Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Wygodniej jest być farmerem, skuteczniej hunterem!
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Cele projektu:

  • Handlowcy sami wyszukują kontakty i umawiają jakościowe spotkania z klientami (generują leady sprzedażowe)
  • Handlowcy biorą odpowiedzialność za wynik, zamiast szukać uzasadnienia własnych porażek w działaniach firmowych (orientacja na zwiększenie sprzedaży zamiast na asekurację braku wyników)
  • Rozpoznanie i wykorzystanie własnego wzorca charyzmy do budowania aktywnego zespołu sprzedażowego (skuteczna sprzedaż na poziomie osobistym)
  • Handlowcy są partnerami dla klienta i negocjują warunki z nim, a nie ze swoim szefem (motywacja zespołu sprzedażowego do aktywności na zewnątrz a nie do środka)
  • Zespół sprzedaży , który trafia do decydentów, znajduje kreatywne rozwiązania dotarcia do klienta i skutecznie stosuje techniki zamknięcia sprzedaży
  • Sprawne zarządzanie oporem handlowców przed zmianą (jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży)

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2019 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego, za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji finansowych w Polsce.

Fakt 1. 64% managerów i dyrektorów sprzedaży, uważa, że ich zespoły sprzedażowe pracują poniżej poziomu ich oczekiwań.

Fakt 2. Wszystkie firmy które wprowadziły system aktywnej sprzedaży Gamma, podniosły wyniki sprzedażowe.

Fakt 3. Większość działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów, albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu. Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie dzięki ich działaniom. Jest jednak różnica, między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farming), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).

Mamy i będziemy mieć przez najbliższy czas okres dużych wyzwań na rynku. Siły sprzedaży przyzwyczajone do prosperity nie mają odpowiednich nawyków sprzedażowych. Wielu handlowców to farmerzy – zajmują się budowaniem relacji, obsługą lead’ów przychodzących, a nie podejmuje prób i nie ma sukcesów w aktywnym pozyskiwaniu klientów.

Dziś hunterzy są na wagę złota – jeśli trudno ich pozyskać z rynku to jedyną racjonalną opcją jest doprowadzić do transformacji farmerów w hunterów – obudzić ospały zespół sprzedaży. Nie musi być to rewolucja – wystarczy, aby każdy handlowiec przez godzinę dziennie efektywnie pozyskiwał klientów, aby jeśli przemnożymy sukcesy przez liczbę pracowników to w skali roku uzyskamy dużą, pozytywną zmianę.

Rezultaty wprowadzenia metodyki „Obudź ospały zespół sprzedaży”:

  • Handlowcy sami wyszukują kontakty i umawiają jakościowe spotkania z klientami (generują leady sprzedażowe)
  • Handlowcy biorą odpowiedzialność za wynik, zamiast szukać uzasadnienia własnych porażek w działaniach firmowych (orientacja na zwiększenie sprzedaży zamiast na asekurację braku wyników)
  • Rozpoznanie i wykorzystanie własnego wzorca charyzmy do budowania aktywnego zespołu sprzedażowego (skuteczna sprzedaż na poziomie osobistym)
  • Handlowcy są partnerami dla klienta i negocjują warunki z nim, a nie ze swoim szefem (motywacja zespołu sprzedażowego do aktywności na zewnątrz a nie do środka)
  • Zespół sprzedaży , który trafia do decydentów, znajduje kreatywne rozwiązania dotarcia do klienta i skutecznie stosuje techniki zamknięcia sprzedaży
  • Sprawne zarządzanie oporem handlowców przed zmianą (jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży)

Cele projektu:

  • Handlowcy sami wyszukują kontakty i umawiają jakościowe spotkania z klientami (generują leady sprzedażowe)
  • Handlowcy biorą odpowiedzialność za wynik, zamiast szukać uzasadnienia własnych porażek w działaniach firmowych (orientacja na zwiększenie sprzedaży zamiast na asekurację braku wyników)
  • Rozpoznanie i wykorzystanie własnego wzorca charyzmy do budowania aktywnego zespołu sprzedażowego (skuteczna sprzedaż na poziomie osobistym)
  • Handlowcy są partnerami dla klienta i negocjują warunki z nim, a nie ze swoim szefem (motywacja zespołu sprzedażowego do aktywności na zewnątrz a nie do środka)
  • Zespół sprzedaży , który trafia do decydentów, znajduje kreatywne rozwiązania dotarcia do klienta i skutecznie stosuje techniki zamknięcia sprzedaży
  • Sprawne zarządzanie oporem handlowców przed zmianą (jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży)

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2019 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego, za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji finansowych w Polsce.

