Finalizacja sprzedaży

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Finalizacja w równym stopniu napotyka na bariery w umyśle klienta, jak i handlowca
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i jak sprzedawać więcej – trenujemy jak skutecznie stosować narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Błędy mogą skutkować obniżeniem wiarygodności, wizerunku (jeżeli finalizacja jest przedwczesna), uwrażliwieniem, podatnością na działania konkurencji (jeśli Klient nie otrzyma argumentów broniących już podjętej decyzji) czy obniżeniem marży (jeżeli nie zostanie właściwie rozpoznany potencjał zakupowy Klienta).

Szkolenie finalizacja sprzedaży odpowie na pytanie: jak skutecznie sprzedawać. Pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje. Wieloletnie doświadczenie w pracy z działami sprzedaży wskazuje, że bariery utrudniające finalizację to nie tylko brak umiejętności – równie istotne są przekonania handlowców, ich motywacja. Dlatego też proponowane szkolenie będzie budowało efektywność sprzedażową zarówno na poziomie umiejętności jak również na poziomie przekonań.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację
  • Zarządzanie własnymi przekonaniami dotyczącymi finalizacji
  • Oddziaływanie nie wprost – przygotowanie Klienta do finalizacji
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych strategii finalizacyjnych
  • Radzenie sobie z obiekcjami (etap prefinalizacyjny)
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii ustępstw
  • Radzenie sobie z trudnymi Klientem
  • Dopasowywanie technik finalizacyjnych do sytuacji sprzedażowej 
Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Błędy mogą skutkować obniżeniem wiarygodności, wizerunku (jeżeli finalizacja jest przedwczesna), uwrażliwieniem, podatnością na działania konkurencji (jeśli Klient nie otrzyma argumentów broniących już podjętej decyzji) czy obniżeniem marży (jeżeli nie zostanie właściwie rozpoznany potencjał zakupowy Klienta).

Szkolenie finalizacja sprzedaży odpowie na pytanie: jak skutecznie sprzedawać. Pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje. Wieloletnie doświadczenie w pracy z działami sprzedaży wskazuje, że bariery utrudniające finalizację to nie tylko brak umiejętności – równie istotne są przekonania handlowców, ich motywacja. Dlatego też proponowane szkolenie będzie budowało efektywność sprzedażową zarówno na poziomie umiejętności jak również na poziomie przekonań.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację
  • Zarządzanie własnymi przekonaniami dotyczącymi finalizacji
  • Oddziaływanie nie wprost – przygotowanie Klienta do finalizacji
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych strategii finalizacyjnych
  • Radzenie sobie z obiekcjami (etap prefinalizacyjny)
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii ustępstw
  • Radzenie sobie z trudnymi Klientem
  • Dopasowywanie technik finalizacyjnych do sytuacji sprzedażowej

Nawet bardzo dobre spotkanie handlowe jeżeli nie będzie we właściwy sposób zamknięte nie przyniesie zamierzonego efektu jakim jest podpisanie i realizacji kontraktu. Wiele błędów pracownicy sił sprzedaży popełniają właśnie w ostatniej fazie rozmowy. Błędy mogą skutkować obniżeniem wiarygodności, wizerunku (jeżeli finalizacja jest przedwczesna), uwrażliwieniem, podatnością na działania konkurencji (jeśli Klient nie otrzyma argumentów broniących już podjętej decyzji) czy obniżeniem marży (jeżeli nie zostanie właściwie rozpoznany potencjał zakupowy Klienta).

Szkolenie finalizacja sprzedaży odpowie na pytanie: jak skutecznie sprzedawać. Pozwoli przedstawicielom opanować techniki właściwego finalizowania rozmów oraz dalszego prowadzenia Klienta, aby realizować z nim kolejne transakcje. Wieloletnie doświadczenie w pracy z działami sprzedaży wskazuje, że bariery utrudniające finalizację to nie tylko brak umiejętności – równie istotne są przekonania handlowców, ich motywacja. Dlatego też proponowane szkolenie będzie budowało efektywność sprzedażową zarówno na poziomie umiejętności jak również na poziomie przekonań.

