Prawidłowe zawieranie umów energetycznych oraz umów pakietowych

Szkolenia - energetyka, inwestycje onlineotwartezamkniete

Prawa i obowiązki w relacji konsument – przedsiębiorstwo energetyczne, gazowe. Prawo energetyczne i cywilne w kontekście zawierania umów dystrybucji, umów pakietowych. Zapraszamy na szkolenie Prawidłowe zawieranie umów energetycznych oraz umów pakietowych.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych – podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.

Warsztat poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Szkolenie umowy pakietowe – dlaczego warto wziąć udział:

Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.

W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • radców prawnych
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży
  • energetyków

Prawidłowe zawieranie umowy jest podstawowym narzędziem kształtowania relacji biznesowych.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych – podczas warsztatów zaprezentowane zostaną uczestnikom prawa i obowiązki jakie nakładają na przedsiębiorstwa energetyczne i gazowe oraz na konsumentów najnowsze regulacje prawa energetycznego i cywilnego w zakresie zawierania umów.

Warsztat poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Szkolenie umowy pakietowe – dlaczego warto wziąć udział:

Celem szkolenia jest uzyskanie wiedzy dotyczącej prawidłowego konstruowania umów dystrybucji – sprzedaży oraz umów pakietowych w kontekście najnowszych regulacji prawa energetycznego i cywilnego. Uczestnictwo w szkoleniu będzie okazją nie tylko do uzyskania informacji o planowanych rozwiązaniach prawnych, ale również umożliwi wymianę poglądów na ich temat.

W ramach szkolenia uczestnikom zostaną zaprezentowane najlepsze doświadczenia z zakresu negocjacji i zawierania umów, podstawowych zobowiązań oraz warunków jak i konsekwencji wcześniejszego rozwiązania umowy, a także doświadczenia z zakresu rozstrzygania sporów. Warsztaty bogato ilustrowane licznymi przykładami z praktyki oraz Orzecznictwa Sądów.

Szkolenie zawieranie umów energetycznych do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • radców prawnych
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży
  • energetyków

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Zakres szkolenia:

1.Wiadomości wprowadzające

2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • przedsiębiorstwo energetyczne w relacjach z odbiorcą oraz partnerem biznesowym
  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa energetycznego związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):

  • z przedsiębiorcami
  • z klientem indywidualnym (konsumentem)
  • z instytucjami państwowymi, samorządowymi, szpitalami, szkołami, wspólnotami mieszkaniowymi

4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest

  • przedsiębiorca
  • odbiorca w gospodarstwie domowym ( umowy kompleksowe, ich rozliczanie jedną fakturą), jego pozycja po uwolnieniu rynku dla taryf w gospodarstwie domowym

5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego i odbiorcy przemysłowego,
  • zbioru praw konsumenta energii
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji

  • rozróżnienie pomiędzy rozwiązaniem umowy, jej wygaśnięciem oraz odstąpieniem od umowy
  • wzajemny stosunek pomiędzy regulacjami prawa energetycznego, a prawa cywilnego w zakresie umów

7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy energii powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta energii

10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu

  • wprowadzenie do zakresu kontroli pojęcia legalności pobierania energii
  • nowelizacja przepisów obejmująca procedurę przeprowadzenia kontroli
  • ustawowa regulacja przypadku nieobecności kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej

11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia

13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez przedsiębiorstwo w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę energii
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotycząca dostarczania energii a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw energii

16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • krąg podmiotów związanych regulacjami instrukcji
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Agenda szkolenia:

7-8 kwietnia 2014, Warszawa

7 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe i lunch dla uczestników
  • 17.30. Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

8 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe
  • 13.00. Zakończenie drugiego dnia szkolenia, rozdanie certyfikatów, lunch dla uczestników

Zakres szkolenia:

1.Wiadomości wprowadzające

2. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) oraz pakietowych przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • przedsiębiorstwo energetyczne w relacjach z odbiorcą oraz partnerem biznesowym
  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa energetycznego związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

3. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć, posługiwanie się właściwymi rejestrami):

  • z przedsiębiorcami
  • z klientem indywidualnym (konsumentem)
  • z instytucjami państwowymi, samorządowymi, szpitalami, szkołami, wspólnotami mieszkaniowymi

4.Wybrane regulacje prawa energetycznego dotyczące umów dystrybucyjnych, kompleksowych (sprzedaży) których stroną jest

  • przedsiębiorca
  • odbiorca w gospodarstwie domowym ( umowy kompleksowe, ich rozliczanie jedną fakturą), jego pozycja po uwolnieniu rynku dla taryf w gospodarstwie domowym

5. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego i odbiorcy przemysłowego,
  • zbioru praw konsumenta energii
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

6. Problematyka związana z ustaniem skutków prawnych umów zawartych zarówno przez przedsiębiorstwo obrotu jak i dystrybucji

  • rozróżnienie pomiędzy rozwiązaniem umowy, jej wygaśnięciem oraz odstąpieniem od umowy
  • wzajemny stosunek pomiędzy regulacjami prawa energetycznego, a prawa cywilnego w zakresie umów

7. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

8. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

9. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca energii paliw gazowych w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy energii powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta energii

10. Istotne zmiany dotyczące procesu przeprowadzania kontroli z punktu widzenia ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa dystrybucji i obrotu

  • wprowadzenie do zakresu kontroli pojęcia legalności pobierania energii
  • nowelizacja przepisów obejmująca procedurę przeprowadzenia kontroli
  • ustawowa regulacja przypadku nieobecności kontrolowanego lub osoby przez niego upoważnionej

11. Odniesienie nielegalnego poboru energii do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

12.Odbiorca wrażliwy i jego szczególne uprawnienia

13. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez przedsiębiorstwo w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

14. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa energetycznego wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę energii
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotycząca dostarczania energii a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

15. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw energii

16. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa energetycznego w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

17. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • krąg podmiotów związanych regulacjami instrukcji
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora Dariusza Rystała; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Agenda szkolenia:

7-8 kwietnia 2014, Warszawa

7 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe i lunch dla uczestników
  • 17.30. Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

8 kwietnia

  • 8.30. Rejestracja i poranna kawa
  • 9.00. Rozpoczęcie szkolenia
  • W trakcie dnia przerwy kawowe
  • 13.00. Zakończenie drugiego dnia szkolenia, rozdanie certyfikatów, lunch dla uczestników

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 22 250 11 54fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 22 250 11 54fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 22 250 11 54fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - energetyka, inwestycje

Szkolenie organizacja ruchu - zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu, ewidencja, sprzeciwy, kolizje przy wprowadzaniu organizacji ruchu, komisyjne wprowadzenie, tworzenie protokołów, niezgodności, korekty. Odpowiedzialność przy wprowadzaniu organizacji ruchu, wypadki drogowe, umieszczanie znaków, sygnałów drogowych, Regulacje kodeksu wykroczeń i karnego, postępowanie sądowe.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu dotyczącym najnowszych zmian prawa egzekucyjnego obowiązującego od 1 stycznia 2019r. oraz regulacji prawa energetycznego.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Szkolenia kontrakty handlowe - serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu, które poprowadzi uznany sędzia sądu apelacyjnego w Szczecinie znany z aktywnego prowadzenia wykładów, ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.