Zawieranie i realizowanie umów w energetyce

Szkolenia - energetyka, inwestycje onlineotwartezamkniete
Szkolenie poprowadzi uznany ekspert, praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie
Szkolenie zawieranie umów – wybrane i najnowsze regulacje. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych. Zapraszamy na szkolenie realizowanie i zawieranie umów w energetyce.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie zawieranie umów i realizowanie umów w energetyce – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Do udziału w warsztatach z negocjacji zakupowych zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • pracowników biur obsługi klienta
  • radców prawnych
  • pracowników dep. Ds. regulacji
  • pracowników działów umów i rozliczeń
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży i marketingu
  • energetyków, pracowników działów technicznych

Szkolenie zawieranie umów i realizowanie umów w energetyce – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu które poprowadzi uznany ekspert – praktyk Sędzia Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, znany i ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Do udziału w warsztatach z negocjacji zakupowych zapraszamy:

  • zarządy przedsiębiorstw
  • pracowników biur obsługi klienta
  • radców prawnych
  • pracowników dep. Ds. regulacji
  • pracowników działów umów i rozliczeń
  • kontrolerów wewnętrznych
  • zarządzających ryzykiem
  • osoby zawierające umowy
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. umów, kontraktów
  • pracowników działów sprzedaży i marketingu
  • energetyków, pracowników działów technicznych

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1.Wiadomości wprowadzające

2. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego,
  • dodatku energetycznego,
  • zbioru praw konsumenta
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

3. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

4. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

5. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta

6. Analiza poszczególnych zapisów Zbioru Praw Konsumenta

  • obowiązki sprzedawcy w zakresie udzielania Informacji konsumentowi na temat funkcjonowania rynku energetycznego oraz sprzedaży i dostarczania energii, paliw gazowych
  • prawa przysługujące konsumentom – informacje ogólne oraz szczegółowe z zakresu prawa energetycznego i cywilnego,
  • nieprawidłowości w rozliczeniach , zasady postępowania reklamacyjnego
  • rozwiązywanie umów, warunki i sposoby
  • odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa energetycznego
  • kwestia zmiany sprzedawcy energii, paliw gazowych
  • rozliczenia, zasady korygowania wystawionych faktur, układy pomiarowo-rozliczeniowe, poprawność ich wskazań
  • reklamacje rozpatrywane przez przedsiębiorstwo energetyczne
  • podmioty rozstrzygające spory stron umowy
  • nieuczciwe praktyki rynkowe i wzorce klauzul niedozwolonych

7. Obowiązki przedsiębiorstwa obrotu w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta umowy zawierane w lokalu przedsiębiorstwa

  • zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa;
  • zasady i tryb wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

8. Odniesienie nielegalnego poboru energii i paliw gazowych do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa obrotu

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

9. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii, paliw gazowych ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez sprzedawcę w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa obrotu za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

10. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa obrotu wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii, paliw gazowych

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotyczącego dostarczania energii, paliw gazowych przez sprzedawcę a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii, paliw gazowych i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

11. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw

12. Wstrzymanie dostaw paliw gazowych, energii a rozwiązanie umowy kompleksowej ( umowy sprzedaży) w świetle:

  • znowelizowanego prawa energetycznego i cywilnego ( wzajemne zależności między nimi)
  • Ogólnych Warunków Umów

13. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa obrotu w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

14. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • prawny charakter instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej i jej wpływ na realizację umów przez przedsiębiorstwo obrotu
  • podstawy i zakres obowiązywania instrukcji w stosunku do przedsiębiorstwa obrotu i odbiorcy
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

15. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów kompleksowych (sprzedaży) przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

16. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów z konsumentem ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć

17. Aspekty wiedzy z zakresu tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, lokalu i obiektu w praktyce zawierania umów kompleksowych

18. Szybkie i właściwe prowadzenie procesu aktualizacji już zawartych umów:

  • kontynuowanie umów z następcę prawnym, tzw. „ przepisywanie umów” na inny podmiot (ten sam obiekt- inny właściciel) – wymagane dokumenty, zadłużenie poprzednika w kontekście zmiany właściciela, rozwiązywanie umowy
  • problematyka umów zawartych w sposób dorozumiany( okoliczności faktyczne)

19. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych

 

1.Wiadomości wprowadzające

2. Przedstawienie wybranych, najnowszych regulacji ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo energetyczne, wprowadzenie przez nią pojęcia:

  • odbiorcy wrażliwego,
  • dodatku energetycznego,
  • zbioru praw konsumenta
  • stałego polubownego sądu konsumenckiego

