Telefoniczna obsługa klienta

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Zamiast skupiać się na konkurencji, skup się na klientach
Rozmowa z klientem przez telefon jest trudniejsza niż rozmowa bezpośrednia. Klient łatwiej się „nakręca” – my też nie od razu widzimy jego reakcje na nasze słowa. Dlatego tak ważne jest, aby uczestnicy poznali skuteczne sprawdzone sposoby prowadzenia rozmów, które będą dopasowane do ich specyfiki, do ich scenariuszy rozmów.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Dziś w Polsce mamy dwa rodzaje klientów – nowoczesny klient i tradycyjny. Obsługa tradycyjnego odbywa się na poziomie emocji – taki klient powinien otrzymać zainteresowanie, przestrzeń żeby się wyżalić, zrozumienie sytuacji. Dla klienta nowoczesnego ważniejsze jest szybkość reakcji, wartościowa informacja i dowody kompetencji (wiarygodność) osoby obsługującej.

Warto rozpoznawać te dwa wzorce postępowania i dla każdego z nich stosować inne techniki obsługowe.  Pandemia  tylko uwypukliła tendencje każdej z tych grup – więc paradoksalnie dziś łatwiej je rozpoznawać niż kiedykolwiek.

2 spotkania online po 4x45min w formule interaktywnego treningu.

Nasze szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą w tych scenariuszach rozmów, które odbywają się najczęściej (np. rozmowy reklamacyjne, trudności komunikacyjne, udzielanie informacji etc.)

Uwzględniamy w tych scenariuszach podział na nowoczesnego i tradycyjnego klienta – zgodnie z zasadą, że każdego z nich łatwo rozpoznać, ma inne oczekiwania i sposób obsługi będzie zupełnie inny. Sytuacja w Polsce i na świecie powoduje wyższy poziom stresu u ludzi, co z jednej strony powoduje częstszą eskalację w rozmowach obsługowych, z drugiej wzorce zachowania są bardziej czytelne i do każdego z nich łatwiej dobrać wcześniej poznane sposoby reakcji.

Uczestnicy otrzymają zestaw wiedzy i narzędzi pozwalających bronić się przed manipulacjami klienta, reagować asertywnie, ale jednocześnie z troską o wizerunek firmy. Ważny tu będzie poziom postaw i przekonań – to one budują trwałą motywację do dbania o wizerunek firmy. Dziś w dobie internetu 2.0 , w którym kontent w sieci tworzą sami użytkownicy (opinie, blogi, rankingi) bardzo istotne jest, aby doświadczenia obsługowe klientów były pozytywne i zasilały dodatni marketing szeptany.

Nasze szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą w tych scenariuszach rozmów, które odbywają się najczęściej (np. rozmowy reklamacyjne, trudności komunikacyjne, udzielanie informacji etc.)

Każdy doświadczył dobrej i złej obsługi klienta – również telefonicznej. Zwykle nie rozkładamy na czynniki pierwsze tego typu rozmowy – pozostajemy po prostu z wrażeniem pozytywnym bądź negatywnym. Jednocześnie nie zawsze to czy „załatwiliśmy” swoją sprawę jest powiązane z naszym wrażeniem. Zdarza się, że niedogodności przyjmujemy ze zrozumieniem.

Może być również tak, że pomimo rozwiązania naszego problemu nieprzyjemne emocje mogą w nas dalej tkwić.

Z naszego doświadczenia wynika, że każdy klient poza „załatwieniem” problemu na poziomie obsługowym ma do „załatwienia” sprawy na poziomie potrzeb psychologicznych.

Rozpoznanie potrzeb obsługowych i psychologicznych w procesie komunikacji telefonicznej i zestawienie ich z naszymi propozycjami reakcji pozwala odbyć rozmowę z klientem w sposób bardziej satysfakcjonujący dla niego.

Nasze szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą w tych scenariuszach rozmów, które odbywają się najczęściej (np. rozmowy reklamacyjne, trudności komunikacyjne, udzielanie informacji etc.)

Każdy doświadczył dobrej i złej obsługi klienta – również telefonicznej. Zwykle nie rozkładamy na czynniki pierwsze tego typu rozmowy – pozostajemy po prostu z wrażeniem pozytywnym bądź negatywnym. Jednocześnie nie zawsze to czy „załatwiliśmy” swoją sprawę jest powiązane z naszym wrażeniem. Zdarza się, że niedogodności przyjmujemy ze zrozumieniem.

Może być również tak, że pomimo rozwiązania naszego problemu nieprzyjemne emocje mogą w nas dalej tkwić.

Z naszego doświadczenia wynika, że każdy klient poza „załatwieniem” problemu na poziomie obsługowym ma do „załatwienia” sprawy na poziomie potrzeb psychologicznych.

