IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:
I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów . Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych. Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.
II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)
Jeżeli wszedłeś na tą stronę i czytasz o szkoleniu dotyczącym sprzedaży przez telefon to prawdopodobnie z jednego, z dwóch powodów:
I powód:
Chcesz zarabiać więcej niż dotychczas.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów . Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co się odpowiednio przekłada na prowizję. Nasz sposób na hunting ma udowodnioną, wysoką skuteczność – zarówno dla największych firm jak i tych mniejszych rodzinnych. Dzięki temu szkoleniu umówisz więcej spotkań . Jeśli potrafisz przekuć je na sprzedaż to zarobisz więcej.
II powód:
To nie ty chcesz isć na to szkolenie, tylko szef Cię wysyła, żebyś umawiał więcej spotkań.
Jeśli nie lubisz dzwonić, a wiesz że powinieneś to znajdź sposób, żeby w najkrótszym czasie umówić tyle lead’ów ile masz za zadanie. Seek&Sale to warsztat rozwiązań – dostaniesz gotowe rozwiązanie. Trener na żywo, do prawdziwych klientów będzie dzwonił i demonstrował co mówić i w jaki sposób, żeby umówić spotkania (ale tylko te, które mają potencjał na sprzedaż)
PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola
- Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
- Ocena efektywności działań sprzedażowych
- Mierniki oceny efektywności
- Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
- Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
- Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
- Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
- Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości
2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku
- Definiowanie rozmowy, pozyskiwania klienta jako rodzaju rozgrywki
- Różnica pomiędzy sprzedażą f2f i nonf2f
- Umawianie spotkań jako warsztat kreujący inteligencję emocjonalną
3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań
- Przykładowe narzędzia:
- Personal mailing
- Social media z orientacją na rezultat
- Content sale
- Strategiczny cold call
4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać
- Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
- Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
- Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
- Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza
5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań
- Umiejętność nakładania maski zawodowej
- Trening biegłości w omijaniu odmowy
- Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów
6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu
- Formuła doradcza
- Formuła wspólnego wroga
- Formuła szukania pomocy
- Formuła przyjaźni
- Formuła zrozumienia
- Formuła docenienia
7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:
- Formuła niezrozumiałego przekazu
- Formuła znajomości procesu
- Formuła niedostępności
- Formuła rozmowy góry z górą
- Formuła krzyżowego polecenia
- Formuła bazy teleadresowej
- Formuła przekazywania odpowiedzialności
- Formuła „na impuls”
8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej
- Skrypt rozmówcy jako osoby prywatnej
- Skrypt wygody
- Skrypt uznania
- Skrypt czasu
- Skrypt rozmówcy jako reprezentanta firmy
- Skrypt czasu (x2)
- Skrypt bezpieczeństwa
- Skrypt informacji
9. Radzenie sobie z obiekcjami
- Wprowadzenie w temat obiekcji:
- Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
- Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
- Obiekcje rzeczywiste i ukryte
- Rodzaje obiekcji
- Podejście do obiekcji
- Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
- Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
- Obiekcja – mamy kryzys
- Obiekcja – nie mam czasu
- Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
- Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
- Nie mamy takiej potrzeby
- Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
- Zgoda i kontra
- Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
- Odraczanie odpowiedzi
- Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
- Taktyka powtórzenia i złagodzenia
- Obrona przetrzymująca
- Warunkowe przyznanie racji
- Kwalifikowane pytanie zwrotne
10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń
- Narzędzia bazujące na egoizmie klienta. Obalenie mitów, że klient nasz poleci
- 3 opory klientów przed polecaniem
- Portfolio bonusów dla klienta
1. Zarządzanie własną sprzedażą– narzędzia analityczne / kontrola
- Mierniki efektywności działań sprzedażowych:
- Ocena efektywności działań sprzedażowych
- Mierniki oceny efektywności
- Realizacja planu sprzedaży – narzędzia kontroli:
- Analiza sprzedaży w oparciu o nowych klientów
- Analiza udziału nowych klientów w stosunku do stałych
- Analiza czasu opieki nad klientami co nie przynoszą dużych kwot vs pozyskiwanie nowych budżetowych
- Analiza sprzedaży w oparciu o własne talenty i możliwości
2. Wprowadzenie motywacyjne – spojrzenie na hunting jako na zawansowaną umiejętność, case z rynku
- Definiowanie rozmowy, pozyskiwania klienta jako rodzaju rozgrywki
- Różnica pomiędzy sprzedażą f2f i nonf2f
- Umawianie spotkań jako warsztat kreujący inteligencję emocjonalną
3 Wybór najlepszych narzędzi do umawiania spotkań
- Przykładowe narzędzia:
- Personal mailing
- Social media z orientacją na rezultat
- Content sale
- Strategiczny cold call
4. Poznaj swojego gracza – analiza osoby z która chcemy się spotkać
- Tworzenie profilu osoby decyzyjnej
- Rozmowa z osobami z firmy o potrzebach przed rozmową z decydentem
- Wybór najlepszej drogi żeby trafić do osoby decyzyjnej
- Budowanie eksperckości w oczach naszego gracza
5. Przełamywanie barier osobistych w umawianiu spotkań
- Umiejętność nakładania maski zawodowej
- Trening biegłości w omijaniu odmowy
- Odpersonalizowanie negatywnych konsekwencji rozmów
6. Techniki relacyjne omijania osoby i kontaktu
- Formuła doradcza
- Formuła wspólnego wroga
- Formuła szukania pomocy
- Formuła przyjaźni
- Formuła zrozumienia
- Formuła docenienia
7. Techniki oddziaływania nie wprost na osobę I kontaktu:
- Formuła niezrozumiałego przekazu
- Formuła znajomości procesu
- Formuła niedostępności
- Formuła rozmowy góry z górą
- Formuła krzyżowego polecenia
- Formuła bazy teleadresowej
- Formuła przekazywania odpowiedzialności
- Formuła „na impuls”
8. Skrypty decyzyjne w rozmowie telefonicznej
- Skrypt rozmówcy jako osoby prywatnej
- Skrypt wygody
- Skrypt uznania
- Skrypt czasu
- Skrypt rozmówcy jako reprezentanta firmy
- Skrypt czasu (x2)
- Skrypt bezpieczeństwa
- Skrypt informacji
9. Radzenie sobie z obiekcjami
- Wprowadzenie w temat obiekcji:
- Czym są obiekcje i zastrzeżenia klienta
- Dlaczego klienci maja obiekcje i zastrzeżenia
- Obiekcje rzeczywiste i ukryte
- Rodzaje obiekcji
- Podejście do obiekcji
- Dlaczego nie należy obawiać się obiekcji
- Trudne sytuacje w rozmowie z osobą decyzyjną:
- Obiekcja – mamy kryzys
- Obiekcja – nie mam czasu
- Obiekcja – proszę przesłać ofertę mailem
- Obiekcja – jesteśmy zadowoleni z obecnego dostawcy
- Nie mamy takiej potrzeby
- Decyzję będziemy podejmowali za pół roku
- Techniki radzenia sobie z obiekcjami:
- Zgoda i kontra
- Zamiana zastrzeżenia w powody kupna – bumerang
- Odraczanie odpowiedzi
- Dementuj zastrzeżenia nieprawdziwe
- Taktyka powtórzenia i złagodzenia
- Obrona przetrzymująca
- Warunkowe przyznanie racji
- Kwalifikowane pytanie zwrotne
10. Jak zamienić jeden kontakt w wiele sztuka, zdobywania poleceń
- Narzędzia bazujące na egoizmie klienta. Obalenie mitów, że klient nasz poleci
- 3 opory klientów przed polecaniem
- Portfolio bonusów dla klienta