3. Nowe regulacje wypowiedzenia umowy przez odbiorcę końcowego

  • wypowiedzenie umowy zawartej na czas oznaczony i nieoznaczony
  • obowiązki nałożone na odbiorcę wypowiadającego umowę
  • przedstawienie rzeczywistej efektywności obowiązku odbiorcy pokrycia należności za pobraną energię

4. Nowelizacja przepisów prawa energetycznego w zakresie zmiany sprzedawcy

  • obowiązki w tym zakresie nałożone na sprzedawcę (nowego i dotychczasowego) oraz operatora systemu dystrybucyjnego
  • praktyczne problemy pojawiające się pomiędzy przedsiębiorstwem obrotu i dystrybucji przy realizacji procesu zmiany sprzedawcy

5. Regulacje dotyczące umowy sprzedaży oraz umowy kompleksowej, których stroną jest odbiorca w gospodarstwie domowym

  • rozumienie ustawowego obowiązku sprzedawcy powiadamiana odbiorców o zmianach umowy w sposób przejrzysty i zrozumiały
  • nakaz nałożony na sprzedawcę informowania odbiorcy w gospodarstwie domowym o jego prawach, w tym sposobie wnoszenia skarg i rozstrzygania sporów.
  • dostarczanie odbiorcy kopii zbioru praw konsumenta

6. Analiza poszczególnych zapisów Zbioru Praw Konsumenta

  • obowiązki sprzedawcy w zakresie udzielania Informacji konsumentowi na temat funkcjonowania rynku energetycznego oraz sprzedaży i dostarczania energii, paliw gazowych
  • prawa przysługujące konsumentom – informacje ogólne oraz szczegółowe z zakresu prawa energetycznego i cywilnego,
  • nieprawidłowości w rozliczeniach , zasady postępowania reklamacyjnego
  • rozwiązywanie umów, warunki i sposoby
  • odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa energetycznego
  • kwestia zmiany sprzedawcy energii, paliw gazowych
  • rozliczenia, zasady korygowania wystawionych faktur, układy pomiarowo-rozliczeniowe, poprawność ich wskazań
  • reklamacje rozpatrywane przez przedsiębiorstwo energetyczne
  • podmioty rozstrzygające spory stron umowy
  • nieuczciwe praktyki rynkowe i wzorce klauzul niedozwolonych

7. Obowiązki przedsiębiorstwa obrotu w świetle ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta umowy zawierane w lokalu przedsiębiorstwa

  • zasady i tryb zawierania z konsumentem umowy na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa;
  • zasady i tryb wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa

8. Odniesienie nielegalnego poboru energii i paliw gazowych do praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa obrotu

  • analiza praktycznych przypadków, będących na pograniczu kontynuacji umowy a nielegalnego poboru

9. Nowelizacja zasad dotyczących wstrzymywania dostarczania energii, paliw gazowych – odpowiedzialność cywilnoprawna przedsiębiorstwa obrotu, a odpowiedzialność przedsiębiorstwa dystrybucji

  • obligatoryjne i fakultatywne wstrzymywanie dokonywane przez przedsiębiorstwo dystrybucji
  • żądanie sprzedawcy wstrzymania dostarczania energii, paliw gazowych ( prawidłowe sformułowanie wniosku przez obrót)
  • zmiany procedury postepowania przez sprzedawcę w przypadku braku płatności przez odbiorcę zaległych i bieżących należności
  • problematyka odpowiedzialności przedsiębiorstwa obrotu za doprowadzenie do nieuzasadnionego wstrzymania dostaw w płaszczyźnie cywilnej przed sądem oraz administracyjnej przed Prezesem URE i SOKiK

10. Konsekwencje dla ekonomicznej stabilności przedsiębiorstwa obrotu wprowadzenia nowatorskiej, ustawowej regulacji postępowania reklamacyjnego związanego ze wstrzymaniem dostarczania energii, paliw gazowych

  • możliwość wykorzystywania przez odbiorcę ciągu postepowań reklamacyjnych w celu uniknięcia płatności za dostawę
  • wzajemny stosunek i moc obowiązująca regulacji znowelizowanej ustawy i rozporządzeń wykonawczych w zakresie postępowania reklamacyjnego
  • reklamacja odbiorcy dotyczącego dostarczania energii, paliw gazowych przez sprzedawcę a możliwość wstrzymania dostaw
  • adresat reklamacji odbiorcy
  • termin rozpatrzenia reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne oraz konsekwencje jego niedochowania
  • złożenie przez odbiorcę reklamacji na wstrzymanie dostarczania energii, paliw gazowych i jej konsekwencje dla przedsiębiorstwa energetycznego

11. Dwutorowość w płaszczyźnie przedmiotowej możliwości kwestionowania przez odbiorcę nieuwzględnienia jego reklamacji przez przedsiębiorstwo energetyczne

