Istotne było, aby wśród osób obsługujących klientów, wzrosła świadomość ich roli i wpływu na budowanie wizerunku firmy na zewnątrz. Profesjonalnie obsłużony - zadowolony klient rekomenduje firmę w swoim otoczeniu. W związku z tym pracownicy, kontaktujący się z klientami zewnętrznymi, na każdym etapie procesu obsługi powinni w fachowy sposób z nim rozmawiać i postępować.
W projekcie wzięło udział ok. 40 pracowników firmy (dział księgowy, windykacji, administracyjny). W trakcie warsztatów wypracowano nowe standardy obsługi klienta, swoisty kodeks dbałości o klientów, rozwiązywania ich problemów i budowania długotrwałych relacji. Wyniki projektu zostały wysoko ocenione przez kadrę zarządzającą.
Gamma.
Firma szkoleniowa 2016 roku.
Współpracuje z nami ponad 100 trenerów. W 2016 roku przeszkoliliśmy ponad 6 tys. klientów indywidualnych. Oferujemy
szkolenia otwarte i zamknięte. Szkolenia HR i szkolenia dla administracji publicznej. Zobacz nasze
nowe szkolenia.