Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
W biznesie, nie dostajesz tego, na co zasługujesz, lecz to, co wynegocjujesz
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji? Szkolenie z negocjacji handlowych – zaawansowane nie tylko z nazwy!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)


Warsztaty Tomasza  Piotra Sidewicza oparte o autorską grę symulacyjną z elementami perswazji, erystyki oraz wywierania wpływu.

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i poznają skuteczne, chociaż kontrowersyjne metody zwyciężania w negocjacjach. Ponadto będą mieli okazję zaznajomić się w praktyce z metodami wywierania wpływu oraz perswazji.

Dobre szkolenie to poligon, gdzie wysiłek włożony w ćwiczenia przekłada się na przyrost umiejętności miękkich. Kiepskie szkolenie to takie, po którym uczestnik wychodzi utwierdzony przez swojego trenera, że to co robił do tej pory robił bardzo dobrze. Uczestnik  stracił czas, pracodawca stracił pieniądze i poniósł koszt alternatywny. Zaawansowane negocjacje to właśnie poligon. Emocje, dynamizm i piorunujące efekty w postaci umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Ideą szkolenia zaawansowane negocjacje handlowe jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do rozpoznawania i stosowania taktyk negocjacyjnych. Szkolenie z negocjacji ma charakter zadaniowy, a więc pozbawione jest charakteru strice wykładowego. Uczestnicy biorą udział w prawdziwej grze negocjacyjnej. Gra, która prowadzona jest przez trenera ma na celu sprawdzenie charakteru, pewności siebie, asertywności oraz podatności na wpływ innych. Dzięki temu uczestnicy  uzyskują odpowiedź dotyczącą dalszych obszarów rozwoju. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje i dynamizm podczas gry, w której stworzone są naturalne warunki do działań negocjacyjnych powodują , że uczestnicy zmuszeni są do opuszczenia swojej strefy komfortu, a to powoduje nabycie nowych, skutecznych  umiejętności negocjacyjnych. Jeżeli któryś z uczestników popełnił błąd, jest on mierzalny i przekłada się na stan posiadania. Stan posiadania zawsze generuje emocje, a te w przypadku powtarzania się, pozostają stosunkowo długi czas  i powodują strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie.

Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które: negocjują umowy handlowe, prowadzą sprzedaż, zarządzają firmami, grupami pracowników, prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne, podejmują lub przekazują trudne decyzje, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.

Metodologia:

  • Teoria- Ugruntowanie wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza case study- Omówienie 100% naturalnych negocjacji zarejestrowanych na materiale video
  • Praktyka- Udział w prawdziwej, emocjonującej grze negocjacyjnej, która rozgrywana jest między trenerem, a uczestnikami

Dlaczego warto zainwestować w ten trening, czyli o przewadze nad innymi szkoleniami

  • Uczestnicy biorą udział w prawdziwych sytuacjach. Nie wchodzą w aktorskie role, nie odtwarzają scenek. Każdy uczestnik  realizuje swój scenariusz wedle swoich umiejętności
  • Gra nie jest symulacją. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje generowane przez uczestnika po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu
  • Ćwiczenia składają się z tur, które pozwalają uczestnikom sprawdzić się zarówno w taktykach jak również dłuższych strategiach związanych z negocjacjami, wywieraniem wpływu, które mają zaprowadzić ich do określonego celu
  • Ciągłość ćwiczeń pozwala uczestnikom uzyskiwać korzyści w przyszłości, bez konieczności myślenia wyłącznie w kategoriach doraźnych, co ma miejsce w trakcie standardowych scenek
  • Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje
  • Ze względu na wieloturowy aspekt ćwiczeń oraz tzw. iterowany dylemat więźnia ( teoria gier matematycznych), uczestnicy na własnej  skórze  mogą doświadczyć konsekwencji swoich decyzji.
  • Przyswajanie wiedzy odbywa się  o tzw” pamięć emocjonalną” , która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Uczestnik treningu uczy się na własnych błędach, które popełnia w trakcie ćwiczeń.
  • Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności , zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy- samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie, nie praktycznie.
  • Każdy uczestnik , który zaangażował się w grę i starał się na 100 % swoich możliwości wychodzi z gry bogatszy o doświadczenie praktyczne przekładające się na opanowaną przynajmniej jedną technikę, z obiektywną informacją zwrotną na swój temat, a nie daną mu ex katedra przez trenera
  • Trener w grze jest także w interakcji z graczami. Daje to możliwość sprawdzenia swoich umiejętności względem trenera


Warsztaty Tomasza Piotra Sidewicza oparte o autorską grę symulacyjną z elementami perswazji, erystyki oraz wywierania wpływu.