Fakt 1. 64% managerów i dyrektorów sprzedaży, uważa, że ich zespoły sprzedażowe pracują poniżej poziomu ich oczekiwań.

Fakt 2. Wszystkie firmy które wprowadziły system aktywnej sprzedaży Gamma, podniosły wyniki sprzedażowe.

Fakt 3. Większość działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów, albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu. Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie dzięki ich działaniom. Jest jednak różnica, między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farming), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).

 

Crash meeting® – uczymy się na potknięciach innych

Crash meeting to spotkanie wyłącznie dla uczestników szkolenia. Managerowie dzielą się swoimi dokonaniami, ale również potknięciami w pobudzaniu zespołu sprzedażowego do działania.

Każdy manager ma swój dedykowany czas, przebieg spotkania odbywa się według etapów:

1. Manager opisuje swoją historię podając fakty, opisując zdarzenia, sytuacje, okoliczności, czas, miejsce etc. Pozostali zadają pytania, aby lepiej zrozumieć sytuację. Uwaga! Pytania dotyczą wyłącznie faktów, wszyscy powstrzymują się od ocen.

2. Pozostali eksplorują wszystkie możliwe przyczyny, które mogły mieć wpływ na zaistniałą sytuację.

3. Wszyscy, poza opowiadającym dzielą się wnioskami, jakie wyciągają dla własnej pracy
i własnego zespołu oraz budują tzw. autorekomendacje dla samych siebie.

 

Cele projektu:

  • Handlowcy sami wyszukują kontakty i umawiają jakościowe spotkania z klientami (generują leady sprzedażowe)
  • Handlowcy biorą odpowiedzialność za wynik, zamiast szukać uzasadnienia własnych porażek w działaniach firmowych (orientacja na zwiększenie sprzedaży zamiast na asekurację braku wyników)
  • Rozpoznanie i wykorzystanie własnego wzorca charyzmy do budowania aktywnego zespołu sprzedażowego (skuteczna sprzedaż na poziomie osobistym)
  • Handlowcy są partnerami dla klienta i negocjują warunki z nim, a nie ze swoim szefem (motywacja zespołu sprzedażowego do aktywności na zewnątrz a nie do środka)
  • Zespół sprzedaży , który trafia do decydentów, znajduje kreatywne rozwiązania dotarcia do klienta i skutecznie stosuje techniki zamknięcia sprzedaży
  • Sprawne zarządzanie oporem handlowców przed zmianą (jak motywować sprzedawców do efektywnej sprzedaży)

Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk, współwłaściciel firmy szkoleniowej GAMMA, odpowiedzialny za obszar sprzedaży GAMMA (wg rankingu Gazety Finansowej 1. miejsce w kategorii obrót za 2019 rok wśród firm szkoleniowych w Polsce). Współtwórca firmy produkującej naturalne kosmetyki Mokosh, zajmującej czołowe miejsce na polskim i europejskim rynku kosmetycznym.

Dawid Didiuk jest twórcą największych w Polsce projektów aktywnej sprzedaży. Szkolił i wdrażał strategię sprzedaży wielu działów handlowych, które obecnie wiodą prym na rynku. Otrzymał nagrodę Partnera Honorowego, za pomoc w zbudowaniu strategii sprzedażowej jednej z największych instytucji finansowych w Polsce.

Fakt 1. 64% managerów i dyrektorów sprzedaży, uważa, że ich zespoły sprzedażowe pracują poniżej poziomu ich oczekiwań.

Fakt 2. Wszystkie firmy które wprowadziły system aktywnej sprzedaży Gamma, podniosły wyniki sprzedażowe.

Fakt 3. Większość działów sprzedażowych pracuje albo na zamówieniach od stałych klientów, albo na leadach sprzedażowych z akcji marketingowych (mailingi, zapytania ofertowe itp.). Taka sytuacja prowadzi do uśpienia zespołu. Handlowcy mają poczucie, że nieustannie pracują na wysokich obrotach, a sprzedaż jest realizowana wyłącznie dzięki ich działaniom. Jest jednak różnica, między zbieraniem zamówień i obsługą stałych klientów (farming), a prawdziwą sprzedażą – zdobywaniem nowych klientów (hunting).