Rozpoznanie potrzeb obsługowych i psychologicznych w procesie komunikacji telefonicznej i zestawienie ich z naszymi propozycjami reakcji pozwala odbyć rozmowę z klientem w sposób bardziej satysfakcjonujący dla niego.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. UX – User Expirience – dlaczego obsługa klienta jest tak ważna

  • Marketing szeptany – na czym polega budowanie wizerunku (marki) przez dział obsługi Klienta
    • Lider opinii – ilu osobom przekaże pozytywną informację, ilu negatywną
    • W jaki sposób kreować przez rozmowę obsługą ambasadora naszej firmy
    • Definicja trudnej sytuacji obsługowej
    • Trudność na poziomie osobistym – jestem obrażany
    • Trudność na poziomie firmowym – niezadowolony Klient przekazuje tą informację innym osobom, dzwoni do kolejnych pracowników, przełożonych
  • Co ważniejsze pierwsze czy ostatnie wrażenie?

2. Dwa typy klientów w dzisiejszym świecie – stworzenie persony

  • Nowoczesny klient
    • Ceni czas bardziej niż relacje
    • Oczekuje wiarygodnych informacji
    • Komunikacja bezosobowa
    • Rozmawia merytorycznie a nie emocjonalnie
  • Tradycyjny Klient
    • Nawet jeżeli jest poinformowany to potrzebuje zapewnienia
    • Na trudne sytuacje reaguje emocjami
    • Ceni formę rozmowy tak samo bardzo jak jej treść

3. Obsługa nowoczesnego klienta

  • Nadanie struktury rozmowie
    • Czego muszę się dowiedzieć
    • Czego dowie się klient
    • Co się wydarzy
  • Zarządzanie oczekiwaniami Klienta
    • Frustracja jest funkcją oczekiwań
    • Technika szczepionki
    • Klaryfikacja – nazywanie oczekiwań jako dowód rozumienia potrzeb klienta
  • Przekonywanie
    • Język korzyści
    • Argumentacja dwustronna
    • Techniki uzasadniania

4. Obsługa tradycyjnego klienta

  • Potrzeba wyładowania emocji
    • Pozwól na upust emocji Klienta
    • Wykaż zrozumienie
    • Zaproponuj zrozumienie
    • Jeżeli nie zadziała, powtórz
  • Zrozumieć na czym zależy klientowi – model Von Thuna
    • Apel – czego się domaga
    • Informacja – potrzebuje wiedzy
    • Relacje – próbuje je zbudować (choćby na 5 minut)
    • Ujawnianie siebie – budowanie wizerunku
  • Relacyjna warstwa obsługi klienta

5. Struktura rozmowy z klientem

  • Powitanie
  • Poznanie motywu rozmowy telefonicznej
  • Poznanie ewentualnych  zastrzeżeń Klienta
  • Rozpoznanie oczekiwań Klienta
  • Zaproponowanie rozwiązania
  • Zebranie informacji zwrotnej – czy rozwiązanie jest satysfakcjonujące
  • Podsumowanie i zamkniecie rozmowy

6. Obrona własnej osoby w trudnych rozmowach obsługowych

  • Kto i kiedy może mnie oceniać?
  • Dlaczego klienci nas osądzają?
  • Które osądy mają podstawy merytoryczne?
  • Asertywność w telefonicznej obsłudze – niezbędny skrót
  • Wprowadzenie w asertywność?
  • Jak radzić sobie z agresywną reakcją?
  • Jak radzić sobie z manipulacją?
  • Jak odmawiać?
  • W jaki sposób zakończyć rozmowę, żeby nie urazić klienta?

1. Rola i znaczenie klientów

  • Klient w centrum uwagi
  • Podejmowanie świadomych działań, których jedynym celem jest budowanie zadowolenia klienta
  • Zasadnicze różnice między kontaktem, osobistym, telefonicznym a pisemnym z klientem
  • Klient jako Nasz sprzymierzeniec    
  • Marketing szeptany – na czym polega budowanie wizerunku przez dział obsługi Klienta
    • Lider opinii – ilu osobom przekaże pozytywną informację, ilu negatywną
    • W jaki sposób kreować przez rozmowę obsługą ambasadora naszej firmy
  • Definicja trudnej sytuacji obsługowej
    • Trudność na poziomie osobistym – jestem obrażany
    • Trudność na poziomie firmowym – niezadowolony Klient przekazuje tą informację innym osobom, dzwoni do kolejnych pracowników, przełożonych

