    Challenger dostosowuje swój przekaz, śmiało określając i dostosowując się do metaprogramu klienta. Używa psycholingwistycznych technik komunikacji, dbający, by każda informacja była „ważna” i zapamiętana przez odbiorcę.
  • Taking control
    Sprzedawca prowokatywny bierze czynny udział w procesie sprzedaży. Z powodu wartości, które udostępnia klientowi nie boi się rozmawiać o pieniądzach. Nie obawia się pokłócić z klientem. Ich relacja jest mocno partnerska i biznesowa. Sprzedaż nie jest odkładana na później.
    Współcześnie sprzedawca zobligowany jest do działania w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. Składają się na nią: olbrzymia konkurencja na rynku, szybkie tempo sprzedażowe, dostęp do nowych technologii, szkolenia produktowe i sprzedażowe, rotacja personelu, nowe produkty i kampanie marketingowe, oraz kryzys zaufania wśród klientów. Odpowiedzią na powyższe wyzwania jest model Challenger Sale, charakteryzujący się znacznie lepszymi (ponad dwukrotne!) rezultatami i wynikami sprzedażowymi względem pozostałych koncepcji sprzedaży.
  • Przede wszystkim praktyka.
    Warsztaty przedstawiające techniki skutecznej sprzedaży są przeprowadzane zgodnie z dewizą praca-zabawa-wyzwanie. 90% czasu zajmą zadania praktyczne, wyzwania, scenki, gry, prezentacje uczestników i symulacje pracy.
  • Wysoka intensywność.
    Zajęcia będą prowadzone z dużą intensywnością i zmiennością proponowanych ćwiczeń.
  • Flow
    Zaprojektowane zadania, wyzwania i ćwiczenia będę przeprowadzane w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, nie mniej jednak ich realizacja będzie pozostawać w zasięgu możliwości uczestników. Innymi słowy stopień trudności zadań i ćwiczeń będzie dostosowywany do poziomu kompetencji uczestników, tak, aby uniknąć sytuacji zbyt łatwych zadań, których efektem jest szybkie znużenie lub zadań zbyt trudnych powodujących frustrację.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Poznanie personelu szkoleniowego.
  • Określenie zasad współpracy podczas realizacji programu.
  • Ćwiczenie wprowadzające „Krzesło”.

2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom

Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING).

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:

  • Efekt słonia, czyli system wartości oraz przekonań, wyznaczających spektrum naszych potrzeb.
  • Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne

  • TEACHING – punktem wyjścia do TAILORINGU – jaki jest kapitał informacyjny doradcy biznesowego.
  • TAILORING – podstawą TEACHINGU – obszary dostosowania przekazu do odbiorcy.
  • Kanały zbierania informacji, metaprogramy – jak je rozpoznać i wykorzystać podczas prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej?
  • Praca indywidualna nad budowaniem własnego arsenału.

4. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży

  • Dlaczego model sprzedaży prowokatywnej został uznany przez światowych ekspertów za czwartą rewolucję sprzedażową.
  • Z jakich cech składa się profil sprzedawcy-prowokatora.
  • Na czym polega przewaga sprzedaży prowokatywnej w odniesieniu do innych profili sprzedaży.
  • Challenger pod mikroskopem: Teaching, Tailoring, Taking Control, Constructive Tension.

5. Rozpoznawanie lęków klienta

  • Nabycie umiejętności odkrywania tego czego klient się obawia, a czego nie chce powiedzieć wprost.
  • Techniki rozpraszania zdiagnozowanych lęków, obaw oraz sposoby na budowanie trwałych relacji.

6. Nawyki myślowe klientów

  • O co pytać, a czego nie mówić na spotkaniu z klientem, aby zobaczyć go takim jakim jest naprawdę?
  • Jak czytać pomiędzy wierszami?

7. Challenger w praktyce

  • Poligon doświadczalny – ćwiczenie podczas, którego uczestnicy staną przed koniecznością zastosowania nabytych narzędzi w praktyce. Przed grupą zostanie postawiona osoba „z zewnątrz” a zadaniem uczestników będzie zdiagnozowanie profilu tej osoby, jej dominujących metaprogramów, submodalności, kluczowych potrzeb oraz oczekiwań.

8. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.

  • Indywidualne plany wdrożeniowe uczestników w kontekście nabytych umiejętności.

