Digital Presentation – „mniej znaczy więcej” w online

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Do dwugodzinnej przemowy potrzebuje 5 minut przygotowania, do 5 minutowej – dwóch godzin
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec zdobyć nową wiedzę i umiejętności – nauczyć się od nowa skuteczności przekazu w komunikacji zdalnej.

Wszyscy wiemy, że na wartość produktu i ważność idei wpływa „opakowanie” – czyli to w jaki sposób przekaz jest podany. W wystąpieniach i prezentacjach online tym sposobem podania jest ewentualna prezentacja i tzw. awatar – wirtualny obraz prawdziwego człowieka.

Od tego jak będzie postrzegany zależy wiarygodność przekazu, zaspokojenie potrzeb bezpieczeństwa, prestiżu i jak szybko powstanie fundament zaufania, który jest niezbędny do tego aby odbiorcy uczciwie odpowiadali na pytania i w pełni angażowali się w narrację prezentującego.

Zbudowanie awatara to dobór odpowiednich środków technicznych (tło, perspektywa, światło, kadr) oraz komunikacja niewerbalna, która wymaga innych wzorców niż ta tradycyjna podczas spotkać face-to-face.

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie  / sympatię / zbudował autorytet.  Lubię go lub/i wierzę mu.  W online tu rolę ogrywa sposób prezentowania treści, stworzenie awatara  (awatar, prezentacja, tło, perspektywa, światło, kadr)

Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoje zdanie, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.

Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie zainteresować/przekonać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Skuteczna prezentacja Online musi być krótsza. Postulat Jobsa – Less is More dziś tylko zyskuje na aktualności!

Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2  chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji  przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych. Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam najbardziej zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunki wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

2 spotkania online – 4 x45min w formule interaktywnego treningu

 

Szkolenie  następujących założeniach:

  • Odbiorca prezentacji nie jest jedynym decydentem – często funkcjonuje w tzw. kręgu decyzyjnym, musi przekonać innych bądź obronić swoją decyzję w relacji z innymi.
  • Długie prezentacje nie działają  – ludzie mają ograniczone możliwości przyswajania informacji, gdy dostaną ich za dużo, „wyłączają się” i tracimy ich uwagę.
  • Dobre wrażenie to za mało – odpowiednia mowa ciała realizuje tylko jeden z 3 celów skutecznej prezentacji. Pozwala zyskać sympatię bądź zaufanie – to ważny krok, ale jedynie pierwszy na drodze to skutecznej prezentacji

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

  • Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie  / sympatię / zbudował autorytet.  Lubię go lub/i wierzę mu.  Efekt uzyskujemy przez zarządzanie wizerunkiem oraz mowę ciała.
  • Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoją decyzję, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.
  • Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie przekonywać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2  chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji  przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych.

Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunk’i wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

Szkolenie następujących założeniach:

  • Odbiorca prezentacji nie jest jedynym decydentem – często funkcjonuje w tzw. kręgu decyzyjnym, musi przekonać innych bądź obronić swoją decyzję w relacji z innymi.
  • Długie prezentacje nie działają – ludzie mają ograniczone możliwości przyswajania informacji, gdy dostaną ich za dużo, „wyłączają się” i tracimy ich uwagę.
  • Dobre wrażenie to za mało – odpowiednia mowa ciała realizuje tylko jeden z 3 celów skutecznej prezentacji. Pozwala zyskać sympatię bądź zaufanie – to ważny krok, ale jedynie pierwszy na drodze to skutecznej prezentacji

Skuteczna prezentacja osiąga efekty na 3 poziomach:

  • Efekt na poziomie emocjonalnym – prezentujący zyskał moje zaufanie / sympatię / zbudował autorytet. Lubię go lub/i wierzę mu. Efekt uzyskujemy przez zarządzanie wizerunkiem oraz mowę ciała.
  • Efekt na poziom informacyjnym – zapamiętałem najważniejsze informacje. Jeśli będę musiał przekonać innych bądź obronić swoją decyzję, będę miał odpowiednie argumenty. Efekt uzyskujemy techniki chunkingu – więcej o tym poniżej.
  • Efekt na poziomie motywacyjnym – chcę aktywnie przekonywać innych. Staję się ambasadorem idei / produktu / rozwiązania. Efekt uzyskujemy poprzez taktyki motywacyjne.

