IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Mamy nowe czasy – i szaleństwem byłoby w nowych czasach liczyć na skuteczność dawnych metod. Kryzys, online, brak bezpieczeństwa, presja rynkowa – to wszystko wymaga nowoczesnej sprzedaży.
Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagające klienta.
Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.
Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:
- Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
- Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
- Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz Ci, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży – do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
- Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania . Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!
2 spotkania online – 4 x45 min. w formule interaktywnego treningu
Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagającego klienta.
Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.
Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:
- Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
- Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
- Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz tych, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży – do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
- Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!
Zapraszamy na szkolenie Modern Sales Techniques osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży!
Proponujemy warsztat rozwiązań – technik, które są nowoczesne, jednocześnie sprawdzone i trafiają do współczesnego, wymagającego klienta.
Klienci funkcjonują w świecie przeładowania informacyjnego, permanentnej zmiany oraz konieczności podejmowania dziesiątek decyzji.
Sprzedaż do takiego klienta wymaga innych silników niż jeszcze 5-10 lat temu:
- Właściwy czas, właściwe miejsce, właściwy decydent – spełnienie tych kryteriów sprawia, że handlowiec o średnich kompetencjach zyskuje przewagę nad tym, którego umiejętności sprzedaży są doskonałe. Pokażemy jak trafiać do realnych decydentów, kiedy z nimi rozmawiać oraz jak kreować sytuacje sprzedażowe poza tradycyjnym spotkaniem sprzedażowym.
- Klienci na pytanie o oczekiwania udzielają sztampowych odpowiedzi. W rzeczywistości kierują się skryptami decyzyjnymi, których często nie są sami świadomi. Poznanie ich i uwzględnienie w sprzedaży daje przewagę nad pozostałymi handlowcami.
- Klientów dzielimy na tych, którzy chcą od nas kupić, tych którzy nie wiedzą czy kupią u nas oraz tych, którzy myślą, że nie potrzebują naszych rozwiązań. Dla każdej grupy jest inna taktyka sprzedaży – do zastosowania po analizie czy warto inwestować czas w danego klienta.
- Klienci nie ufają handlowcom – 80% wszystkiego co się dzieje w relacji z klientem służy zwiększaniu bądź obniżaniu kapitału zaufania. Zaufanie jest dużo ważniejsze niż dobre relacje!
Zapraszamy na szkolenie Modern Sales Techniques osoby chcące osiągnąć sukces w sprzedaży!
PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
1. Profil nowoczesnego klienta
- Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
- Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony.
- Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
- Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem
2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży
- Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
- Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
- Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
- Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
- Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe
3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….
- Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
- Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
- Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
- Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)
5. Skrypty podejmowania decyzji
- Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
- Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
- 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów
6. Doctor House – ludzki skaner
- Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
- Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności
7. Podręczne techniki sprzedaży
- Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
- Mała i wielka skala – wyobrażenia negatywne i pozytywne
- Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
- Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział
8. Taktyki sprzedaży
- Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
- Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
- Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)
1. Profil nowoczesnego klienta
- Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
- Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony. Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
- Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem
2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży
- Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
- Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
- Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
- Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
- Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe
3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….
- Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
- Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
- Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
- Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)
4. Właściwa osoba – kto jest Twoim klientem skoro pewnie nie ta osoba, która została wskazana jako pierwsza ?
- Sieć decydentów – zwykle zaangażowanych w podejmowanie decyzji jest kilka osób
- Decision implementor – osoba, która używa / wdraża rozwiązanie / produkt
- Decision evaluator – księgowość, marketing, jakość itp. – osoby opiniujące
- Decision owner – właściwy decydent biorący odpowiedzialność za decyzję.