 

Crash meeting® – uczymy się na potknięciach innych

Crash meeting to spotkanie wyłącznie dla uczestników szkolenia. Managerowie dzielą się swoimi dokonaniami, ale również potknięciami w pobudzaniu zespołu sprzedażowego do działania.

Każdy manager ma swój dedykowany czas, przebieg spotkania odbywa się według etapów:

1. Manager opisuje swoją historię podając fakty, opisując zdarzenia, sytuacje, okoliczności, czas, miejsce etc. Pozostali zadają pytania, aby lepiej zrozumieć sytuację. Uwaga! Pytania dotyczą wyłącznie faktów, wszyscy powstrzymują się od ocen.

2. Pozostali eksplorują wszystkie możliwe przyczyny, które mogły mieć wpływ na zaistniałą sytuację.

3. Wszyscy, poza opowiadającym dzielą się wnioskami, jakie wyciągają dla własnej pracy
i własnego zespołu oraz budują tzw. autorekomendacje dla samych siebie.

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

(Program dla managerów i dyrektorów sprzedaży)


1. Wprowadzenie: oś aktywności zespołu sprzedażowego

  • Dlaczego jest to wyłącznie szkolenie dla managerów sprzedaży ?
  • Definicja biegunów osi aktywności – farming vs. hunting
  • Umieszczenie własnego zespołu na osi aktywności
  • Jak bardzo chcesz obudzić swój zespół? – określenie optimum dla branży oraz charakterystyki zespołu sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie vs. realna strategia
  • Action plan – scenariusz pożądany na zarządzanie sprzedażą

2. Mentoring – praca na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach

  • Lejek vs. walec sprzedaży (co to jest sztuka skutecznej sprzedaży)
  • Współpraca marketingu i sprzedaży
  • Znajomość technik sprzedaży – bardzo dobra, stosowanie – zerowe
  • Wektor sprzedaży – do środka, czy na zewnątrz
  • Sprawdzone modele generowania lead’ów przez handlowców
  • Zarządzanie portfelem klientów
  • CRM jako narzędzie aktywizacyjne
  • Challanger sale – jak kształtować relację z klientem
  • Wreszcie najważniejsze – jak skutecznie sprzedawać w stylu hunterskim?

3. Expose – „Nowy start w sprzedaży”

  • Odpowiedz na podstawowe pytania : „co się wydarzy?”, „dlaczego warto?”
  • Stworzenie ram nieprzekraczalnych oraz przestrzeni na partycypację zespołu
  • Liczbowe wskaźniki zmiany
  • Narzędzia do monitorowania i wzmacniania pobudzenia
  • Strategiczne zaplanowanie dodatniego sprzężenia zwrotnego „aktywność popłaca, więc jestem jeszcze bardziej aktywny”

4. Jak stworzyć charyzmatyczny przekaz? (jak zmotywować pracownika do sprzedaży?)

  • Charyzma oparta o osobowość handlową
  • Charyzma oparta o merytorykę
  • Charyzma oparta na strategii i analityczności
  • Charyzma oparta na umiejętności współpracy zespołowej

5. Analiza sił. Radzenie sobie z oporem

  • Dlaczego handlowiec boi się zostać hunterem – 3 rodzaje oporu
  • Opór nr 1 – „teraz jest dobrze, boję się co zmiany przyniosą” – potrzeba bezpieczeństwa
  • Opór nr 2 – „teraz jest wygodnie, nie chcę nic zmieniać” – niechęć do wychodzenia ze strefy komfortu
  • Opór nr 3 – „jestem doradcą, a nie akwizytorem” – potrzeba wizerunkowa
  • Sposoby radzenia sobie z oporem wprost i nie wprost
  • Przeciwdziałanie psychomanipulacjom ze strony pracowników

6. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków

  • ­­Wdrożenie planu aktywizacji sprzedaży w organizacji.
  • Tematy szkoleń sprzedażowych dla handlowców – na poziomie mentalnym i narzędziowym

Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów


1. Wprowadzenie: oś aktywności zespołu sprzedażowego

  • Dlaczego jest to wyłącznie szkolenie dla managerów sprzedaży ?
  • Definicja biegunów osi aktywności – farming vs. hunting
  • Umieszczenie własnego zespołu na osi aktywności
  • Jak bardzo chcesz obudzić swój zespół? – określenie optimum dla branży oraz charakterystyki zespołu sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie vs. realna strategia
  • Action plan – scenariusz pożądany na zarządzanie sprzedażą

2. Mentoring – praca na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach

  • Lejek vs. walec sprzedaży (co to jest sztuka skutecznej sprzedaży)
  • Współpraca marketingu i sprzedaży
  • Znajomość technik sprzedaży – bardzo dobra, stosowanie – zerowe
  • Wektor sprzedaży – do środka, czy na zewnątrz
  • Sprawdzone modele generowania lead’ów przez handlowców
  • Zarządzanie portfelem klientów
  • CRM jako narzędzie aktywizacyjne
  • Challanger sale – jak kształtować relację z klientem
  • Wreszcie najważniejsze – jak skutecznie sprzedawać w stylu hunterskim?

3. Expose – „Nowy start w sprzedaży”

  • Odpowiedz na podstawowe pytania : „co się wydarzy?”, „dlaczego warto?”
  • Stworzenie ram nieprzekraczalnych oraz przestrzeni na partycypację zespołu
  • Liczbowe wskaźniki zmiany
  • Narzędzia do monitorowania i wzmacniania pobudzenia
  • Strategiczne zaplanowanie dodatniego sprzężenia zwrotnego „aktywność popłaca, więc jestem jeszcze bardziej aktywny”

4. Jak stworzyć charyzmatyczny przekaz? (jak zmotywować pracownika do sprzedaży?)

  • Charyzma oparta o osobowość handlową
  • Charyzma oparta o merytorykę
  • Charyzma oparta na strategii i analityczności
  • Charyzma oparta na umiejętności współpracy zespołowej

5. Analiza sił. Radzenie sobie z oporem

  • Dlaczego handlowiec boi się zostać hunterem – 3 rodzaje oporu
  • Opór nr 1 – „teraz jest dobrze, boję się co zmiany przyniosą” – potrzeba bezpieczeństwa
  • Opór nr 2 – „teraz jest wygodnie, nie chcę nic zmieniać” – niechęć do wychodzenia ze strefy komfortu
  • Opór nr 3 – „jestem doradcą, a nie akwizytorem” – potrzeba wizerunkowa
  • Sposoby radzenia sobie z oporem wprost i nie wprost
  • Przeciwdziałanie psychomanipulacjom ze strony pracowników

6. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków

  • ­­Wdrożenie planu aktywizacji sprzedaży w organizacji.
  • Tematy szkoleń sprzedażowych dla handlowców – na poziomie mentalnym i narzędziowym

Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów

(2 dni szkoleniowe, program dla managerów i dyrektorów sprzedaży)


1. Wprowadzenie: oś aktywności zespołu sprzedażowego

  • Dlaczego jest to wyłącznie szkolenie dla managerów sprzedaży ?
  • Definicja biegunów osi aktywności – farming vs. hunting
  • Umieszczenie własnego zespołu na osi aktywności
  • Jak bardzo chcesz obudzić swój zespół? – określenie optimum dla branży oraz charakterystyki zespołu sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym szkolenie vs. realna strategia
  • Action plan – scenariusz pożądany na zarządzanie sprzedażą

2. Mentoring – praca na gotowych i sprawdzonych rozwiązaniach

  • Lejek vs. walec sprzedaży (co to jest sztuka skutecznej sprzedaży)
  • Współpraca marketingu i sprzedaży
  • Znajomość technik sprzedaży – bardzo dobra, stosowanie – zerowe
  • Wektor sprzedaży – do środka, czy na zewnątrz
  • Sprawdzone modele generowania lead’ów przez handlowców
  • Zarządzanie portfelem klientów
  • CRM jako narzędzie aktywizacyjne
  • Challanger sale – jak kształtować relację z klientem
  • Wreszcie najważniejsze – jak skutecznie sprzedawać w stylu hunterskim?