 

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i poznają skuteczne, chociaż kontrowersyjne metody zwyciężania w negocjacjach. Ponadto będą mieli okazję zaznajomić się w praktyce z metodami wywierania wpływu oraz perswazji.

Dobre szkolenie to poligon, gdzie wysiłek włożony w ćwiczenia przekłada się na przyrost umiejętności miękkich. Kiepskie szkolenie to takie, po którym uczestnik wychodzi utwierdzony przez swojego trenera, że to co robił do tej pory robił bardzo dobrze. Uczestnik stracił czas, pracodawca stracił pieniądze i poniósł koszt alternatywny. Zaawansowane negocjacje to właśnie poligon. Emocje, dynamizm i piorunujące efekty w postaci umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Ideą szkolenia zaawansowane negocjacje handlowe jest maksymalne i wielopłaszczyznowe przygotowanie uczestników do rozpoznawania i stosowania taktyk negocjacyjnych. Szkolenie z negocjacji ma charakter zadaniowy, a więc pozbawione jest charakteru strice wykładowego. Uczestnicy biorą udział w prawdziwej grze negocjacyjnej. Gra, która prowadzona jest przez trenera ma na celu sprawdzenie charakteru, pewności siebie, asertywności oraz podatności na wpływ innych. Dzięki temu uczestnicy uzyskują odpowiedź dotyczącą dalszych obszarów rozwoju. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje i dynamizm podczas gry, w której stworzone są naturalne warunki do działań negocjacyjnych powodują , że uczestnicy zmuszeni są do opuszczenia swojej strefy komfortu, a to powoduje nabycie nowych, skutecznych umiejętności negocjacyjnych. Jeżeli któryś z uczestników popełnił błąd, jest on mierzalny i przekłada się na stan posiadania. Stan posiadania zawsze generuje emocje, a te w przypadku powtarzania się, pozostają stosunkowo długi czas i powodują strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie.

Grupa docelowa
Szkolenie jest skierowane do osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które: negocjują umowy handlowe, prowadzą sprzedaż, zarządzają firmami, grupami pracowników, prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne, podejmują lub przekazują trudne decyzje, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.

Metodologia:

  • Teoria- Ugruntowanie wiedzy i zrozumienie interdyscyplinarności negocjacji
  • Analiza case study- Omówienie 100% naturalnych negocjacji zarejestrowanych na materiale video
  • Praktyka- Udział w prawdziwej, emocjonującej grze negocjacyjnej, która rozgrywana jest między trenerem, a uczestnikami

Dlaczego warto zainwestować w ten trening, czyli o przewadze nad innymi szkoleniami

  • Uczestnicy biorą udział w prawdziwych sytuacjach. Nie wchodzą w aktorskie role, nie odtwarzają scenek. Każdy uczestnik realizuje swój scenariusz wedle swoich umiejętności
  • Gra nie jest symulacją. Wszystko w grze dzieje się naprawdę. Emocje generowane przez uczestnika po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu
  • Ćwiczenia składają się z tur, które pozwalają uczestnikom sprawdzić się zarówno w taktykach jak również dłuższych strategiach związanych z negocjacjami, wywieraniem wpływu, które mają zaprowadzić ich do określonego celu
  • Ciągłość ćwiczeń pozwala uczestnikom uzyskiwać korzyści w przyszłości, bez konieczności myślenia wyłącznie w kategoriach doraźnych, co ma miejsce w trakcie standardowych scenek
  • Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje
  • Ze względu na wieloturowy aspekt ćwiczeń oraz tzw. iterowany dylemat więźnia ( teoria gier matematycznych), uczestnicy na własnej skórze mogą doświadczyć konsekwencji swoich decyzji.
  • Przyswajanie wiedzy odbywa się o tzw” pamięć emocjonalną” , która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Uczestnik treningu uczy się na własnych błędach, które popełnia w trakcie ćwiczeń.
  • Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności , zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy- samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie, nie praktycznie.
  • Każdy uczestnik , który zaangażował się w grę i starał się na 100 % swoich możliwości wychodzi z gry bogatszy o doświadczenie praktyczne przekładające się na opanowaną przynajmniej jedną technikę, z obiektywną informacją zwrotną na swój temat, a nie daną mu ex katedra przez trenera
  • Trener w grze jest także w interakcji z graczami. Daje to możliwość sprawdzenia swoich umiejętności względem trenera

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

I. NEGOCJACJE (WPROWADZENIE)

1. Skuteczny negocjator.

  •  Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora
  •  Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz samooceną?
  •  Koncepcja siebie, czyli zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji

2. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

3. Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać?

