IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Warsztat online 4 x 45min
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i wypracowywania nowych. Action Learning jest narzędziem, które pozwala praktykować Learnability. I praca online nie stoi tu na żadnej przeszkodzie!
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
Kluczowe kompetencje działów HR to dziś: orientacja biznesowa, pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów, efektywny rozwój kompetencji liderskich, a jednocześnie umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji wewnątrz organizacji. W praktyce mnogość wyzwań często przerasta realne możliwości działów personalnych.
Zamiast rozbudowanych strategii coraz bardziej liczą się szybkie zwycięstwa, a przede wszystkim walka z przyczynami a nie skutkami. Pomocna może być praca z wykorzystaniem Action Learning.
W procesie, z którym uczestnicy zapoznają się podczas maksymalnie praktycznego szkolenia „Strategiczna rola HR”, na równi stawia się rozwiązywanie problemów i uczenie się, bazując przede wszystkim na refleksji. W tym kontekście szkolenie z wykorzystaniem Action Learning to inwestycja, która pozwala działać skuteczniej oraz ograniczać ryzyka, a nie tylko być ciekawą formą dodatkowej edukacji.
Mówimy bowiem o bardzo elastycznym podejściu do wykorzystania potencjału różnorodności perspektyw i doświadczeń oraz realnych możliwościach wsparcia zespołów HR w: rozwiązywaniu pilnych oraz złożonych problemów, wykorzystywaniu różnorodności, praktycznym rozwoju kompetencji liderskich i przywództwa, czy też budowaniu otwartej komunikacji.
Celem nadrzędnym szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania Action Learning w procesie budowania płaszczyzny do efektywnej współpracy z biznesem i odpowiedzi na jego potrzeby. Podczas spotkania będziemy pracować na realnych wyzwaniach uczestników zamiast na case studies, które sprawdziły się w realiach odmiennych od naszej rzeczywistości i naszej firmy.
PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Nowa rola HR
- Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
- Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
- Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
- Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
- Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
- Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.
3. Lidership w organizacji
- Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
- Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
- Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
- Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
- Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
- Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?
5. HR menedżer jako coach i trener
- Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
- Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
- Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Nowa rola HR
- Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
- Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
- Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
- Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
- Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
- Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.
3. Lidership w organizacji
- Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
- Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
- Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
- Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
- Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
- Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?
5. HR menedżer jako coach i trener
- Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
- Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
- Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.
Bloki tematyczne przeplatane sesjami Action Learning
1. Nowa rola HR
- Jak łączyć cele na poziomie organizacji, zespołu i indywidualnym? Synergia działań HR i biznesu.
- Jak niwelować bariery rozwojowe w organizacji? Rozwiązywanie problemów zamiast walki z rezultatami.
- Jak budować markę HR wewnątrz organizacji? Strategiczne zadania HR w kontekście zmieniających się potrzeb organizacyjnych.
2. Wyzwania HR a możliwości Action Learning
- Jak właściwie wykorzystać potencjał różnorodności? Budowanie zaangażowania pracowników.
- Jak pozyskiwać i nie stracić najlepszych? Od „candidate experience” do „employee advocacy”.
- Jak zarządzać wiedzą w organizacji? Dobre praktyki w dzieleniu się doświadczeniami i pomysłami.
3. Lidership w organizacji
- Jaka jest rola „liderów bez tytułu” w firmie? Rozwój kompetencji w organizacji poprzez refleksję.
- Jak odpowiadać na palące problemy i jednocześnie rozwijać ludzi? Action Learning od kulis – korzenie, idea, założenia.
- Do czego wykorzystać Action Learning? Przykłady zastosowań w odpowiedzi na wyzwania organizacji i działów personalnych.
4. Action Learning w procesie zarządzania zmianą
- Jak przejść od pozornej zgody do rozwiązywania rzeczywistych problemów? Praktyczny trening otwartej komunikacji.
- Jak ułatwiać pracownikom adaptację w procesie zmian? Wyzwania na poziomie organizacyjnym, zespołowym i i zespołowym.
- Jak minimalizować opór pracowników w zmianie? Wykorzystanie „empatycznego słuchania” do generowania przełomowych rozwiązań?
5. HR menedżer jako coach i trener
- Jak przełamywać blokady i przechodzić do szybkich zwycięstw? Jakość pracy, a bariery rozwojowe.
- Jak wykorzystywać wewnętrzne zasoby do tworzenia innowacji? Metody aktywizujące w organizacji.
- Jak się szkolić, żeby szkolić i inspirować innych? Działania wspierające w obszarze ZZL.