Proces reklamacyjny i dochodzenie odszkodowań

Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja onlineotwartezamkniete
Reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym
Głównym tematem szkolenia reklamacje dla transportu będzie reklamacja szkód w międzynarodowym prawie przewozowym. Szkolenie z transportu drogowego poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie dochodzenia roszczeń i reklamacji z tytułu transportu i spedycji. Zapraszamy na szkolenie!

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Cel szkolenia reklamacje:

Dostarczyć wiedzę oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu drogowego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy przewozu, pokazać jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:    

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

SZKOLENIE ONLINE:

  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Cel szkolenia reklamacje:
Dostarczyć wiedzę oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu drogowego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy przewozu, pokazać jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie.

Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzę oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu drogowego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy przewozu, pokazać jak to robić prawidłowo i bezpiecznie a w przypadku szkody jak należy się zachować aby proces reklamacyjny przebiegł prawidłowo i sprawnie a przede wszystkim skutecznie. Szkolenie z transportu drogowego sprawi, że nauczymy się też jak odpierać nieuzasadnione roszczenia.

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem drogowym
 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

1. Przepisy regulujące odpowiedzialność przewoźnika drogowego za ubytek, uszkodzenie, utratę towaru oraz za opóźnienie w dostawie

  • Ustawa Prawo przewozowe, zakres stosowania
  • Konwencja o umowie międzynarodowego drogowego przewozu towarów (CMR), zakres stosowania.
  • rola spedytora w przewozach drogowych i jego odpowiedzialność
  • problem fałszywych przewoźników
  • prawa i obowiązki przewoźnika drogowego
  • prawa i obowiązki nadawcy i odbiorcy
  • problem odpowiedzialności za prawidłowy załadunek i rozmieszczenie towaru, kto mocuje towar na pojeździe, czy kierowca ma „pomagać” przy załadunku lub rozładunku?
  • bardzo ważna (a niedoceniana) rola listu przewozowego i wysokie kary z ich nieprawidłowe lub niedostateczne wypełnienie.

2. Zakres odpowiedzialności przewoźnika drogowego i przesłanki zwalniające od odpowiedzialności

  • ubytek, uszkodzenie, utrata towaru
  • opóźnienie w dostawie
  • przesłanki zwalniające podstawowe i „uprzywilejowane”
  • ograniczenie wysokości odszkodowania

3. Ubezpieczenia w transporcie drogowym towarów

  • OCPD czyli ubezpieczenie przewoźnika, co daje a czego nie daje, ograniczenia i wyłączenia w ubezpieczeniach
  • ubezpieczenie CARGO czyli ładunku, rodzaje ubezpieczeń, ograniczenia i wyłączenia z ubezpieczenia,
  • czy wysokie ubezpieczanie OCPD (przewoźnika) może zastąpić CARGO i dlaczego zdecydowanie nie

4. Terminy i składanie zastrzeżeń i reklamacji

  • czym się różni zastrzeżenie od reklamacji
  • forma pisemna i co to znaczy
  • zawieszenie biegu przedawnienia a jego przerwanie
  • znaczące różnice w terminach i formie w reklamacjach krajowych i międzynarodowych
  • protokół o stanie przesyłki
  • obowiązek wykazania szkody i jej wysokości
  • jak to robić prawidłowo i skutecznie

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • proces reklamacyjny
  • odszkowowania
  • prawo przewozowe
  • szkolenia reklamacje
  • międzynarodowe prawo przewozowe
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

OPINIE O SZKOLENIACH

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert

Justyna Baryła-Rychert
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - logistyka, transport, spedycja

Szkolenie dla spedytorów i logistyków porządkujące wiedzę na temat prawnych aspektów ich pracy. Omówione zostanie polskie prawo przewozowe i zawarte w nim tematy takie jak ubezpiecznie cargo w transporcie międzynarodowym czy ubezpieczenie ładunku w transporcie krajowym. Zapraszamy na szkolenie CMR i prawo przewozowe.
Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Szkolenie pozwala wyjaśnić specyficzne pojęcia występujące wyłącznie w transporcie morskim (między innymi: rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy temat obiegu dokumentów oraz rolę konosamentu (Bill of lading). Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów, konosament.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Excel w praktyce - poziom średniozaawansowany – najczęściej wykorzystywane funkcje
Nasze szkolenie Excel średniozaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Poziom szkolenia ms excel dopasowujemy do grupy oraz tego w jaki sposób wykorzystują arkusz w swojej pracy.
Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.