Work-life balance

Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich onlineotwartezamkniete
Nigdy nie zmienisz swojego życia, jeśli nie zmienisz czegoś, co robisz na co dzień
Praca w administracji, życie prywatne – obie sfery wymagają równowagi między sobą. Work-life balanced przeciwdziała wypaleniu zawodowemu, Szkolenie dostarcza pracownikom urzędu praktycznych rozwiązań, które pozwalają od razu wpływać na work-life balance.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Celem szkolenia jest wsparcie pracowników urzędu w nabyciu wiedzy i rozwoju umiejętności zrównoważenia życia zawodowego i osobistego i zarządzania sobą w czasie, poprzez efektywne organizowanie, planowanie, wyznaczanie celów, ustalanie priorytetów, dostarczenie technik i narzędzi, które pozwolą na zwiększenie motywacji do ich zastosowania. Dzięki omówieniu idei work-life balance wzrośnie świadomość że praca jest jedną z elementów życia, a osiągnięcie harmonii w sferze zawodowej pozytywnie wpływa na poziom motywacji i efektywności, jakość relacji służbowych z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi oraz ogólną atmosferę pracy.

Celem szkolenia jest wsparcie pracowników urzędu w nabyciu wiedzy i rozwoju umiejętności zrównoważenia życia zawodowego i osobistego i zarządzania sobą w czasie, poprzez efektywne organizowanie, planowanie, wyznaczanie celów, ustalanie priorytetów, dostarczenie technik i narzędzi, które pozwolą na zwiększenie motywacji do ich zastosowania. Dzięki omówieniu idei work-life balance wzrośnie świadomość że praca jest jedną z elementów życia, a osiągnięcie harmonii w sferze zawodowej pozytywnie wpływa na poziom motywacji i efektywności, jakość relacji służbowych z przełożonymi, współpracownikami i podwładnymi oraz ogólną atmosferę pracy.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Czym jest work life balance, równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym?

    • Definicja i istota koncepcji
    • Work life balance jako postawa pracodawcy
    • Work life balance jako postawa pracobiorcy
    • Ćwiczenie: „moja równoważnia”

 
2. Równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym

    • Poziom indywidualny – co ja mogę zrobić aby zachować równowagę?
    • Poziom organizacji – co organizacja może zrobić, aby zapewnić równowagę swoim pracownikom? Jaki wpływ mają przełożeni na osiąganie równowagi przez swoich podwładnych?

 
3. Obszary życia i powiązania pomiędzy nimi

    • Na różnych etapach życia pracownika
    • Na różnych etapach ścieżki kariery

 
4. Rola odpowiedniego zarzadzania sobą w czasie w odnajdywaniu równowagi

    • Zarządzanie sobą w czasie czy zarządzanie czasem?
    • Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
    • Ćwiczenie: Autodiagnoza własnych umiejętności zarządzania czasem.

 
5. Poziom osobisty zarządzania czasem

    • Różnica między celem a wizją przyszłości
    • Różnica między planowaniem a zarządzaniem
    • Wzorce aktywności dobowej – tzw. Sowy i skowronki
    • Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
    • Sposoby zwiększenie efektywności w czasie jej spadku
    • Sposób umiejętnego układania planu dnia w zależności od własnej typologii

 
6. Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem

    • Bariery obiektywne
    • Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
    • Odwlekanie w czasie, perfekcjonizm, pracoholizm, zachowanie typu A

 
7. Poziom zawodowy zarządzania czasem

    • Planowanie strategiczne / taktyczne / operacyjne
    • Metoda Kartezjusza (siatka odpowiedzialności, kryteria sukcesu, określenie terminu)
    • Sztuka definiowania celów (metoda SMART, zarządzanie przez cele)

 
8. Pakiet technik wspomagających zarzadzanie sobą w czasie
 
9. Skuteczne sporządzanie planów

    • Zasada Pareto
    • Praca z grafikiem dnia
    • Plan tygodniowy a plan miesięczny
    • Matryca Eisenhower’a

 
10. Zmęczenie psychiczne i fizyczne

    • Zasoby poznawcze – definicja i rozumienie
    • Sposoby uniknięcia przeciążenia zasobów poznawczych
    • Stresor – definicja i rodzaje (wewnętrzny, zewnętrzny, fizyczny,    emocjonalny, ilościowy, jakościowy)
    • Ćwiczenie: stresory w pracy urzędowej

 
11.  Sposoby unikania i neutralizacji stresorów

    • Dostrzeganie posiadanych zasobów walki ze stresorami
    • Sposoby poszukiwania nowych zasobów – wewnętrzne i zewnętrzne
    • Zmiana sposobów myślenia  – „od razu” a zmiana długotrwała

 
12. Jeszcze zmęczenie czy już wypalenie?

    • Czym jest wypalenie zawodowe
    • Etapy wypalenia zawodowego
    • Rozpoznawanie wypalenia zawodowego + autodiagnoza

13. Metody prewencji przed wypaleniem zawodowym

14. Podsumowanie szkolenia

    • Karta SSC
    • Start – co zacznę stosować?
    • Continue – co będę kontynuował/-a?
    • Stop – czego zaprzestanę?
    • Wnioski
      • Na poziomie indywidualnym
      • Na poziomie grupy

1. Czym jest work life balance, równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym?

    • Definicja i istota koncepcji
    • Work life balance jako postawa pracodawcy
    • Work life balance jako postawa pracobiorcy
    • Ćwiczenie: „moja równoważnia”

2. Równowaga pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym

    • Poziom indywidualny – co ja mogę zrobić aby zachować równowagę?
    • Poziom organizacji – co organizacja może zrobić, aby zapewnić równowagę swoim pracownikom? Jaki wpływ mają przełożeni na osiąganie równowagi przez swoich podwładnych?

