Zarządzanie różnorodnością

Szkolenia HR onlineotwartezamkniete
Różnorodność może być siłą, może być też słabością. To zależy od Ciebie
Różnorodne zespoły są bardziej efektywne i innowacyjne niż homogeniczne. Płeć, wiek, wykształcenie, wiedza, umiejętności i kompetencje, system wartości, kultura – organizacja skorzysta na różnorodności pracowników, kiedy da im szansę na wykorzystanie potencjału, wymianę i dzielenie się wiedzą. Kluczowe jest zrozumienie różnic i efektywne zarządzanie różnorodnością.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie „nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie „nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

Budowanie różnorodnych zespołów pozwala na wypracowywanie innowacji i oryginalnych rozwiązań a także lepsze zarządzanie wiedzą. Daje też możliwość budowania pozytywnego wizerunku organizacji i może być istotnym elementem CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu). Pracownikom daje możliwość rozwoju poprzez transfer kompetencji i wymianę know-how.

Organizacje, w których efektywnie zarządza się różnorodnością pracowników osiągają wymiernie lepsze efekty biznesowe. Z raportów wynika, że istnieje korelacja między różnorodnością zespołów kierowniczych a wynikami finansowymi organizacji.

W niektórych branżach udaje się uzupełnić braki kadrowe dopiero po uruchomieniu ukrytych zasobów, np. związanych z pewnymi grupami wiekowymi, z wycofanymi pracownikami itd. Włączanie do zespołów pracowników takich jak osoby starsze, niepełnosprawni czy obcokrajowcy to efekt zmian demograficznych i staje się często koniecznością.

Szkolenie z Zarządzania Różnorodnością adresowane jest do menedżerów, liderów, szefów zespołów. pracowników HR oraz właścicieli firm, którzy chcą sprawnie zarządzać różnorodnym zespołem i w pełni wykorzystać zróżnicowane podejście oraz doświadczenie pracowników do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Wyzwaniem dla menedżera, zarządzającego różnorodnym zespołem jest zrozumienie i akceptowanie różnic pomiędzy członkami zespołów, skuteczna komunikacja wewnętrzna, przezwyciężanie stereotypów i uprzedzeń (własnych oraz członków zespołu) oraz budowanie kultury szacunku i akceptacji różnorodności.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie:

  • Efektywnego zarządzania różnorodnością w zespole i wykorzystywania jej potencjału
  • Praktyk z zakresu Diversity & Inclusion w organizacjach odnoszących sukcesy
  • Efektywnej komunikacji w różnorodnych zespołach
  • Specyfiki różnic wynikających z wieku, płci, wykształcenia, postawy, kultury itd.
  • Kształtowania wśród pracowników postawy otwartości i akceptacji różnic
  • Przeciwdziałania konfliktom wynikającym z różnic
  • Uświadomienia sobie „nieświadomego uprzedzenia” (unconscious bias) i jego konsekwencji dla pracy zespołu i funkcjonowania organizacji
  • Przezwyciężania uprzedzeń i stereotypów
  • Tworzenia możliwości transferu kompetencji, dzielenia się know-how i zarządzania wiedzą w różnorodnym zespole
  • Wdrażania rozwiązań sprzyjających równemu traktowaniu
  • Budowania kultury organizacyjnej sprzyjającej wykorzystaniu indywidualnego potencjału pracowników
  • Wykorzystywania różnorodności jako narzędzia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (Karta Różnorodności, Diversity & Inclusion Rating).

 

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności – dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki – przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne – moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością – obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia – rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości – wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności – dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki – przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne – moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością – obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników
     

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia – rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości – wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

 

1. Wprowadzenie

  • Wymiary różnorodności
    • Osobowość
    • Tożsamość pierwotna
    • Tożsamość wtórna
    • Organizacyjna
  • Znaczenie wymiarów różnorodności dla relacji w organizacji
  • Korzyści wynikające z różnorodności – dla organizacji oraz dla pracowników
  • Dobre praktyki – przegląd wg raportów McKinsey i BCG

2. Regulacje

  • Jak mierzyć różnorodność w organizacji
  • Karta Różnorodności, Barometr Różnorodności, Diversity Index
  • Obszary wrażliwe na różnorodność:
    • Strategiczne zarządzanie różnorodnością
    • Kultura organizacyjna realizująca zarządzanie różnorodnością
    • Struktura zatrudnienia z perspektywy różnorodności
    • Rekrutacja wrażliwa na różnorodność
    • Rozwój zawodowy wrażliwy na różnorodność
    • Wynagrodzenie wrażliwe na różnorodność
  • Wytyczne polityki równego traktowania
  • Zarządzanie różnorodnością a przepisy (kodeks pracy)