Metodyka Chunking – Mniej znaczy więcej!
Każdy człowiek posiada pewne możliwości zapamiętywania informacji. Z psychologii poznawczej wiemy, że jest to 7+/-2 chunk’ów wiedzy. Chunk – z angielskiego kęs. Jeżeli podczas prezentacji przekażemy 20 dawek informacji, to odbiorca zapamięta 5-7 – niekoniecznie tych dla nas najważniejszych.

Dlatego ważne jest, aby przygotowując i prowadząc prezentację pamiętać o informacjach najważniejszych dla sukcesu wystąpienia i stosować techniki, które sprawią, że odbiorca zapamięta dokładnie to na czym nam zależy.

Ambasador tego co prezentujemy
Ambasador to osoba, która aktywnie przekonuje innych do naszego rozwiązania / idei / produktu czy usługi. Będzie on skuteczny jeżeli będzie miał właściwe informacje (efekty na poziomie informacyjnym – odpowiednie chunk’i wiedzy) oraz pozytywną motywację (z neutralnej na aktywną).

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Autoprezentacja w wersji online

  • Dlaczego nawyki prezentacyjne ze „świata stacjonarnego” nie są skuteczne w Online?
  • „Opakowanie” w Online ma większe znaczenie niż stacjonarnie
    • Percepcja ceny i ważności produktów i idei w kontekście autoprezentacji
    • Autoprezentacja jako kluczowy element skuteczności emocjonalnej prezentacji
  • Awatar – cyfrowy obraz rzeczywistego człowieka
    • Tło, perspektywa, światło, kadr
    • Komunikacja niewerbalna
    • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych. Jak o nie zadbać w prezentacji online?
  • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji online
    • Deklaracja kompetencji
    • Inscenizacja kompetencji
    • Rekwizyty kompetencji
    • Narzędzia aktywizujące uczestników online
    • Tajniki osób zajmujących się zawodowo pracą z kamerą

2. Techniki chunkingu – „Less is More” w prezentacji i PPT

  • ­    Budowanie struktury przekazu
  • ­    Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
  • Tworzenie efektywnej prezentacji w PPT
    • Zasady umieszczania grafik i zdjęć w prezentacji.
    • Zasada dwóch czcionek i trzech kolorów.
    • Używanie dźwięku i wideo w prezentacji.
    • Świadome dobieranie wskaźników.
    • Najczęstsze błędy podczas przygotowywania prezentacji.

3. W Online można więcej! – techniki skupiania uwagi i angażowani uczestników

  • Dodatkowe narzędzia i techniki angażowania uczestników
    • Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Quizlet
    • Generator liczb, kolorów, imion
    • Przerzucanie inicjatywy na grupę poprzez instancję nieformalnego lidera
    • Wirtualny spacer i metafora jako metody zaproszenia uczestników do interakcji.
  • Techniki skupiania uwagi
    • Poczucie humoru
    • Charyzma
    • Głęboka analiza
    • Metafora
    • Storytelling
    • Materiały wideo
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w wystąpieniach online.
    • Brak reakcji (wyłączona kamera, mikrofon)
    • Zalew pytań vs. brak pytań vs. pytania tzw. „do czapy 😉 ”
    • Reagowanie na problemy techniczne

4. Techniki pracy ze stresem i budowania pewności przekazu

  • Techniki obniżania stresu doraźnego
  • Kotryzol, norepinerfyna, dopamina i DHEA, czyli koktajl chemiczny wywołujący i hamujący reakcję stresową.
    • Jak działa układ limbiczny
    • Czym jest reakcja stresowa
    • Jakie są skutki stresu na poziomie umysłu
  • Metody błyskawicznego obniżania stresu.
    • Jak w 3 minuty zmniejszyć wydzielanie kortyzolu nawet o 60%
    • Oddechy przeponowe
    • Pozycje mocy
    • Kotwiczenie pozytywnych stanów umysłu
    • Techniki wizualizacji obniżającej stres
    • Przygotowanie do spotkania online

5. Metaprogramy

  • Pięć podstawowych metaprogramów
  • Dopasowanie prezentacji do typu odbiorców
  • Umiejętność budowania więzi z odbiorcami
  • Prezentacja jako pierwszy etap procesu sprzedaży