Grupa docelowa:

  • Pracownicy sił sprzedaży
  • Menedżerowie zajmujący się sprzedażą bądź uzgodnieniami z Klientami

Szkolenie rozwija następujące umiejętności/kompetencje:

  • Umiejętność rozpoznania osobistych barier utrudniających finalizację
  • Zarządzanie własnymi przekonaniami dotyczącymi finalizacji
  • Oddziaływanie nie wprost – przygotowanie Klienta do finalizacji
  • Rozpoznawanie i wykorzystywanie własnych strategii finalizacyjnych
  • Radzenie sobie z obiekcjami (etap prefinalizacyjny)
  • Przygotowanie i stosowanie w praktyce strategii ustępstw
  • Radzenie sobie z trudnymi Klientem
  • Dopasowywanie technik finalizacyjnych do sytuacji sprzedażowej

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Bariery utrudniające finalizację sprzedaży

  • Bariery na poziomie przekonań
  • Bariery na poziomie umiejętności
    • Umiejętności z obszaru relacji
    • Umiejętności z obszaru finalizacji
  • Bariery na poziomie prefinalizacyjnym – obiekcji

2. Przekonania utrudniające finalizację

  • Przekonania dotyczące własnych umiejętności
  • Przekonania dotyczące „twardości” Klienta
  • Przekonania dotyczące produktów

3. Praca na poziomie przekonań

  • Wpływ przekonań na sukces w sprzedaży
  • Przekonania ułatwiające sprzedaż
  • Przekonania utrudniające sprzedaż
  • Konsekwencje przekonań na poziomie osobistym i firmowym

4. Finalizacja rozmów – oddziaływanie niewprost

  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne –
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby skuteczniej finalizować sprzedaż

5. Etap prefinalizacyjny – radzenie sobie z obiekcjami Klienta

  • Wprowadzenie w temat obiekcji
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • Radzenie sobie z obiekcjami Klienta
    • Wykorzystywanie zastrzeżeń do analizy potrzeb Klienta
    • Zamiana obiekcji irracjonalnych na tematy obsługowe
    • Rozpoznawanie obiekcji jawnych i ukrytych
    • Radzenie sobie z nieprawdziwymi obiekcjami
    • Techniki zamiany obiekcji na korzyści
    • Baza reakcji na zastrzeżenia
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Zebranie razem wielu zarzutów
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

6. Radzenie sobie z trudnymi Klientami

  • Prowadzenie rozmowy z Klientem, który mówi, że nie ma czasu
  • Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą
  • Rozmowa z Klientem nastawionym na „nie”
  • Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie
  • Praca z Klientem nie potrafiącym słuchać
  • Przejmowanie kontroli nad rozmową z Klientem dużo mówiącym
  • Stworzenie skryptów działania dopasowanych do Klientów specyficznych dla poszczególnych produktów

7. Techniki finalizacji transakcji

  • Pytanie o zawarcie umowy
  • Pytania warunkowe
  • Stwierdzenie, że sprzedaż została już dokonana
  • Pytanie o opcję
  • Przedstawienie specjalnej oferty lub oferty limitowanej w czasie
  • Metoda Benjamina Franklina (wersja skrócona)
  • Zasada kuli śniegowej
  • Podział decyzji
  • Metoda ustalenia

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym

1. Bariery utrudniające finalizację sprzedaży

  • Bariery na poziomie przekonań
  • Bariery na poziomie umiejętności
    • Umiejętności z obszaru relacji
    • Umiejętności z obszaru finalizacji
  • Bariery na poziomie prefinalizacyjnym – obiekcji

2. Przekonania utrudniające finalizację

  • Przekonania dotyczące własnych umiejętności
  • Przekonania dotyczące „twardości” Klienta
  • Przekonania dotyczące produktów

3. Praca na poziomie przekonań

  • Wpływ przekonań na sukces w sprzedaży
  • Przekonania ułatwiające sprzedaż
  • Przekonania utrudniające sprzedaż
  • Konsekwencje przekonań na poziomie osobistym i firmowym

4. Finalizacja rozmów  – oddziaływanie niewprost

  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne –
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby skuteczniej finalizować sprzedaż

5. Etap prefinalizacyjny – radzenie sobie z obiekcjami Klienta

  • Wprowadzenie w temat obiekcji
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • Radzenie sobie z obiekcjami Klienta
    • Wykorzystywanie zastrzeżeń do analizy potrzeb Klienta
    • Zamiana obiekcji irracjonalnych na tematy obsługowe
    • Rozpoznawanie obiekcji jawnych i ukrytych
    • Radzenie sobie z nieprawdziwymi obiekcjami
    • Techniki zamiany obiekcji na korzyści
    • Baza reakcji na zastrzeżenia
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Zebranie razem wielu  zarzutów
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

6. Radzenie sobie z trudnymi Klientami

  • Prowadzenie rozmowy z Klientem, który mówi, że nie ma czasu
  • Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą
  • Rozmowa z Klientem nastawionym na „nie”
  • Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie
  • Praca z Klientem nie potrafiącym słuchać
  • Przejmowanie kontroli nad rozmową z Klientem dużo mówiącym
  • Stworzenie skryptów działania dopasowanych do Klientów specyficznych dla poszczególnych produktów

