Po drugie klient

21 lutego 2018
zdjęcie - Po drugie klient

    Tom Peters mówi: „Historia Rosenblutha to jedna z najlepszych, niezbadanych sag o sukcesie w biznesie” – w nowej, zaktualizowanej wersji książki „Pod drugie klient”, autor Hal Rosenbluth i współtwórczyni Diane McFerrin Peters dają nam dowody na to, że przywódczy styl opisany w lekturze powinien być powielany przez kolejne pokolenia.

    Ta sama zasada działa również w Southwest Airlines. I rzeczywiście, istnieje wiele podobieństw między właścicielami obu firm i ich podejściem do zarządzania, w związku z czym odnoszą oni podobne sukcesy.

    Oba przedsiębiorstwa odniosły ogromny sukces finansowy. Wyróżniają się na tle innych pod względem świadczonych usług i satysfakcji klientów. Zaopatrzone są w zmotywowany, silny zespół pracowników, który zdolny jest do wielu rzeczy, aby tylko uszczęśliwić klienta, samych siebie i całe społeczeństwo. Przede wszystkim ci ludzie troszczą się o innych i starają się, aby ich miejsce pracy było przyjazne, aby współpracownicy mogli się uczyć nowych rzeczy, a przy tym świetnie się bawić i rozwijać. Dyrektorzy tych firm zatrudniają osoby z odpowiednim typem osobowości, a następnie trenują ich tak, by zdobyli właściwe umiejętności.

    [reklama numer="1"]

    Sekret sukcesu autora książki oraz jego firmy Rosenbluth International jest bardzo prosty: autor przede wszystkim skupia się na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. Jest to schemat, który działa już od ponad 20 lat i przekształcił jego firmę z małego biznesu rodzinnego w globalnego lidera przemysłu, przynosząc zysk w postaci ponad 6 miliardów dolarów.

    Dzięki tej klasycznej praktyce zarządzania, przedsiębiorczy geniusz i wizjonerski przywódca Rosenbluth International pokazuje, jak z niej odpowiednio korzystać i odnieść sukces w każdej dziedzinie przemysłu.

    Ta wnikliwa i interesująca książka odkrywa przed nami nowe pomysły na zatrudnianie pracowników, motywowanie ich oraz zarządzanie nimi. Dodatkowo, pokazuje, jak wdrożyć innowacyjną technologię i kreatywne rozwiązania w codzienną pracę tak, aby być pewnym, że nasi pracownicy – czyli największy skarb naszej firmy – zdobywali dla nas najlepszych klientów i pomagali w rozwoju firmy, dążąc do coraz to większych sukcesów.

    Przetestowane i wypróbowane przez autora metody pomagają w zbudowaniu wydajnej i zintegrowanej grupy pracowników, w pracy nad lojalnością w zespole oraz w przekształceniu naszego miejsca pracy w takie opierające się na synergii, gdzie ludzie uzyskują niesamowite, wysokie wyniki.

    Przez ponad 10 lat, strategie i pomysły zawarte w tej książce motywowały i pobudzały do pracy dyrektorów, menedżerów na całym świecie. Dzieje się tak dalej, a dowodem na to jest pozycja Rosenbluth International – firma stała się wiodącym przedsiębiorstwem w dziedzinie zarządzania podróżami, od czasów 9/11, kiedy sektor ten uległ całkowitemu wyniszczeniu. Dowiedz się, jak oryginalne pomysły autora zmienią ciebie oraz twoją firmę – jeśli postawisz klienta na drugim miejscu, sukces gwarantowany!

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    9 marca 2018
    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    9 marca 2018
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    2 marca 2018
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    2 marca 2018
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    26 lutego 2018
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    Zapraszamy do naszej

    gamma Wiki +

    Znajdziesz tam:
    • 800 pigułek wiedzy
    • 40 filmów edukacyjnych
    • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
    Raporty HR
    Raporty HR

    Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

    Video
    Video

    Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

    Audio
    Audio

    Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

    Artykuły
    Artykuły

    Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Wideo
    Wideo

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    [mautic type="focus" id="2"]

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Zadzwoń do nas:

    tel.: 505 273 550,

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza

    Kontakt
    biuro@projektgamma.pl
    tel.: 505 273 550


    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108


    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.