1. Wprowadzenie

  • Poznanie personelu szkoleniowego.
  • Określenie zasad współpracy podczas realizacji programu.
  • Ćwiczenie wprowadzające „Krzesło”.

2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom

Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak  i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING).

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:

  • Efekt słonia, czyli system wartości oraz przekonań, wyznaczających spektrum naszych potrzeb.
  • Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne

  • TEACHING – punktem wyjścia do TAILORINGU – jaki jest kapitał informacyjny doradcy biznesowego.
  • TAILORING – podstawą TEACHINGU – obszary dostosowania przekazu do odbiorcy.
  • Kanały zbierania informacji, metaprogramy – jak je rozpoznać i wykorzystać podczas prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej?
  • Praca indywidualna nad budowaniem własnego arsenału.

4. Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta

  • Techniki Dr. House’a, które sprawią, że uczestnicy zaczną myśleć „jak skalpel”. Precyzyjnie oddzielając fakty i łączyć je na nowo, aby znaleźć kreatywne możliwości sprzedaży.
  • Efekt „konsylium”. Innowacyjna metoda, dla zespołów sprzedażowych. Dzięki niej będą mogli zdiagnozować najtrudniejszych klientów i zaaplikować z dla nich kreatywne rozwiązania.

5. Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży

  • Trening korzystania z naturalnego zasobu intuicji. Doskonaląc swoją intuicję uczestnicy warsztatu zaczną szybciej trafiać w potrzeby klienta.
  • Trening intuicji niekonwencjonalnymi metodami.

6. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży

  • Dlaczego model sprzedaży prowokatywnej został uznany przez światowych ekspertów za czwartą rewolucję sprzedażową.
  • Z jakich cech składa się profil sprzedawcy-prowokatora.
  • Na czym polega przewaga sprzedaży prowokatywnej w odniesieniu do innych profili sprzedaży.
  • Challenger pod mikroskopem: Teaching, Tailoring, Taking Control, Constructive Tension.

7. Rozpoznawanie lęków klienta

  • Nabycie umiejętności odkrywania tego czego klient się obawia, a czego nie chce powiedzieć wprost.
  • Techniki rozpraszania zdiagnozowanych lęków, obaw oraz sposoby na budowanie trwałych relacji.

8. Arsenał Challengera – ćwiczenia praktyczne

  • Submodalności – kanały zbierania informacji o świecie.
  • Metaprogramy – nawykowe filtry oceny istotności gromadzonych informacji.
  • Presupozycje – praca na ukrytych założeniach, przekazywanych do podświadomości rozmówcy.

9. Nawyki myślowe klientów

  • O co pytać, a czego nie mówić na spotkaniu z klientem, aby zobaczyć go takim jakim jest naprawdę?
  • Jak czytać pomiędzy wierszami?

10. Challenger w praktyce

  • Poligon doświadczalny – ćwiczenie podczas, którego uczestnicy staną przed koniecznością zastosowania nabytych narzędzi w praktyce. Przed grupą zostanie postawiona osoba „z zewnątrz” a zadaniem uczestników będzie zdiagnozowanie profilu tej osoby, jej dominujących metaprogramów, submodalności, kluczowych potrzeb oraz oczekiwań.

11. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.

  • Indywidualne plany wdrożeniowe uczestników w kontekście nabytych umiejętności.

1. Wprowadzenie

  • Poznanie personelu szkoleniowego.
  • Określenie zasad współpracy podczas realizacji programu.
  • Ćwiczenie wprowadzające „Krzesło”.

2. Wyzwanie dla challengera – sprzedaj swój produkt Indianom

Interaktywna sesja warsztatowa ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb traktowanych jako fundament do skutecznego dostosowania (TAILORING).

Sesja obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:

  • Efekt słonia, czyli system wartości oraz przekonań, wyznaczających spektrum naszych potrzeb.
  • Efekt motyla, czyli o największych zmianach, które zawsze mają swój początek w niewielkich działaniach.

3. Klient i jego osobiste potrzeby – narzędzia diagnostyczne

  • TEACHING – punktem wyjścia do TAILORINGU – jaki jest kapitał informacyjny doradcy biznesowego.
  • TAILORING – podstawą TEACHINGU – obszary dostosowania przekazu do odbiorcy.
  • Kanały zbierania informacji, metaprogramy – jak je rozpoznać i wykorzystać podczas prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej?
  • Praca indywidualna nad budowaniem własnego arsenału.