6. Prezentacje i feedback

  • Prezentacje uczestników.
  • Trójpoziomowa informacja zwrotna

7. Stworzenie skryptu vs. potęga checklisty

  • Uniwersalne zasady, których chcemy przestrzegać podczas wystąpień online

Indywidualne sesje warsztatowe.
W zależności od potrzeb, uzupełnieniem warsztatu mogą być indywidualne sesje warsztatowo-mentoringowe ze wszystkimi bądź z wybranymi uczestnikami. Skupiamy się wówczas na indywidualnych potrzebach uczestników, wzmacniamy mocne strony i szlifujemy obszary wymagające ulepszenia.

1. Rozpoczęcie szkolenia

  • Przedstawienie trenera i celów szkolenia
  • Prezentacja zasad organizacyjnych szkolenia
  • Prezentacja programu szkolenia
  • Prezentacje uczestników

2. Przygotowanie prezentacji

  • Rezultaty prezentacji
    • Co odbiorca ma wiedzieć?
    • Co odbiorca ma czuć?
    • Co Odbiorca ma robić?
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji
    • Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?, Gdzie?
  • ­Różne cele dla różnych uczestników (pracownicy na spotkaniach wewnętrznych, klienci na spotkaniach sprzedażowych, konferencje etc.)

3. Przygotowanie planu prezentacji

  • Ustalenie planu prezentacji
  • Zdefiniowanie głównych obszarów prezentacji
    • Do jakich wniosków powinno dojść audytorium?
    • Jak do tego doprowadzić?
    • Jak je udokumentować?

4. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób

  • Budowanie struktury przekazu
  • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
    • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych

5. Struktura prezentacji

  • Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego
    • i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • Faza środkowa
    • Wybór energiser’ów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

6. Wykorzystaj mocne strony

  • Koncepcja „bądź najlepszą wersją samego siebie”
    • Praca na deficytach vs. praca na mocnych stronach – podejście Gallupa
    • Jak być autentycznym, a jednocześnie zarządzać swoją prezentacją?
  • Jakie są moje mocne strony jako mówcy
    • Co stanowi moją przewagę konkurencyjną?
    • Kiedy czuję się swobodnie?
    • W jakich sytuacjach mam największą pewność siebie?
    • Jakie są głębokie fundamenty mojego poczucia własnej wartości?
  • Techniki skupiania uwagi
    • Poczucie humoru
    • Charyzma
    • Głęboka analiza
    • Metafora
    • Storytelling

7. Budowanie efektywności prezentacji

  • Poziom emocjonalny
  • Poziom informacyjny
  • Poziom motywacyjny

8. Efektywność prezentacji

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Analiza nawyków prezentacyjnych  i autoprezentacyjnych
    • Poziom werbalny
    • Poziom niewerbalny
  • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
    • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
    • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie/audytorium
    • Mimika
    • Gestykulacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Ruch ciała
    • Postawa ciała
    • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
  • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji
    • Deklaracja kompetencji
    • Inscenizacja kompetencji
    • Rekwizyty kompetencji

9. Prezentacje, wystąpienia nagrywane na kamerę video

  • Szkoła przetrwania – czyli co zrobić aby trudni uczestnicy i trudne sytuacje nie były „zmorą”, a jedynie ważnym elementem zajęć
  • Jak pokonać stres, radzenie sobie z tremą
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami, wątpliwościami
  • Dokonywanie zmian w ostatniej chwili i na bieżąco

10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

1. Rozpoczęcie szkolenia

  • Przedstawienie trenera i celów szkolenia
  • Prezentacja zasad organizacyjnych szkolenia
  • Prezentacja programu szkolenia
  • Prezentacje uczestników

2. Przygotowanie prezentacji

  • Rezultaty prezentacji
    • Co odbiorca ma wiedzieć?
    • Co odbiorca ma czuć?
    • Co Odbiorca ma robić?
  • ­7 kroków przygotowania prezentacji
    • Po co?, Do kogo?, Co?, Kto?, Jak?, Kiedy?, Gdzie?
  • ­Różne cele dla różnych uczestników (pracownicy na spotkaniach wewnętrznych, klienci na spotkaniach sprzedażowych, konferencje etc.)