2. Standardy profesjonalnej obsługi Klienta

  • Etapy rozmowy obsługowej z klientami
  • Budowanie zaufania rozmówcy w rozmowach
  • Stosowanie zwrotów grzecznościowych
  • Budowanie zaangażowania rozmówcy
  • Budujące reakcje na wypowiedzi klienta

3. Struktura rozmowy z klientem

  • Powitanie
  • Poznanie motywu rozmowy telefonicznej
  • Poznanie ewentualnych  zastrzeżeń Klienta
  • Rozpoznanie oczekiwań Klienta
  • Zaproponowanie rozwiązania
  • Zebranie informacji zwrotnej – czy rozwiązanie jest satysfakcjonujące
  • Podsumowanie i zamkniecie rozmowy

4. Zarządzanie oczekiwaniami klienta

  • Rodzaje oczekiwań Klienta
    • Oczekiwania obsługowe
    • Oczekiwania  produktowe / usługowe
    • Oczekiwania psychologiczne
  • Oczekiwania obsługowe
    • Pytania otwierające zamiast pytań otwartych
    • Pytania pogłębiające zamiast pytań zamkniętych
  • Oczekiwania produktowe
    • Pytania otwarte i zamknięte – model lejka pytań
  • Oczekiwania psychologiczne
    • Model hydrauliczny – ile pary trzeba upuścić z niezadowolenia klienta
    • Programowanie klienta – jak nie dopuścić do „nakręcanie się klienta”
    • Jak wykorzystać niektóre z oczekiwań psychologicznych, aby przejąć kontrolę nad przebiegiem rozmowy
    • Timing – od kiedy można przejść z oczekiwań psychologicznych do produktowych czy obsługowych

5. Informowanie, perswadowanie, przekonywanie Klienta

  • Budowanie zaufania poprzez
    • Technikę spokój-pewność
    • Parafrazę sytuacyjną
    • Mówienie o intencjach
    • Budowania kapitału zaufania (wg. Coveya)
  • Przechodzenie z treści na proces
  • Argumentacja
    • Kiedy używać argumentacji jednostronnej
    • Kiedy używać argumentacji dwustronnej

6. Obrona własnej osoby w trudnych rozmowach obsługowych

  • Maska zawodowa
    • Kto i kiedy może mnie oceniać?
    • Dlaczego klienci nas osądzają?
    • Które osądy mają podstawy merytoryczne?
  • Asertywność w telefonicznej obsłudze – niezbędny skrót
    • Wprowadzenie w asertywność
    • Jak radzić sobie z agresywną reakcją
    • Jak radzić sobie z manipulacją
    • Jak odmawiać
    • W jaki sposób zakończyć rozmowę, żeby nie urazić klienta

7. Postawa doradcy Klienta

  • Czym jest postawa i dlaczego jest tak ważna zwłaszcza w obsłudze?
  • Jaką postawę rekomendujemy w obsłudze (ekspert i doradca)
  • Co nam utrudnia zmianę postawy?
  • 10 nawyków wzmacniających postawę.

8. Matryca stylów społecznych Gregra Morgenthama

  • Inteligencja emocjonalna w telefonicznej obsłudze klienta
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny klienta przez telefon
    • Co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie komunikacyjnym i obsłudze telefonicznej

9. Praca w trudnych sytuacjach z Klientem

  • Trudny klient czy trudna sytuacja
  • Traktowanie krytyki profesjonalnie a nie personalnie
  • Zachowanie spokoju a nie okazywanie irytacji i złości
  • Praca nad budowaniem małych porozumień
  • Spychologia jako główny powód złości u klienta

1. Rola i znaczenie klientów

  • Klient w centrum uwagi
  • Podejmowanie świadomych działań, których jedynym celem jest budowanie zadowolenia klienta
  • Zasadnicze różnice między kontaktem, osobistym, telefonicznym a pisemnym z klientem
  • Klient jako Nasz sprzymierzeniec
  • Marketing szeptany – na czym polega budowanie wizerunku przez dział obsługi Klienta
    • Lider opinii – ilu osobom przekaże pozytywną informację, ilu negatywną
    • W jaki sposób kreować przez rozmowę obsługą ambasadora naszej firmy
  • Definicja trudnej sytuacji obsługowej
    • Trudność na poziomie osobistym – jestem obrażany
    • Trudność na poziomie firmowym – niezadowolony Klient przekazuje tą informację innym osobom, dzwoni do kolejnych pracowników, przełożonych

2. Standardy profesjonalnej obsługi Klienta

  • Etapy rozmowy obsługowej z klientami
  • Budowanie zaufania rozmówcy w rozmowach
  • Stosowanie zwrotów grzecznościowych
  • Budowanie zaangażowania rozmówcy
  • Budujące reakcje na wypowiedzi klienta

