Mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma jako godnego zaufania i efektywnego partnera w obszarze szkoleń biznesowych. Trenerzy Gammy stworzyli na potrzeby firmy Jacobs projekt szkoleniowy „Sztuka pracy z trudnym Klientem” obejmujący obszary:
- Budowanie partnerskich relacji z Klientem
analiza potrzeb trudnego Klienta o asertywność w biznesie
- Kreowanie ambasadorów projektu
chunking informacji o wzbudzanie automotywacji
- Dyplomatyczna komunikacja
werbalna i niewerbalna komunikacja z Klientem o budowanie komunikacji perswazyjnej
- Przeciwdziałanie i reagowanie w sytuacji konfliktowej
sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach o techniki rozwiązywania konfliktów
Szkolenia uzupełnione zostały przez zastosowanie autorskiego follow up – Arkuszy Analizy Kompetencji Gammy, które zwiększyły efektywność działań szkoleniowych oraz umożliwiły uczestnikom projektu analizę ich codziennej pracy i wdrożenie odpowiednich narzędzi poznanych na szkoleniu.
Projekt został bardzo wysoko oceniony przez uczestników w związku z jego profesjonalną realizacją oraz programem dokładnie dopasowany do potrzeb naszej firmy.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.