3. Obszary życia i powiązania pomiędzy nimi

    • Na różnych etapach życia pracownika
    • Na różnych etapach ścieżki kariery

4. Rola odpowiedniego zarzadzania sobą w czasie w odnajdywaniu równowagi

    • Zarządzanie sobą w czasie czy zarządzanie czasem?
    • Wpływ osobistych celów i wartości na jakość zarządzania czasem
    • Ćwiczenie: Autodiagnoza własnych umiejętności zarządzania czasem.

5. Poziom osobisty zarządzania czasem

    • Różnica między celem a wizją przyszłości
    • Różnica między planowaniem a zarządzaniem
    • Wzorce aktywności dobowej – tzw. Sowy i skowronki
    • Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach
    • Sposoby zwiększenie efektywności w czasie jej spadku
    • Sposób umiejętnego układania planu dnia w zależności od własnej typologii

6. Osobiste bariery utrudniające odpowiednie zarządzanie czasem

    • Bariery obiektywne
    • Bariery związane z przekonaniami (samospełniająca się przepowiednia)
    • Odwlekanie w czasie, perfekcjonizm, pracoholizm, zachowanie typu A


7. Poziom zawodowy zarządzania czasem

    • Planowanie strategiczne / taktyczne / operacyjne
    • Metoda Kartezjusza (siatka odpowiedzialności, kryteria sukcesu, określenie terminu)
    • Sztuka definiowania celów (metoda SMART, zarządzanie przez cele)

8. Pakiet technik wspomagających zarzadzanie sobą w czasie

9. Skuteczne sporządzanie planów

    • Zasada Pareto
    • Praca z grafikiem dnia
    • Plan tygodniowy a plan miesięczny
    • Matryca Eisenhower’a

10. Zmęczenie psychiczne i fizyczne

    • Zasoby poznawcze – definicja i rozumienie
    • Sposoby uniknięcia przeciążenia zasobów poznawczych
    • Stresor – definicja i rodzaje (wewnętrzny, zewnętrzny, fizyczny, emocjonalny, ilościowy, jakościowy)
    • Ćwiczenie: stresory w pracy urzędowej

11. Sposoby unikania i neutralizacji stresorów

    • Dostrzeganie posiadanych zasobów walki ze stresorami
    • Sposoby poszukiwania nowych zasobów – wewnętrzne i zewnętrzne
    • Zmiana sposobów myślenia – „od razu” a zmiana długotrwała

12. Jeszcze zmęczenie czy już wypalenie?

    • Czym jest wypalenie zawodowe
    • Etapy wypalenia zawodowego
    • Rozpoznawanie wypalenia zawodowego + autodiagnoza

13. Metody prewencji przed wypaleniem zawodowym

14. Podsumowanie szkolenia

    • Karta SSC
    • Start – co zacznę stosować?
    • Continue – co będę kontynuował/-a?
    • Stop – czego zaprzestanę?
    • Wnioski
      • Na poziomie indywidualnym
      • Na poziomie grupy

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • wzrost satysfakcji pracowników z wykonywanej pracy
  • lepsza i szybsza  obsługa klientów urzędu
  • mniejsza rotacja pracowników w urzędzie
  • wzrost zaangażowania pracowników w pełnione obowiązki

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • wzrost wiedzy na temat istotności oraz sposobów zrównoważenia życia prywatnego i zawodowego
  • lepsze planowanie i zarządzanie swoim czasem
  • wzrost efektywności pracy
  • rozwój umiejętności wyznaczania celów i priorytetów
  • wzrost efektywności pracy
  • wzrost motywacji do pracy

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • usprawnienie pracy własnej pracowników oraz poszczególnych działów
  • szybsze ustalanie hierarchii zadań, wykonywanie obowiązków
  • prewencja wypalenia zawodowego u pracowników urzędu
BACK ON TRACK - 4 kroki wychodzenia z porażki

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Praca w administracji, życie prywatne - obie sfery wymagają równowagi między sobą. Work-life balanced przeciwdziała wypaleniu zawodowemu, Szkolenie dostarcza pracownikom urzędu praktycznych rozwiązań, które pozwalają od razu wpływać na work-life balance.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Ocena efektywności szkoleń, ewaluacja firmy szkoleniowej pozwala zdobyć argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, pozwala wyciągać wnioski, poprawiać obecne praktyki. Szkolenie dla administracji ponieważ uwzględnia charakterystykę szkoleń w urzędach.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media - to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu - zapraszamy!
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel.: 505 273 550


ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.