3. Przygotowanie planu prezentacji

  • Ustalenie planu prezentacji
  • Zdefiniowanie głównych obszarów prezentacji
    • Do jakich wniosków powinno dojść audytorium?
    • Jak do tego doprowadzić?
    • Jak je udokumentować?

4. Techniki chunkingu – przekazywanie informacji, tak aby zostały zapamiętane w niezmieniony sposób

  • Budowanie struktury przekazu
  • Wykorzystywanie efektów pamięciowych wpływających na zapamiętywanie
    • Efekt pierwszeństwa i świeżości
    • Efekt inności i efekt interferencji
    • Efekt partycypacji i efekt synergii
    • Didaskalia dla odbiorcy – niech nasza mapa prezentacji będzie zrozumiała dla drugiej strony
    • Trening wykorzystywania efektów pamięciowych

5. Struktura prezentacji

  • Rozpoczęcie prezentacji
    • Co powinien zawierać wstęp?
    • Sposoby rozpoczęcia prezentacji
    • Jakich błędów w początkowej fazie należy unikać
  • Rodzaje wstępów
    • Świadoma prowokacja
    • Nawiązanie do aktualnego wydarzenia
    • Pytania o doświadczenia uczestników
    • Ujawnienie zaskakującego
    • i interesującego faktu
    • Pobudzenie uczestników do myślenia
  • Faza środkowa
    • Wybór energiser’ów prezentacyjnych
    • Wybranie momentów interakcji z odbiorcami prezentacji
    • Podział prezentacji na chunk’sy informacyjne
  • Zakończenie
    • Zasady dobrego podsumowania
    • Jak nie należy kończyć prezentacji
    • Czego nie należy mówić na zakończenie prezentacji

6. Wykorzystaj mocne strony

  • Koncepcja „bądź najlepszą wersją samego siebie”
    • Praca na deficytach vs. praca na mocnych stronach – podejście Gallupa
    • Jak być autentycznym, a jednocześnie zarządzać swoją prezentacją?
  • Jakie są moje mocne strony jako mówcy
    • Co stanowi moją przewagę konkurencyjną?
    • Kiedy czuję się swobodnie?
    • W jakich sytuacjach mam największą pewność siebie?
    • Jakie są głębokie fundamenty mojego poczucia własnej wartości?
  • Techniki skupiania uwagi
    • Poczucie humoru
    • Charyzma
    • Głęboka analiza
    • Metafora
    • Storytelling

7. Budowanie efektywności prezentacji

  • Poziom emocjonalny
  • Poziom informacyjny
  • Poziom motywacyjny

8. Efektywność prezentacji

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Analiza nawyków prezentacyjnych i autoprezentacyjnych
    • Poziom werbalny
    • Poziom niewerbalny
  • Zarządzanie wizerunkiem – poziom niewerbalny
    • Zarządzanie przestrzenią – dystans psychologiczny
    • Zarządzanie organizacją przestrzeni – układ pomieszczenie/audytorium
    • Mimika
    • Gestykulacja
    • Kontakt wzrokowy
    • Ruch ciała
    • Postawa ciała
    • Ubiór i atrybuty wyglądu zewnętrznego
  • Budowanie wizerunku osoby kompetentnej podczas prezentacji
    • Deklaracja kompetencji
    • Inscenizacja kompetencji
    • Rekwizyty kompetencji

9. Prezentacje, wystąpienia nagrywane na kamerę video

  • Szkoła przetrwania – czyli co zrobić aby trudni uczestnicy i trudne sytuacje nie były „zmorą”, a jedynie ważnym elementem zajęć
  • Jak pokonać stres, radzenie sobie z tremą
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami i zastrzeżeniami, wątpliwościami
  • Dokonywanie zmian w ostatniej chwili i na bieżąco

10. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków

  • Karta ssc
    • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
    • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
    • Continue – jakie zachowania kontynuujemy
  • Wnioski
    • Na poziomie osobistym
    • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • efektywna prezentacja sprzedaży
  • prezentacja sprzedaży
  • prezentacja sprzedaży szkolenie

TRENERZY SZKOLENIA

WIDEO

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego

Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Sprzedaż narracyjna – w online sprzedaje się opowieściami

Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.