4. Challenger jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta

  • Techniki Dr. House’a, które sprawią, że uczestnicy zaczną myśleć „jak skalpel”. Precyzyjnie oddzielając fakty i łączyć je na nowo, aby znaleźć kreatywne możliwości sprzedaży.
  • Efekt „konsylium”. Innowacyjna metoda, dla zespołów sprzedażowych. Dzięki niej będą mogli zdiagnozować najtrudniejszych klientów i zaaplikować z dla nich kreatywne rozwiązania.

5. Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży

  • Trening korzystania z naturalnego zasobu intuicji. Doskonaląc swoją intuicję uczestnicy warsztatu zaczną szybciej trafiać w potrzeby klienta.
  • Trening intuicji niekonwencjonalnymi metodami.

6. Challenger – sprzedaż prowokatywna, czyli czwarta rewolucja w sprzedaży

  • Dlaczego model sprzedaży prowokatywnej został uznany przez światowych ekspertów za czwartą rewolucję sprzedażową.
  • Z jakich cech składa się profil sprzedawcy-prowokatora.
  • Na czym polega przewaga sprzedaży prowokatywnej w odniesieniu do innych profili sprzedaży.
  • Challenger pod mikroskopem: Teaching, Tailoring, Taking Control, Constructive Tension.

7. Rozpoznawanie lęków klienta

  • Nabycie umiejętności odkrywania tego czego klient się obawia, a czego nie chce powiedzieć wprost.
  • Techniki rozpraszania zdiagnozowanych lęków, obaw oraz sposoby na budowanie trwałych relacji.

8. Arsenał Challengera – ćwiczenia praktyczne

  • Submodalności – kanały zbierania informacji o świecie.
  • Metaprogramy – nawykowe filtry oceny istotności gromadzonych informacji.
  • Presupozycje – praca na ukrytych założeniach, przekazywanych do podświadomości rozmówcy.

9. Nawyki myślowe klientów

  • O co pytać, a czego nie mówić na spotkaniu z klientem, aby zobaczyć go takim jakim jest naprawdę?
  • Jak czytać pomiędzy wierszami?

10. Challenger w praktyce

  • Poligon doświadczalny – ćwiczenie podczas, którego uczestnicy staną przed koniecznością zastosowania nabytych narzędzi w praktyce. Przed grupą zostanie postawiona osoba „z zewnątrz” a zadaniem uczestników będzie zdiagnozowanie profilu tej osoby, jej dominujących metaprogramów, submodalności, kluczowych potrzeb oraz oczekiwań.

11. Podsumowanie i zakończenie – pomost w przyszłość.

  • Indywidualne plany wdrożeniowe uczestników w kontekście nabytych umiejętności.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

W badaniu Matthew Dixona i Brenta Adamsona w którym bardzo szczegółowo przeanalizowano 70.000 wizyt handlowych okazało się  że handlowcy typu „Challenger” mają wyniki 200% powyżej przeciętnej.

Szkolenie związane z:
  • Metody sprzedaży
  • Nowoczesne techniki sprzedaży
  • Sprzedawaj jak Challenger
  • Challenger sales
  • Challenger Sale
  • Model sprzedaży

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzrost wskaźników sprzedaży (cold call, skuteczna rozmowa, finalizacja)
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • Większa motywacja  zespołu sprzedażowego
  • Zmniejszenie kosztów współpracy z klientami
  • Przygotowanie sprzedawców do pracy ze szczególnie wymagającymi klientami
  • Budowanie z klientami długotrwałych relacji

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Większy komfort prowadzenia rozmów (uporządkowana struktura procesu sprzedaży)
  • Umiejętność wzbudzania potrzeb Klienta (inspirowanie)
  • Udoskonalenie własnego stylu sprzedażowego.
  • Rozpoznawanie dominujących metaprogramów swoich rozmówców, ich profili osobowościowych oraz kluczowych potrzeb.
  • Rozpoznawanie i reagowanie na próby manipulacji, brudne sztuczki, taktyki dywersyjne, gry negocjacyjne.
  • Nabycie umiejętności dyskretnego, aczkolwiek skutecznego przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmowy sprzedażowej.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
  • Wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • możliwość przejęcia Klienta związanego dotychczas z naszą konkurencją
  • Klienci stają się ambasadorami marki, a więc stają się jej najlepszą reklamą
  • Poprawa relacji między pracownikami
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego

Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Sprzedaż narracyjna – w online sprzedaje się opowieściami

Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.