3. Expose – „Nowy start w sprzedaży”

  • Odpowiedz na podstawowe pytania : „co się wydarzy?”, „dlaczego warto?”
  • Stworzenie ram nieprzekraczalnych oraz przestrzeni na partycypację zespołu
  • Liczbowe wskaźniki zmiany
  • Narzędzia do monitorowania i wzmacniania pobudzenia
  • Strategiczne zaplanowanie dodatniego sprzężenia zwrotnego „aktywność popłaca, więc jestem jeszcze bardziej aktywny”

4. Jak stworzyć charyzmatyczny przekaz? (jak zmotywować pracownika do sprzedaży?)

  • Charyzma oparta o osobowość handlową
  • Charyzma oparta o merytorykę
  • Charyzma oparta na strategii i analityczności
  • Charyzma oparta na umiejętności współpracy zespołowej

5. Analiza sił. Radzenie sobie z oporem

  • Dlaczego handlowiec boi się zostać hunterem – 3 rodzaje oporu
  • Opór nr 1 – „teraz jest dobrze, boję się co zmiany przyniosą” – potrzeba bezpieczeństwa
  • Opór nr 2 – „teraz jest wygodnie, nie chcę nic zmieniać” – niechęć do wychodzenia ze strefy komfortu
  • Opór nr 3 – „jestem doradcą, a nie akwizytorem” – potrzeba wizerunkowa
  • Sposoby radzenia sobie z oporem wprost i nie wprost
  • Przeciwdziałanie psychomanipulacjom ze strony pracowników

6. Podsumowanie w formie w praktycznych wniosków

  • ­­Wdrożenie planu aktywizacji sprzedaży w organizacji.
  • Tematy szkoleń sprzedażowych dla handlowców – na poziomie mentalnym i narzędziowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Z badania DiscoverOrg wynika, że aż 81% firm o najniższym wzroście sprzedaży popełnia błąd i głównie pozyskuje klientów wśród tych którzy się sami zgłoszą, a nie samodzielnie generuje leady.

Szkolenie związane z:
  • Skuteczna sprzedaż
  • Organizacja i techniki sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Menedżer sprzedaży szkolenie
  • Dyrektor sprzedaży szkolenie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost wskaźników biznesowych, dzięki większej efektywności każdego członka zespołu sprzedażowego;
  • wzmocnienie profesjonalnego wizerunku firmy na rynku;
  • zwiększenie rentowności sprzedaży;
  • możliwość bycia prekursorem w kształtowaniu nowej kultury organizacyjnej;
  • mniejsza rotacja, czyli mniej nieprzewidzianych zmian;
  • lepiej wykorzystany potencjał pracowników;
  • możliwość zbudowania interaktywnych, prężnych zespołów, gotowych się rozwijać;
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku (jako partnera biznesowego oraz pracodawcy);
  • wzmocnienie wizerunku organizacji, jako miejsca elastycznego i podążającego za trendami;

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • zdobędziesz świadomość, jak stworzyć odpowiedzialny zespół, którego fundamentem jest aktywna sprzedaż;
  • dowiesz się, jak rozbudzić zaangażowanie wśród podwładnych;
  • będziesz wiedział, jak przeprowadzić kluczowe rozmowy z podwładnymi;
  • nabędziesz umiejętności dotyczących stworzenia możliwości nauki i rozwoju wśród swojego zespołu;
  • dowiesz się, jak zbudować swój wizerunek, jako menadżera nowoczesnego i podążającego za trendami oraz menadżera wspierającego i wymagającego konkretnych rezultatów;
  • wymienisz doświadczenia zawodowe z innymi uczestnikami szkolenia;
  • dowiesz się, jak wdrożyć nowoczesny styl zarządzania;
  • dowiesz się, jak zarządzać zespołem i osiągać lepsze rezultaty biznesowe;

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wzmocnienie współpracy między przełożonym, a działem sprzedaży;
  • Większa skuteczność w sprzedaży – wymierne rezultaty finansowe;
  • Optymalizacja czasu trwania procesu sprzedaży;
  • Wyższa motywacja wewnętrzna, dzięki większej skuteczności w sprzedaży;
  • Zbudowanie wizerunku organizacji przyszłości;
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

https://youtube.com/watch?v=9IbCkdnao3Q%3Frel%3D0

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego

Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Sprzedaż narracyjna – w online sprzedaje się opowieściami

Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.