  • przesłanki dopuszczalności wystąpienia przez odbiorcę do stałego polubownego sądu konsumenckiego oraz jego wpływ na możliwość wstrzymania dostaw
  • wystąpienie przez odbiorcę do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o rozpatrzenie sporu w zakresie zasadności wstrzymania dostaw

12. Wstrzymanie dostaw paliw gazowych, energii a rozwiązanie umowy kompleksowej ( umowy sprzedaży) w świetle:

  • znowelizowanego prawa energetycznego i cywilnego ( wzajemne zależności między nimi)
  • Ogólnych Warunków Umów

13. Techniki obrony ekonomicznych interesów przedsiębiorstwa obrotu w przypadku wystąpienia przez odbiorcę z wnioskiem o rozpatrzenia sporu przez sąd polubowny albo przez Prezesa URE

  • możliwości przeciwdziałania przez przedsiębiorstwo celowemu przewlekaniu przez odbiorcę toku postępowania reklamacyjnego

14. Nowelizacja ustawy a charakter prawny instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej (IRiESD)

  • prawny charakter instrukcji ruchu i eksploatacji sieci dystrybucyjnej i jej wpływ na realizację umów przez przedsiębiorstwo obrotu
  • podstawy i zakres obowiązywania instrukcji w stosunku do przedsiębiorstwa obrotu i odbiorcy
  • zmiana zapisów instrukcji i jej skuteczność w stosunku do stron umowy dystrybucyjnej i kompleksowej

15. Elementy wiedzy cywilistycznej niezbędne do prawidłowego zawierania umów kompleksowych (sprzedaży) przez przedsiębiorstwa energetyczne, w tym:

  • miejsce zamieszkania, pobytu (problematyka zmiany przepisów w zakresie obowiązku meldunkowego)
  • rozróżnienie pomiędzy reprezentacją odbiorcy a jego przedstawicielem
  • konsekwencje posługiwania się nieostrym pojęciem „ brak płatności w terminie” ( zaleganie z zapłatą) w odniesieniu do pojęcia zwłoki i opóźnienia w uiszczeniu należności
  • sposoby zaliczenia częściowej wpłaty odbiorcy z tytułu zadłużenia, konsekwencje prawno- ekonomiczne dla przedsiębiorstwa związane z błędnym rozliczeniem należności
  • zagrożenia dla przedsiębiorstwa związane z niedozwolonymi postanowieniami umownymi

16. Prawidłowy przebieg etapu zawierania umów z konsumentem ( określenie właściwego, aktualnego sposobu reprezentacji odbiorcy, podanie w jaki sposób należy to uczynić, jakich dokumentów żądać od odbiorcy, a które dokumenty można i należy samodzielnie otrzymać i jak je znaleźć

17. Aspekty wiedzy z zakresu tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości, lokalu i obiektu w praktyce zawierania umów kompleksowych

18. Szybkie i właściwe prowadzenie procesu aktualizacji już zawartych umów:

  • kontynuowanie umów z następcę prawnym, tzw. „ przepisywanie umów” na inny podmiot (ten sam obiekt- inny właściciel) – wymagane dokumenty, zadłużenie poprzednika w kontekście zmiany właściciela, rozwiązywanie umowy
  • problematyka umów zawartych w sposób dorozumiany( okoliczności faktyczne)

19. Przegląd najnowszego orzecznictwa Prezesa URE, SOKiK, SN oraz sądów cywilnych

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 22 250 11 54fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 22 250 11 54fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Monika Tarczyńska-Nowak


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 22 250 11 54fax: 22 266 08 51
m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - energetyka, inwestycje

Szkolenie organizacja ruchu - zawiadamianie przy wprowadzaniu organizacji ruchu, ewidencja, sprzeciwy, kolizje przy wprowadzaniu organizacji ruchu, komisyjne wprowadzenie, tworzenie protokołów, niezgodności, korekty. Odpowiedzialność przy wprowadzaniu organizacji ruchu, wypadki drogowe, umieszczanie znaków, sygnałów drogowych, Regulacje kodeksu wykroczeń i karnego, postępowanie sądowe.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu dotyczącym najnowszych zmian prawa egzekucyjnego obowiązującego od 1 stycznia 2019r. oraz regulacji prawa energetycznego.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Szkolenia kontrakty handlowe - serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu, które poprowadzi uznany sędzia sądu apelacyjnego w Szczecinie znany z aktywnego prowadzenia wykładów, ceniony za wysoki poziom przekazywanej wiedzy, zaangażowanie i umiejętność skupienia uwagi słuchaczy na istotnych dla nich zagadnieniach.

Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.