3. Struktura rozmowy z klientem

  • Powitanie
  • Poznanie motywu rozmowy telefonicznej
  • Poznanie ewentualnych zastrzeżeń Klienta
  • Rozpoznanie oczekiwań Klienta
  • Zaproponowanie rozwiązania
  • Zebranie informacji zwrotnej – czy rozwiązanie jest satysfakcjonujące
  • Podsumowanie i zamkniecie rozmowy

4. Zarządzanie oczekiwaniami klienta

  • Rodzaje oczekiwań Klienta
    • Oczekiwania obsługowe
    • Oczekiwania produktowe / usługowe
    • Oczekiwania psychologiczne
  • Oczekiwania obsługowe
    • Pytania otwierające zamiast pytań otwartych
    • Pytania pogłębiające zamiast pytań zamkniętych
  • Oczekiwania produktowe
    • Pytania otwarte i zamknięte – model lejka pytań
  • Oczekiwania psychologiczne
    • Model hydrauliczny – ile pary trzeba upuścić z niezadowolenia klienta
    • Programowanie klienta – jak nie dopuścić do „nakręcanie się klienta”
    • Jak wykorzystać niektóre z oczekiwań psychologicznych, aby przejąć kontrolę nad przebiegiem rozmowy
    • Timing – od kiedy można przejść z oczekiwań psychologicznych do produktowych czy obsługowych

5. Informowanie, perswadowanie, przekonywanie Klienta

  • Budowanie zaufania poprzez
    • Technikę spokój-pewność
    • Parafrazę sytuacyjną
    • Mówienie o intencjach
    • Budowania kapitału zaufania (wg. Coveya)
  • Przechodzenie z treści na proces
  • Argumentacja
    • Kiedy używać argumentacji jednostronnej
    • Kiedy używać argumentacji dwustronnej

6. Obrona własnej osoby w trudnych rozmowach obsługowych

  • Maska zawodowa
    • Kto i kiedy może mnie oceniać?
    • Dlaczego klienci nas osądzają?
    • Które osądy mają podstawy merytoryczne?
  • Asertywność w telefonicznej obsłudze – niezbędny skrót
    • Wprowadzenie w asertywność
    • Jak radzić sobie z agresywną reakcją
    • Jak radzić sobie z manipulacją
    • Jak odmawiać
    • W jaki sposób zakończyć rozmowę, żeby nie urazić klienta

7. Postawa doradcy Klienta

  • Czym jest postawa i dlaczego jest tak ważna zwłaszcza w obsłudze?
  • Jaką postawę rekomendujemy w obsłudze (ekspert i doradca)
  • Co nam utrudnia zmianę postawy?
  • 10 nawyków wzmacniających postawę.

8. Matryca stylów społecznych Gregra Morgenthama

  • Inteligencja emocjonalna w telefonicznej obsłudze klienta
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny klienta przez telefon
    • Co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie komunikacyjnym i obsłudze telefonicznej

9. Praca w trudnych sytuacjach z Klientem

  • Trudny klient czy trudna sytuacja
  • Traktowanie krytyki profesjonalnie a nie personalnie
  • Zachowanie spokoju a nie okazywanie irytacji i złości
  • Praca nad budowaniem małych porozumień
  • Spychologia jako główny powód złości u klienta

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • obsługa klienta telefoniczna
  • rozmowa z klientem
  • telefoniczna obsługa klienta
  • telefoniczna obsługa klienta szkolenie

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Poprawa wizerunku organizacji w oczach klienta
  • Zwiększanie lojalności klienta
  • Zmniejszenie prawdopodobieństwa utraty klientów w trudnych sytuacjach
  • Stworzenie standardów postępowania z klientami w najtrudniejszych sytuacjach obsługowych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wyższy komfort pracy pracowników obsługi klienta
  • Mniej trudnych rozmów obsługowych z klientami
  • Znajomość technik radzenia sobie z manipulacją i agresją ze strony klienta
  • Umiejętność kontrolowania przebiegu rozmowy
  • Umiejętność rozpoznawania jawnych i niejawnych oczekiwań klienta
  • Umiejętność zarządzania oczekiwaniami klienta
  • Umiejętność przekierowania rozmowy z poziomu emocjonalnego na racjonalny
  • Poznanie i przećwiczenie technik perswadowania i przekonywania klienta

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wyższa satysfakcja i zaangażowanie pracowników obsługi klienta
  • Więcej zadowolonych klientów z poziomu obsługi
  • Jasna polityka co robić z klientami, którzy zachowują się niedopuszczalnie
  • Skrócenie czasu rozmowy telefonicznej z klientem
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego

Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Sprzedaż narracyjna – w online sprzedaje się opowieściami

Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.