4. Obalamy mity negocjacji

  • Dlaczego „doskonałe cechy” „super produktu” nie zawsze są „korzyściami” dla kupca, który szuka swoich korzyści gdzieś indziej
  •  Mit WIN – WIN. Udział w prostym,  100% naturalnym ćwiczeniu i analiza video pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN
  • Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba

5. Dylemat negocjatora

  • Różne style negocjacji ( zasadniczy, miękki, twardy) w ujęciu praktycznym

II. PERSWAZJA – WYWIERANIE WPŁYWU –ERYSTYKA- NEGOCJACJE

1. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji – analiza video case.

  • Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  •  Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione, aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach

2. Koncepcja zwycięskiej przewagi.

  • Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera
  • Czy bez zaufania można negocjować?
  •  ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case
  •  BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case
  •  Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach

3. Scenariusze negocjacyjne.

  • Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę?  – analiza video case
  • Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?
  •  Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę
  • Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?
  •  Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

III. NEGOCJACJE ZAAWANSOWANE

1. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

  •  Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”
  •  Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach jak w miłości- przegrywa ten, komu bardziej zależy
  •  Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści

2.Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach, czyli katalog manipulacji.

  • Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!
  •  Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?
  •   Kardynalne błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania
  •  Przewidywanie zachowań partnera na podstawie jego odruchów ciała i mikro-ekspresji -analiza video case
  •  Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu
  •  Psychomanipulacja- jak z niej korzystać i czy można jej unikać w trakcie negocjacji
  •  Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case
  •  Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry
  •  Zamykanie negocjacji

IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Podliczenie punktów.

2. Sesja-pytania i odpowiedzi. Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników.

3. Zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

 

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego treningu.

I. NEGOCJACJE (WPROWADZENIE)

1. Skuteczny negocjator.

  • Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora
  • Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz samooceną?
  • Koncepcja siebie, czyli zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji

2. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

3. Czy w świecie biznesu łatwiej jest kupować, czy sprzedawać?

4. Obalamy mity negocjacji

  • Dlaczego „doskonałe cechy” „super produktu” nie zawsze są „korzyściami” dla kupca, który szuka swoich korzyści gdzieś indziej
  • Mit WIN – WIN. Udział w prostym, 100% naturalnym ćwiczeniu i analiza video pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN
  • Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba

5. Dylemat negocjatora

  • Różne style negocjacji ( zasadniczy, miękki, twardy) w ujęciu praktycznym

II. PERSWAZJA – WYWIERANIE WPŁYWU –ERYSTYKA- NEGOCJACJE

1. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji – analiza video case.

  • Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!
  • Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione, aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach

2. Koncepcja zwycięskiej przewagi.

  • Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera
  • Czy bez zaufania można negocjować?
  • ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case
  • BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case
  • Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach

3. Scenariusze negocjacyjne.

  • Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę? – analiza video case
  • Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?
  • Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę
  • Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?
  • Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

III. NEGOCJACJE ZAAWANSOWANE

1. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

  • Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”
  • Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach jak w miłości- przegrywa ten, komu bardziej zależy
  • Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści

2.Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach, czyli katalog manipulacji.

  • Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!
  • Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?
  • Kardynalne błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania
  • Przewidywanie zachowań partnera na podstawie jego odruchów ciała i mikro-ekspresji -analiza video case
  • Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu
  • Psychomanipulacja- jak z niej korzystać i czy można jej unikać w trakcie negocjacji
  • Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case
  • Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry
  • Zamykanie negocjacji

IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Podliczenie punktów.

2. Sesja-pytania i odpowiedzi. Analiza strategii stosowanych przez uczestników w ćwiczeniach na bazie osiągniętych wyników.

3. Zakończenie szkolenia i wręczenie nagrody.

 

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego treningu.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badanie AMA (American Marketing Association) z 2014 roku wykazało, że jedynie 10% z najpopularniejszych technik negocjacji należy do tych najskuteczniejszych.

Szkolenie związane z:
  • Negocjacje szkolenie
  • Techniki negocjacji
  • Style negocjacji
  • Rodzaje negocjacji
  • Negocjacje w biznesie
  • Strategie negocjacji
  • Etapy negocjacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Patrycja Michałowska

Patrycja Michałowska

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun

Justyna Mejłun
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Wersja online: Trening negocjacji online

Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient w okresie wzmożonego stresu społecznego

Pandemia to czas wyzwań dla osób obsługujących klienta. Wszyscy wokół nas odczuwają wyższy poziom stresu, lęku – nie bardzo jest kogo o to obwinić. Inaczej w tej sytuacji będzie zachowywał się tzw. nowoczesny klient a inaczej tradycyjny. Z każdym z nich inne techniki obsługowe i komunikacyjne będą skuteczne.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Sprzedaż narracyjna – w online sprzedaje się opowieściami

Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.