5. Skrypty podejmowania decyzji
- Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
- Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
- 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów
6. Doctor House – ludzki skaner
- Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
- Naturalne tło – zaproszone osoby spoza szkolenia nie będą miały świadomości pod jakim kątem są badane
- Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności
7. Podręczne techniki sprzedaży
- Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
- Mała i wielka skala – wybrażenia negatywne i pozytywne
- Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
- Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział
8. Taktyki sprzedaży
- Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
- Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
- Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)
1. Profil nowoczesnego klienta
- Czas jako zasób kluczowy dla Klienta – jak sprawić, żeby spotkanie z nami było dla niego inwestycją a nie stratą czasu
- Klient chce być poinformowany, ale nie przeciążony. Zarządzanie informacją tak, aby budować zaufanie, ale nie pozbawiać się przestrzeni na sprzedaż
- Klient chce kupować, a nie żeby mu sprzedawano – detale, które są ważne od pierwszego kontaktu z klientem
2. Właściwy czas – timing to 70% sukcesu w sprzedaży
- Klient nie chce spotykać się z wieloma dostawcami – dla klienta jest najważniejszy jest czas poświęcony na przygotowanie i podjęcie decyzji biznesowej
- Właściwy lead – w czasie kiedy decyzja jest podejmowana to klucz do sprzedaży
- Traktowanie kontaktu z klientem jako inwestycji czasowej
- Określenie i rozpoznawanie momentu, w którym warto robić podejście sprzedażowe
- Jak z braku sprzedaży robić przewagę konkurencyjną i sprawiać, że klient zaciąga u nas zobowiązanie honorowe
3. Właściwe miejsce / właściwa konwencja – jeśli będziesz sprzedawał jak wszyscy to będziesz miał wyniki jak wszyscy….
- Jak nie być desperatem w sprzedaży – relacja osoba pomagająca – osoba potrzebująca pomocy
- Dlaczego najłatwiej się sprzedaje kiedy brakuje ci produktu lub masz zrobiony plan ?
- Rola gospodarza zamiast gościa w sprzedaży
- Gdzie można sprzedawać skoro nie w gabinecie klienta ? (w niektórych branżach)
4. Właściwa osoba – kto jest Twoim klientem skoro pewnie nie ta osoba, która została wskazana jako pierwsza ?
- Sieć decydentów – zwykle zaangażowanych w podejmowanie decyzji jest kilka osób
- Decision implementor – osoba, która używa / wdraża rozwiązanie / produkt
- Decision evaluator – księgowość, marketing, jakość itp. – osoby opiniujące
- Decision owner – właściwy decydent biorący odpowiedzialność za decyzję.
5. Skrypty podejmowania decyzji
- Poziom jawnych i półjawnych potrzeb (efekt lejka sprzedaży)
- Skrypty podejmowania decyzji (nieświadomy poziom)
- 4 scenariusze postępowania dla 4 skryptów
6. Doctor House – ludzki skaner
- Uczestnicy będą diagnozować wcześniej przebadane osoby pod kątem skryptów podejmowania decyzji
- Naturalne tło – zaproszone osoby spoza szkolenia nie będą miały świadomości pod jakim kątem są badane
- Uczestnicy szkolenia będą dokonywać rozpoznania a potem weryfikować % swojej skuteczności
7. Podręczne techniki sprzedaży
- Story telling – sprzedaż poprzez historie i case studies
- Mała i wielka skala – wybrażenia negatywne i pozytywne
- Socjotechniki – dostosowane do skryptów decyzyjnych
- Przez oparta na dowodach – jak sprawić, aby klient nie musiał wierzyć tylko wiedział
8. Taktyki sprzedaży
- Klient, który chce kupić od nas – keep it simple – niech pierwsza sprzedaż będzie prosta i stanie się fundamentem dla kolejnych
- Klient, który chce kupić, ale nie wie czy od nas – sprzedaż odbywa się na poziomie zaufania 80% na poziomie produktu 20%
- Klient, który myśli, że nie potrzebuje od nas kupić – sprzedaż typu challanger – zredefiniowanie sytuacji klienta (warto robić w określonych warunkach)