3. Wyzwania zarządzania różnorodnością

  • Wyzwania zarządzania różnorodnością i podstawowe bariery, związane z:
    • Różnicami pokoleń
    • Płci
    • Wykształcenia
    • Kultury i pochodzenia etnicznego
  • Nieświadome uprzedzenia i strategie ich eliminowania w miejscu pracy

4. Ćwiczenia praktyczne – moje bariery i osobiste przekonania dotyczące różnic

  • Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej Miltona i Benetta (od etnocentryzmu do etnorelatywizmu) i jego wykorzystanie także w innych aspektach niż różnice kulturowe
  • Ćwiczenia mające na celu:
    • Zidentyfikowanie barier – osobistych i organizacyjnych – wobec równości i różnorodności
    • Rozpoznanie zachowań dyskryminacyjnych
    • Zrozumienie zależności pomiędzy stereotypami, uprzedzeniami i dyskryminacją
    • Uświadomienie znaczenia osobistych przekonań oraz ich wpływu na innych ludzi
    • Uświadomienie wpływu zachowań dyskryminacyjnych na innych ludzi

5. Inkluzja i przeciwdziałanie mechanizmom nierówności

  • Dobre praktyki w zarządzaniu różnorodnością – obszary:
    • Rekrutacja
    • Szkolenia i rozwój,
    • Elastyczne formy pracy
    • Dostęp do awansu
    • Wynagrodzenia
    • Ergonomia i organizacja pracy
    • Zmiana postaw w organizacji wobec określonej grupy pracowników

6. Zarządzanie różnorodnością w mojej firmie

  • Diagnoza sytuacji wyjściowej
  • Szanse i zagrożenia – rozpoznanie nieprawidłowości
  • Zasoby i możliwości – wsparcie w zarządzaniu różnorodnością
  • Plan działania / strategia zarządzania różnorodnością (projekty, działania, procedury, rozwiązania formalne)

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Z przeprowadzonego badania Clinton Global Initiative University wynika, że pokolenie Y i Z jest wyjątkowo sprawne w obsłudze problemów społecznych. W porównaniu z rodzicami, są bardziej kreatywni (81 do 19%), otwarci (81 do 19%), i innowacyjni (79 do 21% ).

Szkolenie związane z:
  • Zarządzanie różnorodnością
  • CSR
  • Szkolenie
  • Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy
  • Redukcja kosztów wynikających z niewykorzystywania potencjału różnorodnych pracowników
  • Obniżenie kosztów związanych z absencją i fluktuacją
  • Innowacyjność dzięki wykorzystywaniu potencjału różnorodnego zespołu
  • Budowanie przyjaznej kultury organizacyjnej
  • Wizerunek odpowiedzialnie społecznej organizacji
  • Większa efektywność dzięki zniwelowaniu barier i trudności w zarządzaniu różnorodnym zespołem

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wiedza na temat różnorodności i zarządzania różnorodnością
  • Poznanie i umiejętność wdrażania rozwiązań sprzyjających inkluzji i równemu traktowaniu
  • Znajomość własnych przekonań i ukrytych uprzedzeń oraz umiejętność niwelowania barier
  • Umiejętność zarządzania różnorodnym zespołem
  • Umiejętność tworzenia przyjaznego miejsca pracy, doceniającego różnorodność
  • Umiejętność wykorzystywania różnorodności dla tworzenia innowacyjnych rozwiązań
  • Zaplanowanie i zaprojektowanie możliwej do wdrożenia w organizacji strategii zarządzania różnorodnością.

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Lepsza identyfikacja pracownika z organizacją
  • Wyższa wydajność, motywacja i zaangażowanie zespołów
  • Większa innowacyjność pracowników
  • Większa efektywność pracy
  • Lepsza atmosfera pracy, sprzyjająca rozwojowi
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia HR

Wersja online: Wolontariat pracowniczy i CSR – narzędzie rozwoju pracowników i firmy

Dziś nowa normalność w wielu firmach to praca zdalna i rozproszone zespoły. Wygląda na to, że ta normalność zagości u nas na dłużej. Warto się więc dostosować i nie odkładać planów dotyczących wolontariatu bądź CSR’u na daleką przyszłość. Właśnie teraz wszyscy potrzebujemy więzi, bliskości i sensu w tym co robimy.

Termin szkolenia online wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat online dla HR

Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują współodpowiedzialność za wynik. Turkusowy sposób pracy z zespołowi postuluje to drugie.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Design Thinking w wersji online

Design Thinking to metodologia rozwiązywania problemów metodami kreatywnymi. Jest to nowatorskie podejście do tworzenia innowacyjnych usług, produktów i rozwiązań, w oparciu o zrozumienie głębokich potrzeb klienta.

Termin szkolenia online wkrótce.
Termin szkolenia otwartego wkrótce.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.