7. Techniki finalizacji transakcji

  • Pytanie o zawarcie umowy
  • Pytania warunkowe
  • Stwierdzenie, że sprzedaż została już dokonana
  • Pytanie o opcję
  • Przedstawienie specjalnej oferty lub oferty limitowanej w czasie
  • Metoda Benjamina Franklina (wersja skrócona)
  • Zasada kuli śniegowej
  • Podział decyzji
  • Metoda ustalenia

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym

1. Bariery utrudniające finalizację sprzedaży

  • Bariery na poziomie przekonań
  • Bariery na poziomie umiejętności
    • Umiejętności z obszaru relacji
    • Umiejętności z obszaru finalizacji
  • Bariery na poziomie prefinalizacyjnym – obiekcji

2. Przekonania utrudniające finalizację

  • Przekonania dotyczące własnych umiejętności
  • Przekonania dotyczące „twardości” Klienta
  • Przekonania dotyczące produktów

3. Praca na poziomie przekonań

  • Wpływ przekonań na sukces w sprzedaży
  • Przekonania ułatwiające sprzedaż
  • Przekonania utrudniające sprzedaż
  • Konsekwencje przekonań na poziomie osobistym i firmowym

4. Finalizacja rozmów – oddziaływanie niewprost

  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne –
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby skuteczniej finalizować sprzedaż

5. Etap prefinalizacyjny – radzenie sobie z obiekcjami Klienta

  • Wprowadzenie w temat obiekcji
    • Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
    • Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
    • Obiekcje rzeczywiste i ukryte
    • Rodzaje obiekcji
    • Podejście do obiekcji
    • Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
  • Radzenie sobie z obiekcjami Klienta
    • Wykorzystywanie zastrzeżeń do analizy potrzeb Klienta
    • Zamiana obiekcji irracjonalnych na tematy obsługowe
    • Rozpoznawanie obiekcji jawnych i ukrytych
    • Radzenie sobie z nieprawdziwymi obiekcjami
    • Techniki zamiany obiekcji na korzyści
    • Baza reakcji na zastrzeżenia
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami
    • Zgoda i kontra
    • Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
    • Odraczanie odpowiedzi
    • Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
    • Taktyka powtórzenia i złagodzenia
    • Zebranie razem wielu zarzutów
    • Obrona przetrzymująca
    • Warunkowe przyznanie racji
    • Kwalifikowane pytanie zwrotne

6. Radzenie sobie z trudnymi Klientami

  • Prowadzenie rozmowy z Klientem, który mówi, że nie ma czasu
  • Radzenie sobie z agresywnym rozmówcą
  • Rozmowa z Klientem nastawionym na „nie”
  • Radzenie sobie z Klientem dominującym w rozmowie
  • Praca z Klientem nie potrafiącym słuchać
  • Przejmowanie kontroli nad rozmową z Klientem dużo mówiącym
  • Stworzenie skryptów działania dopasowanych do Klientów specyficznych dla poszczególnych produktów

7. Techniki finalizacji transakcji

  • Pytanie o zawarcie umowy
  • Pytania warunkowe
  • Stwierdzenie, że sprzedaż została już dokonana
  • Pytanie o opcję
  • Przedstawienie specjalnej oferty lub oferty limitowanej w czasie
  • Metoda Benjamina Franklina (wersja skrócona)
  • Zasada kuli śniegowej
  • Podział decyzji
  • Metoda ustalenia

8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie sprzedażowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badania firmy Huthwaite wskazują, że często finalizacja sprzedaży zachodzi nie z powodu stosowanej techniki, lecz pomimo jej stosowania.

Szkolenie związane z:
  • Techniki sprzedaży
  • Nowoczesne techniki sprzedaży
  • Psychologia sprzedaży pdf
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Finalizacja sprzedaży

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych dzięki efektywności każdego członka zespołu
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako grupy profesjonalistów)
  • zmniejszenie kosztów współpracy z klientami
  • lepsza efektywność działu handlowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • umiejętność rozpoznania barier w sprzedaży
  • zdobycie technik radzenia sobie z obiekcjami
  • opanowanie strategii ustępstw
  • zwiększenie skuteczności zachowania w ostatnim etapie sprzedaży

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży – oszczędności czasu maksymalizacja przychodów
  • wyższa motywacja wewnętrzna dzięki większej skuteczności w sprzedaży
  • większa skuteczność sprzedażowa – wymierne rezultaty finansowe
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego

Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Sprzedaż narracyjna – w online sprzedaje się opowieściami

Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.