Murator S.A. rozpoczął współpracę z firmą Gamma w roku 2009 i kontynuuje a w roku 2010. W ramach projektu szkoleniowego, dofinansowanego z EFS, trenerzy tej firmy zrealizowali następujące tematy szkoleniowe:
- Budowanie zespołu – rozwijanie potencjału grupy – 4 dwudniowe szkolenia
- Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji – 4 dwudniowe szkolenia
- Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych – 5 dwudniowych szkoleń
- Negocjacje handlowe – 1 dwudniowe szkolenie
- Sprzedaż przez telefon i profesjonalna obsługa klienta – 2 dwudniowe szkolenia
- Skuteczne techniki sprzedaży – 1 dwudniowe szkolenie
Łącznie 34 dni szkoleniowych.
Zrealizowane szkolenia poza rozwojem kompetencji menedżerskich i sprzedażowych miały za cel integrację firmy (po przejęciu przez Wydawnictwo Murator redakcji „Super Expressu”).
Współpracę szkoleniową oceniamy dobrze. Uczestnicy wskazywali w ankietach poszkoleniowych, że trenerzy dysponują dużym doświadczeniem biznesowym, ich wskazówki i uwagi są praktyczne, do zastosowania w codziennej pracy.
Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.
Rekomendujemy firmę Gamma, jako skutecznego i sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na
szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem:
szkolenie telemarketing,
szkolenia handlowe.